quote:Op zondag 25 januari 2009 10:48 schreef Ruud het volgende:
[..]
zo lang hoeft die sluitertijd niet te zijn hoor...
Ben ik het wel mee eens. Het onderwerp -Foto met gebruik van lange sluitertijd. staat weer open, in de hoop dat iemand die m snel kan doen deze oppaktquote:Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef tonja het volgende:
Hm, dit is dan wel weer jammer. Meldt het dan even als je niet in staat bent een foto te maken.
Ik vind dat iemand anders deze opdracht maar moet doen dan.
Het hele punt is toch juist dat ze nieuw gemaakt moeten wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef janeway het volgende:
Ik heb zo'n foto maar ja niet vandaag gemaakt.. Vorige week dat wel.. Mag dat ook?
ik wil 'm wel doenquote:Op maandag 26 januari 2009 08:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Het onderwerp -Foto met gebruik van lange sluitertijd. staat weer open, in de hoop dat iemand die m snel kan doen deze oppakt
Idd.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het hele punt is toch juist dat ze nieuw gemaakt moeten worden
het gaat er idd om dat je hem echt maakt nadat je de opdracht op je genomen hebt.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef janeway het volgende:
Ik heb zo'n foto maar ja niet vandaag gemaakt.. Vorige week dat wel.. Mag dat ook?
succesquote:
thanks (als je het over die van mij hebt, tenminstequote:Op maandag 26 januari 2009 14:33 schreef tonja het volgende:
Ik zie een kruisje. De link in "eigenschappen" doet het wel. Ik vind het een erg mooie foto.
Niet tussen deze 2 dames, die zitten altijd bij elkaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
weet je dat zeker? 't is een illusie hè
Nope. Emmertje is aan de beurt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:14 schreef T42 het volgende:
vervoers middel / roest
[ link | afbeelding ]
goed gekeurd?
dat , en dat de foto ook niet van vandaag isquote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1320721quote:De procedure:
Ik maak de eerste foto.
Mijn foto stuur ik voor 12:00 's middags naar persoon 2 op de lijst.
Persoon 2 heeft 24 uur de tijd een nieuwe foto te maken. Die foto dient geïnspireerd te zijn op foto 1. Dit mag het thema zijn (wat je er dan ook in ziet), de stijl, kleurgebruik, vormen. Als je je maar laat inspireren en als hij maar duidelijk te linken is aan de foto die je hebt ontvangen.
Persoon 2 stuurt zijn foto voor 12:00 's middags (dus maximaal 24 uur later) door naar persoon 3, die weer hetzelfde doet als persoon 2 deed. Et cetera et cetera.
die doe ik wel, nu maar hopen dat ik morgen niet te ziek ben om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:07 schreef Emme-r-tje het volgende:
Excuses dat het wat langer duurde. Bij gebrek aan internet gisteren en inspiratie.
Niet de meest denderende foto, maar er komt momenteel niets beters/leukers uit mijn hand rollen.... (Nee, ik geef de camera niet de schuld)
[ afbeelding ]
Ik wil graag zien: Liefde
Met het oog op de aanstaande Valentijnsdag
Ik vind t best, om er toch nog wat leven en snelheid in dit topic te houden...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef tonja het volgende:
Ik ben al geweest, maar ik wil deze ook wel doen.
het is eerder dat je niet gelijk na je foto te plaatsen het volgende onderwerp te pakken. Je kan wel gewoon als er 1 of meerdere foto´s er tussen zitten de opdracht pakken (dat vindt ik)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef tonja het volgende:
Ik ben al geweest, maar ik wil deze ook wel doen.
Muhahahaha! Hij is leuk!quote:Op zondag 1 februari 2009 18:49 schreef tonja het volgende:
Nou, bij deze dan
Liefde:
[ afbeelding ]
Volgende opdracht: Gezellig
I'ts all yoursquote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef Smeej het volgende:
gezellig wil ik! Moet alleen ff tot 11 uur wachten want ben nu op mn werk...
je hebt 2 dagenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef Smeej het volgende:
gezellig wil ik! Moet alleen ff tot 11 uur wachten want ben nu op mn werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |