ok dan heb je de tijd tot vrijdagavond om de nieuwe foto te plaatsenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:29 schreef tonja het volgende:
Heel leuk idee. Ik wil deze opdracht graag doen.
quote:het onderwerp moet wel uitvoerbaar zijn, dus niet sneeuw midden in de zomer als onderwerp geven
quote:
wie als eerst is die heeft hemquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:16 schreef kvdv het volgende:
wordt strax nog ruzie wie de volgende opdracht mag uitvoeren?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:55 schreef FabianBoot het volgende:
Leuk spelletje! Ik ga volgende keer ook proberen mee te doen!
Leuke fotoquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:40 schreef tonja het volgende:
Water:
[ afbeelding ]
Nieuwe opdracht: Roest
straks ff snel vlug foto's maken en dan vanavond even kijken of ik er nog wat aan moet doenquote:
take your time, ik postte er een PI bij hèquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
straks ff snel vlug foto's maken en dan vanavond even kijken of ik er nog wat aan moet doen
Tnxquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:00 schreef T42 het volgende:
riep iemand roest?
putje is vette foto voor me achtergrond magdat?
yepz geen probleemquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
Lijstje tot nu toe:
Water - Tonja
Roest - Dekkered
Een dier - kvdv
Koekebakker -
Ynske, ik neem aan dat je het geen probleem vindt dat ik deze ook even in de OP gezet heb.
IK dacht aan ditquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:41 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je daar van maakt
ok voor de nachtbrakers (en alle anderen natuurlijk )de volgende opgave :quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
IK dacht aan dit![]()
[ afbeelding ]
Ik hoor het wel of de foto goed is
Het idee is zeker goedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
IK dacht aan dit![]()
[ afbeelding ]
Ik hoor het wel of de foto goed is
zo lang hoeft die sluitertijd niet te zijn hoor...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Itsme-HcK het volgende:
* Itsme-HcK doet ook mee
[edit]
Foto met lange sluitertijd komt eraan.
Ik dacht het, maar durfde het niet te zeggen...quote:Op zondag 25 januari 2009 10:48 schreef Ruud het volgende:
[..]
zo lang hoeft die sluitertijd niet te zijn hoor...
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:48 schreef Ruud het volgende:
[..]
zo lang hoeft die sluitertijd niet te zijn hoor...
Ben ik het wel mee eens. Het onderwerp -Foto met gebruik van lange sluitertijd. staat weer open, in de hoop dat iemand die m snel kan doen deze oppaktquote:Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef tonja het volgende:
Hm, dit is dan wel weer jammer. Meldt het dan even als je niet in staat bent een foto te maken.
Ik vind dat iemand anders deze opdracht maar moet doen dan.
Het hele punt is toch juist dat ze nieuw gemaakt moeten wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef janeway het volgende:
Ik heb zo'n foto maar ja niet vandaag gemaakt.. Vorige week dat wel.. Mag dat ook?
ik wil 'm wel doenquote:Op maandag 26 januari 2009 08:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Het onderwerp -Foto met gebruik van lange sluitertijd. staat weer open, in de hoop dat iemand die m snel kan doen deze oppakt
Idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het hele punt is toch juist dat ze nieuw gemaakt moeten worden
het gaat er idd om dat je hem echt maakt nadat je de opdracht op je genomen hebt.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef janeway het volgende:
Ik heb zo'n foto maar ja niet vandaag gemaakt.. Vorige week dat wel.. Mag dat ook?
succesquote:
thanks (als je het over die van mij hebt, tenminstequote:Op maandag 26 januari 2009 14:33 schreef tonja het volgende:
Ik zie een kruisje. De link in "eigenschappen" doet het wel. Ik vind het een erg mooie foto.
Niet tussen deze 2 dames, die zitten altijd bij elkaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
weet je dat zeker? 't is een illusie hè
Nope. Emmertje is aan de beurt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:14 schreef T42 het volgende:
vervoers middel / roest
[ link | afbeelding ]
goed gekeurd?
dat , en dat de foto ook niet van vandaag isquote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1320721quote:De procedure:
Ik maak de eerste foto.
Mijn foto stuur ik voor 12:00 's middags naar persoon 2 op de lijst.
Persoon 2 heeft 24 uur de tijd een nieuwe foto te maken. Die foto dient geïnspireerd te zijn op foto 1. Dit mag het thema zijn (wat je er dan ook in ziet), de stijl, kleurgebruik, vormen. Als je je maar laat inspireren en als hij maar duidelijk te linken is aan de foto die je hebt ontvangen.
Persoon 2 stuurt zijn foto voor 12:00 's middags (dus maximaal 24 uur later) door naar persoon 3, die weer hetzelfde doet als persoon 2 deed. Et cetera et cetera.
die doe ik wel, nu maar hopen dat ik morgen niet te ziek ben om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:07 schreef Emme-r-tje het volgende:
Excuses dat het wat langer duurde. Bij gebrek aan internet gisteren en inspiratie.
Niet de meest denderende foto, maar er komt momenteel niets beters/leukers uit mijn hand rollen.... (Nee, ik geef de camera niet de schuld)
[ afbeelding ]
Ik wil graag zien: Liefde
Met het oog op de aanstaande Valentijnsdag
Ik vind t best, om er toch nog wat leven en snelheid in dit topic te houden...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef tonja het volgende:
Ik ben al geweest, maar ik wil deze ook wel doen.
het is eerder dat je niet gelijk na je foto te plaatsen het volgende onderwerp te pakken. Je kan wel gewoon als er 1 of meerdere foto´s er tussen zitten de opdracht pakken (dat vindt ik)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef tonja het volgende:
Ik ben al geweest, maar ik wil deze ook wel doen.
Muhahahaha! Hij is leuk!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:49 schreef tonja het volgende:
Nou, bij deze dan
Liefde:
[ afbeelding ]
Volgende opdracht: Gezellig
I'ts all yoursquote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef Smeej het volgende:
gezellig wil ik! Moet alleen ff tot 11 uur wachten want ben nu op mn werk...
je hebt 2 dagenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef Smeej het volgende:
gezellig wil ik! Moet alleen ff tot 11 uur wachten want ben nu op mn werk...
anders is het wel heel erg makkelijk hequote:Op zondag 1 februari 2009 23:19 schreef Smeej het volgende:
*leest de OP nog eens door.. mag geen archief... dan schieten we wel een nieuwe!*
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:49 schreef tonja het volgende:
Nou, bij deze dan
Liefde:
[ afbeelding ]
Volgende opdracht: Gezellig: wordt gedaan door Smeej
Ik ga morgen met bubbels aan de slag!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:03 schreef Smeej het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig toch!
volgende opdracht: Bubbels
Ik heb geen badquote:Op maandag 2 februari 2009 23:00 schreef Emme-r-tje het volgende:
@smeej: Liev!
@Debsterr: Ben benieuwd..Hoop op een bad vol met leuke bubbels en een gele badeend
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef ElizabethR het volgende:
Da's de mijne. Ben ik eindelijk een keer op tijd, is het zo'n dubieus onderwerp
Want?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga even wachten op een nieuwe pagina denk ik
Ze wil uiteraard geen foto van een enorme bolus op haar scherm zien. Ik ook niet. Wees gerust, er komt zeer beslist GEEN enorme drol op je scherm!!!quote:
Ja, dat is wel begrijpelijk ja.. en sorry voor het nogal vieze onderwerp maar ik wist niets en mijn vriend heeft een voorliefde voor het woord poep (het is net een kleutertje). Dus vandaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze wil uiteraard geen foto van een enorme bolus op haar scherm zien. Ik ook niet. Wees gerust, er komt zeer beslist GEEN enorme drol op je scherm!!!
Topquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, meteen boter bij de vis.
[ afbeelding ]
En als ie goedgekeurd wordt is het volgende onderwerp muziek
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig was zoonlief bereid te poseren!!
" Maar eh, mam, ik hoef toch niet mijn onderbroek naar beneden te doen???"
Duh!! Nee knul, en je mag eerst nog de foto goedkeuren ook voor ik hem plaats, anders gaat het niet door.
Hij vond hem grappig.
Nee, die ziet het vanzelf welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef tonja het volgende:
De bubbels vind ik erg goed gelukt. Mooi!![]()
De poep van Elizabeth is hilarisch
Heb je harajuku al ge-pmt dat ze gerust kan kijken?![]()
Geen idee??quote:
Wat is dat voor een blauw dingetje onder dat matje?
Ehhm, ja..quote:
Ghehe, het viel reuze mee toch??quote:
Thanks voor het compliment op mijn foto, ben ik echt blij mee want het is m'n eerste echte probeersel met m'n net nieuwe cameraquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehe, het viel reuze mee toch??
Ik vind sowieso dat er al erg leuke en mooie foto's in dit topic staan!! De Gargamel en Guust Flater van tonja is erg leuk. Met Demi doe je me altijd een plezier snakeladyen ik vind de poezen ook erg leuk. De bubbeltjes daar blijf ik naar kijken. Zo helder. Heel mooi gedaan!! De koekebakker is een supervondst, en mooi uitgevoerd, terwijl de lange sluitertijdfoto me de kriebels geeft omdat ie lekker geheimzinnig is. Emmertje voldoet gewoon dubbel aan de opdracht met twee vervoersmiddelen, goed gezien emmertje!
Maar goed, nog gegadigden voor muziek?? Die is toch niet te moeilijk hoop ik??
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, meteen boter bij de vis.
[ afbeelding ]
En als ie goedgekeurd wordt is het volgende onderwerp muziek
Leuk spel! Deze wil ik wel doen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:38 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw onderwerp: Uitbarsting
die is voor mijquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:43 schreef Kamermans het volgende:
[ afbeelding ]
volgende opdracht is: Beperkte scherptediepte
Dank je voor je commentaar! Het water rookte nog flink (is een beetje te zien op het pannetje), dus wellicht dat dat meespeelt in de scherpte. Het lukte me in ieder geval moeilijk beter. Ik heb mijn camera (450d) nu een week of 3 dus het is leuk om aan de hand van zoiets dingen uit te proberen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:19 schreef Kamermans het volgende:
Mooi dat licht randje bij het water oppervlakte, hij had na mijn idee wel wat scherper gekund, maar ziet er verder goed uit![]()
Ik wil spel(en) wel doen
"Love"quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:43 schreef Kamermans het volgende:
[ afbeelding ]
volgende opdracht is: Beperkte scherptediepte - door zquing
Twee dagen is toch wel lang genoeg? Het houdt het spel zo op als je een opdracht aanneemt en niet uitvoert.quote:
Die wil ik wel doen!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:05 schreef zquing het volgende:
[ afbeelding ]
sorry dat 't zo lang heeft geduurd![]()
Ik wil graag kleur
daarom vind ik ook dat 1 dag wel kan, ook omdat er zoveel mensen zijn die mee willen doenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Twee dagen is toch wel lang genoeg? Het houdt het spel zo op als je een opdracht aanneemt en niet uitvoert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |