Ver-schrik-ke-lijk!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Naar is dat hemoet je een beetje afgelegener gaan wonen, hier is het altijd lekker rustig
!
Waarom?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik word para van jouw username.
Ik hou er ook niet van hoor, al dat gewring.. Vrouwen die proberen alles te pakken dat goedkoop is, dat er standaard 10 mensen voor je staan in de rij naar de paskamers (en nooit iemand achter je, vreemd genoeg)..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ver-schrik-ke-lijk!. Gelukkig heb ik nooit de doldwaze dagen meegemaakt bij de Bijenkorf.
.
Ogen op testbeeld. Je bewustzijn even in een hoekje zetten met de ogen dicht zacht fluisterend 'Het is zo weer voorbij'quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:28 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Verstand op nul, blik op oneindig = weg chaos.
quote:
Ik heb geen idee wat een Cosmo-meisje is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Omdat ik geen Cosmo-meisje ben? Is dat het? Wat is er mis met normale meisjes?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van hoor, al dat gewring.. Vrouwen die proberen alles te pakken dat goedkoop is, dat er standaard 10 mensen voor je staan in de rij naar de paskamers (en nooit iemand achter je, vreemd genoeg)..
Dat het zo'n zooi is omdat overal kledingstukken op de grond liggen, dat de cassieres meestal oerdom zijn ja!
Op zich wel knap dat je ook eens normale winkels bezoekt. Die geitenwollensokken en dikke geborduurde truien die je normaal draagt zien er niet uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Omdat ik geen Cosmo-meisje ben? Is dat het? Wat is er mis met normale meisjes?
Oeh, een persoonsanalyse.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef mirved het volgende:
[..]
Op zich wel knap dat je ook eens normale winkels bezoekt. Die geitenwollensokken en dikke geborduurde truien die je normaal draagt zien er niet uit.Maar gaat dit niet tegen je principes in? Is het allemaal wel via eerlijke arbeid gemaakt en niet schadelijk voor natuur of dier? Linksmensch
Al ff geleden ja, maar voor lul staan is tijdsloos.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:32 schreef Smash-it het volgende:
Brian in de OP! Ik was al bijna vergeten hoe ie eruitzag. 'Helemaal para brothaaa'.
Voor de nietkenners:
Makkelijk zeggen he als je zelf (ook) geen FotoBoek hebt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je bent dus lelijk.
Gast, ga eens googlen op autisme.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Studente en dan nog para zeggen![]()
Tevens autist.
Lelijk wijf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Makkelijk zeggen he als je zelf (ook) geen FotoBoek hebt.
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet een mooie oplossing voor dit topic, TS; als je nou een picca van jezelf post en het blijkt dat je spang bent, geef ik je topic een kans. Zoniet, dan is dit een inb4tl.
Net zo makkelijk als ik wel een Fotoboek zou hebben hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Makkelijk zeggen he als je zelf (ook) geen FotoBoek hebt.
Google kwam met het antwoord dat je een lelijke angsthaas bent.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Gast, ga eens googlen op autisme.
SLETquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:46 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder.
HET IS UITquote:
Ah, zo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Google kwam met het antwoord dat je een lelijke angsthaas bent. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |