LISTEN UP!quote:
Dat die amoebe van een HSG daarin trapt wil niet zeggen dat wij allemaal zo simplistisch zijn als hem.quote:
Zit nou niet zo ontzettend dom te doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:57 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Dat die amoebe van een HSG daarin trapt wil niet zeggen dat wij allemaal zo simplistisch zijn als hem.
Ik stel voor dat je het gewoon nog een keer gaat proberen.
Guestlists.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
LISTEN UP!
14 FEBRUARI 2009, GEVEN IK EN ME ZUSJE EEN GROOT FEEST. DE MEESTE WETEN HIER AL VAN, MAAR ALS JIJ DENKT DAT JE GESCHIKT BENT VOOR ONS FEEST. LAAT DAN EEN BERICHTJE ACHTER, IK ZEG ALLEEN: BE THERE! MISCHIEN TOT DAN, CIAO. & staat je naam niet op de lijst = geen toegang.
Mannen die als een goedkope straathond hun tongen uitrollen naar foto's van hoeren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zit nou niet zo ontzettend dom te doen
Ik geef sowieso geen feestjes. Gedoe. Laat anderen het maar doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Guestlists.![]()
Als je de juiste mensen over de vloer wilt hebben, moet je er een open door policy op nahouden.
Yes, ik ben niet meer het BASH-object.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:06 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Mannen die als een goedkope straathond hun tongen uitrollen naar foto's van hoeren.![]()
Hoe bedoel je zielig.
Sletjes-topic uit KLB.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:09 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Hee komt deze niet uit het breezah topic?
... te makkelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:07 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Yes, ik ben niet meer het BASH-object.
Helaas pindakaas.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:39 schreef Netsplitter het volgende:
Dacht dat dit topic allang de nek was omgedraaid...
Meer info graag..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
LISTEN UP!
14 FEBRUARI 2009, GEVEN IK EN ME ZUSJE EEN GROOT FEEST. DE MEESTE WETEN HIER AL VAN, MAAR ALS JIJ DENKT DAT JE GESCHIKT BENT VOOR ONS FEEST. LAAT DAN EEN BERICHTJE ACHTER, IK ZEG ALLEEN: BE THERE! MISCHIEN TOT DAN, CIAO. & staat je naam niet op de lijst = geen toegang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |