Ver-schrik-ke-lijk!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Naar is dat hemoet je een beetje afgelegener gaan wonen, hier is het altijd lekker rustig
!
Waarom?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik word para van jouw username.
Ik hou er ook niet van hoor, al dat gewring.. Vrouwen die proberen alles te pakken dat goedkoop is, dat er standaard 10 mensen voor je staan in de rij naar de paskamers (en nooit iemand achter je, vreemd genoeg)..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ver-schrik-ke-lijk!. Gelukkig heb ik nooit de doldwaze dagen meegemaakt bij de Bijenkorf.
.
Ogen op testbeeld. Je bewustzijn even in een hoekje zetten met de ogen dicht zacht fluisterend 'Het is zo weer voorbij'quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:28 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Verstand op nul, blik op oneindig = weg chaos.
quote:
Ik heb geen idee wat een Cosmo-meisje is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Omdat ik geen Cosmo-meisje ben? Is dat het? Wat is er mis met normale meisjes?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van hoor, al dat gewring.. Vrouwen die proberen alles te pakken dat goedkoop is, dat er standaard 10 mensen voor je staan in de rij naar de paskamers (en nooit iemand achter je, vreemd genoeg)..
Dat het zo'n zooi is omdat overal kledingstukken op de grond liggen, dat de cassieres meestal oerdom zijn ja!
Op zich wel knap dat je ook eens normale winkels bezoekt. Die geitenwollensokken en dikke geborduurde truien die je normaal draagt zien er niet uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Omdat ik geen Cosmo-meisje ben? Is dat het? Wat is er mis met normale meisjes?
Oeh, een persoonsanalyse.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef mirved het volgende:
[..]
Op zich wel knap dat je ook eens normale winkels bezoekt. Die geitenwollensokken en dikke geborduurde truien die je normaal draagt zien er niet uit.Maar gaat dit niet tegen je principes in? Is het allemaal wel via eerlijke arbeid gemaakt en niet schadelijk voor natuur of dier? Linksmensch
Al ff geleden ja, maar voor lul staan is tijdsloos.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:32 schreef Smash-it het volgende:
Brian in de OP! Ik was al bijna vergeten hoe ie eruitzag. 'Helemaal para brothaaa'.
Voor de nietkenners:
Makkelijk zeggen he als je zelf (ook) geen FotoBoek hebt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je bent dus lelijk.
Gast, ga eens googlen op autisme.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Studente en dan nog para zeggen![]()
Tevens autist.
Lelijk wijf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Makkelijk zeggen he als je zelf (ook) geen FotoBoek hebt.
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet een mooie oplossing voor dit topic, TS; als je nou een picca van jezelf post en het blijkt dat je spang bent, geef ik je topic een kans. Zoniet, dan is dit een inb4tl.
Net zo makkelijk als ik wel een Fotoboek zou hebben hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Makkelijk zeggen he als je zelf (ook) geen FotoBoek hebt.
Google kwam met het antwoord dat je een lelijke angsthaas bent.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Gast, ga eens googlen op autisme.
SLETquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:46 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder.
HET IS UITquote:
Ah, zo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Google kwam met het antwoord dat je een lelijke angsthaas bent. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ogen op testbeeld. Je bewustzijn even in een hoekje zetten met de ogen dicht zacht fluisterend 'Het is zo weer voorbij'
Dus?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen foto in staan.
Wat doe je dan in de H&Mquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jij bent een achterlijke lul. Oprotten.. Ja, ik ben lelijk & autistisch. Tevreden?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:05 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Daar is het nou niet bepaald de ideale plek voor.
quote:Ik moest snel iets regelen voor een activiteit (lichtblauw truitje & rode broek), en heb mijn studiefinanciering nog niet binnen.
Ghehe, makkelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:05 schreef Shoombak het volgende:
Daar is het nou niet bepaald de ideale plek voor.
Je gaat met je mede dierenactivisten een huis bekladden en dacht "hmm ik wil toch wel iets moois hebben zodat deze krolse kat ook eens wat aandacht krijgt van haar mede hippies" ?quote:
Wow, wat zijn jouw menselijke inzichten diep.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:10 schreef mirved het volgende:
[..]
Je gaat met je mede dierenactivisten een huis bekladden en dacht "hmm ik wil toch wel iets moois hebben zodat deze krolse kat ook eens wat aandacht krijgt van haar mede hippies" ?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Jij bent een achterlijke lul. Oprotten.. Ja, ik ben lelijk & autistisch. Tevreden?
Het ging me vooral om het stukje "je bent een achterlijke LUL" Die "grap" is al 1000x gemaakt, en is alleen leuk als ik hem maakquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:40 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je kunt het niet laten..
Nog even en ik ga een klacht over jou open.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het ging me vooral om het stukje "je bent een achterlijke LUL" Die "grap" is al 1000x gemaakt, en is alleen leuk als ik hem maak
Het spijt mij dat ik jouw FOK!-geschiedenis niet ken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het ging me vooral om het stukje "je bent een achterlijke LUL" Die "grap" is al 1000x gemaakt, en is alleen leuk als ik hem maak
Waar werk jij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:43 schreef m0m0 het volgende:
Ik bedoel.. zelfs mijn vrouwelijke collega's nemen hun vakantiedagen op tijdens deze 3 dagen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:43 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Nog even en ik ga een klacht over jou open.
Kan de beste gebeuren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:46 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Het spijt mij dat ik jouw FOK!-geschiedenis niet ken.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:49 schreef m0m0 het volgende:
[..]
1 van de big four auditors.
Of moet ik AH zeggen om toch wat in te kunnen koppen?
LISTEN UP!quote:
Dat die amoebe van een HSG daarin trapt wil niet zeggen dat wij allemaal zo simplistisch zijn als hem.quote:
Zit nou niet zo ontzettend dom te doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:57 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Dat die amoebe van een HSG daarin trapt wil niet zeggen dat wij allemaal zo simplistisch zijn als hem.
Ik stel voor dat je het gewoon nog een keer gaat proberen.
Guestlists.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
LISTEN UP!
14 FEBRUARI 2009, GEVEN IK EN ME ZUSJE EEN GROOT FEEST. DE MEESTE WETEN HIER AL VAN, MAAR ALS JIJ DENKT DAT JE GESCHIKT BENT VOOR ONS FEEST. LAAT DAN EEN BERICHTJE ACHTER, IK ZEG ALLEEN: BE THERE! MISCHIEN TOT DAN, CIAO. & staat je naam niet op de lijst = geen toegang.
Mannen die als een goedkope straathond hun tongen uitrollen naar foto's van hoeren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit nou niet zo ontzettend dom te doen
Ik geef sowieso geen feestjes. Gedoe. Laat anderen het maar doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Guestlists.![]()
Als je de juiste mensen over de vloer wilt hebben, moet je er een open door policy op nahouden.
Yes, ik ben niet meer het BASH-object.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:06 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Mannen die als een goedkope straathond hun tongen uitrollen naar foto's van hoeren.![]()
Hoe bedoel je zielig.
Sletjes-topic uit KLB.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:09 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Hee komt deze niet uit het breezah topic?
... te makkelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:07 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Yes, ik ben niet meer het BASH-object.
Helaas pindakaas.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:39 schreef Netsplitter het volgende:
Dacht dat dit topic allang de nek was omgedraaid...
Meer info graag..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
LISTEN UP!
14 FEBRUARI 2009, GEVEN IK EN ME ZUSJE EEN GROOT FEEST. DE MEESTE WETEN HIER AL VAN, MAAR ALS JIJ DENKT DAT JE GESCHIKT BENT VOOR ONS FEEST. LAAT DAN EEN BERICHTJE ACHTER, IK ZEG ALLEEN: BE THERE! MISCHIEN TOT DAN, CIAO. & staat je naam niet op de lijst = geen toegang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |