Ghehe, het viel reuze mee toch??quote:
Thanks voor het compliment op mijn foto, ben ik echt blij mee want het is m'n eerste echte probeersel met m'n net nieuwe cameraquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehe, het viel reuze mee toch??
Ik vind sowieso dat er al erg leuke en mooie foto's in dit topic staan!! De Gargamel en Guust Flater van tonja is erg leuk. Met Demi doe je me altijd een plezier snakeladyen ik vind de poezen ook erg leuk. De bubbeltjes daar blijf ik naar kijken. Zo helder. Heel mooi gedaan!! De koekebakker is een supervondst, en mooi uitgevoerd, terwijl de lange sluitertijdfoto me de kriebels geeft omdat ie lekker geheimzinnig is. Emmertje voldoet gewoon dubbel aan de opdracht met twee vervoersmiddelen, goed gezien emmertje!
Maar goed, nog gegadigden voor muziek?? Die is toch niet te moeilijk hoop ik??
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, meteen boter bij de vis.
[ afbeelding ]
En als ie goedgekeurd wordt is het volgende onderwerp muziek
Leuk spel! Deze wil ik wel doen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:38 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw onderwerp: Uitbarsting
die is voor mijquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:43 schreef Kamermans het volgende:
[ afbeelding ]
volgende opdracht is: Beperkte scherptediepte
Dank je voor je commentaar! Het water rookte nog flink (is een beetje te zien op het pannetje), dus wellicht dat dat meespeelt in de scherpte. Het lukte me in ieder geval moeilijk beter. Ik heb mijn camera (450d) nu een week of 3 dus het is leuk om aan de hand van zoiets dingen uit te proberen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:19 schreef Kamermans het volgende:
Mooi dat licht randje bij het water oppervlakte, hij had na mijn idee wel wat scherper gekund, maar ziet er verder goed uit![]()
Ik wil spel(en) wel doen
"Love"quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:43 schreef Kamermans het volgende:
[ afbeelding ]
volgende opdracht is: Beperkte scherptediepte - door zquing
Twee dagen is toch wel lang genoeg? Het houdt het spel zo op als je een opdracht aanneemt en niet uitvoert.quote:
Die wil ik wel doen!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:05 schreef zquing het volgende:
[ afbeelding ]
sorry dat 't zo lang heeft geduurd![]()
Ik wil graag kleur
daarom vind ik ook dat 1 dag wel kan, ook omdat er zoveel mensen zijn die mee willen doenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Twee dagen is toch wel lang genoeg? Het houdt het spel zo op als je een opdracht aanneemt en niet uitvoert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |