Zekerquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:13 schreef larry_flynt het volgende:
Heb net op internet Rainbow Six Las Vegas gekocht voor 7,50. Is het spel het waard?
Leunt ie op een plastic bekertje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nog een, met kiem (die gaat dus mee naar huis)
[ afbeelding ]
ik dacht dat je gears niks aan vond joh.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
PoP uitgespeeld! Op naar Mirror's Edge! En daarna Gears 2 denk ik, welke ik nog moet aanschaffen.
Wie de fuck is Michael Pachterquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik dacht dat je gears niks aan vond joh.
Assassin's Creed 2 nog voor April 2010
http://www.xgn.nl/alg/nie(...)ell-voor-april-2010/
De multiplayer niet nee (zo traag als stront door een trechter), de campaign daarentegen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik dacht dat je gears niks aan vond joh.
Horde (co-op MP) is best cool!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De multiplayer niet nee (zo traag als stront door een trechter), de campaign daarentegen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wie de fuck is Michael Pachter?
Verder overigens een erg slecht geschreven artikel!
Eens,... kansloos,... voelt echt vreselijk aan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gespeeld en mijn mening is als volgt: Kutspel.
quote:To access The Lost & Damned, boot up a copy of GTA IV and start a new game. You can now choose between GTA IV and L&D. Though both take place in Liberty City, the two are separate stories and separate game worlds, meaning you don't gain access to the new interiors in L&D if you're playing GTA IV. You can't take Niko into The Lost clubhouse to kill a bunch of bikers, sorry. Aside from the initial download, you won't need an Xbox Live connection to play L&D. Unlike some downloadable content, there's no online verification required. So if the 'net goes down, you can still take L&D for a spin.
quote:The Lost and Damned to take anywhere from 12-20 hours to complete. And that's just the single-player story. For $20 (1,600 MSP), L&D offers a full-fledged campaign, new locations, new mini-games (arm wrestling!), refined gameplay mechanics, new vehicles, new weapons, a hefty new soundtrack, new DJs, new TV shows, new Internet sites, and new multiplayer. One thing's for certain: Rockstar isn't dicking around with horse armor.
quote:GTA IV: The Lost and the Damned is looking like one of the best deals around. You're essentially getting a full game for just 20 bucks. While we haven't been given any details on the multiplayer, we're told it's as robust an offering as the single-player. Oh, and if you've noticed L&D listed for sale at a retail outlet such as GameStop, know that this is not a disc. It's just a card with a code you can enter on Xbox Live to download the DLC.
http://www.videogamer.com/news/22-01-2009-10460.htmlquote:Ubi confirms Assassin's Creed 2
Also new titles in the Ghost Recon and Splinter Cell franchises.
Ubisoft has today announced targets for its next financial year (April 1, 2009 - March 31, 2010), confirming the release of Assassin's Creed 2, Splinter Cell Conviction and a new Ghost Recon game.
Yves Guillemot commented: "2009-10 looks very promising and our teams are working flat-out to provide gamers with the best the industry has to offer. Our line-up comprises several potential blockbusters with the launch of 7 franchises, including Assassin's Creed, Splinter Cell and Ghost Recon, as well as 4 license-based games including James Cameron's Avatar, 3 new brands and a further-enhanced casual games portfolio."
Ubisoft confirmed that the 12 month period beginning April 1, 2009 will see the release of Assassin's Creed 2, Splinter Cell Conviction, Anno, I am Alive, James Cameron's Avatar, a new Teenage Mutant Ninja Turtles game and the sequel to Arthur and the Invisibles.
AC2 ga ik halen,... erg genoten van deel 1,... alhoewel ik misschien de enige benquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.videogamer.com/news/22-01-2009-10460.html
Het hele concept hebben ze van de tafel geveegd ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Splinter Cell weet ik nog niet,... is de setting wat we eerder zagen (man met baard) nu volledig weg?
(phew)quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het hele concept hebben ze van de tafel geveegd ja.
MP is coolquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De analist die vrijwel overal naast zit. Wat een baas.
Waarom? Je moet het gewoon zien als een nieuw verhaal in dezelfde setting/omgevingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Vind het wel echt superjammer dat Lost & Damned niet integreert in de normale GTA IV, is echt een domme beslissingMaar wie weet konden ze niet anders, of werden de extra laadtijden voordat GTA IV opstart dan te lang (en hoe ze character transition wilde doen weet ik ook niet)
ik vond AC ook geweldig , die herhaling heb ik nooit erg gevondenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
AC2 ga ik halen,... erg genoten van deel 1,... alhoewel ik misschien de enige benOok Ghost Recon haal ik,... vond deel 1 geweldig en heb laatst deel 2 voor 12 euro bij play.com besteld! (is nu weer 25 euro
)
Splinter Cell weet ik nog niet,... is de setting wat we eerder zagen (man met baard) nu volledig weg?
Wist je trouwens dat je niko gewoon tegenkomt als je met die ander char speelt..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Vind het wel echt superjammer dat Lost & Damned niet integreert in de normale GTA IV, is echt een domme beslissingMaar wie weet konden ze niet anders, of werden de extra laadtijden voordat GTA IV opstart dan te lang (en hoe ze character transition wilde doen weet ik ook niet)
bronquote:Er zijn nog wat kleine dingen anders in deze uitbreiding. Niet alleen is er een ander verhaal, maar ook ben je nu een stuk beter op een motor. Je blijft langer zitten en hebt veel meer controle over het ding. Bochten gaan lang niet zo lastig meer en de tweewieler reageert meer dan prima. En dat mag natuurlijk ook wel. Je bent immers een ervaren biker en je mag verwachten dat je nu wel weet hoe je op een motor moet rijden. En daarbij komt nog eens dat het de belangrijkste manier van vervoer is voor je. Als dat niet te besturen is, dan is de lol er ook snel vanaf.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vond AC ook geweldig , die herhaling heb ik nooit erg gevonden
Werd vorig jaar ook zo'n succes tochquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
Tjappie's doe eens mee met dat Worms toernooi!
Ja! Alleen jij verzaaktequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Werd vorig jaar ook zo'n succes toch?
Ja heel mijn poule ja, dus ik kon tegen niemand spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja! Alleen jij verzaakte
Of je hele poule toen trouwens![]()
Hey niet vloeken in de kerk hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja heel mijn poule ja, dus ik kon tegen niemand spelen
Was altijd zo dat ze zeiden op fok, ja ik ben er over 3 min, en dan nooit komen
Maar waarom ga je niet met de tijd mee, een Geometry Wars 2 toernooi ofzo?
Nee dat niet, maar scores bijhouden etc.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey niet vloeken in de kerk he![]()
En kun je dat tegen elkaar spelen?
Leuk toernooi danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar scores bijhouden etc.
Worms is zoooooo 07/08
jawel toch? Of is dat alleen offline?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:15 schreef SkyChat het volgende:
GW2 is idd een super game en idd jammer dat je niet online tegen elkaar kunt gamen![]()
Alleen offline.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:18 schreef kepler het volgende:
[..]
jawel toch? Of is dat alleen offline?
Skate 2quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:28 schreef SkyChat het volgende:
Alleen offline maar een online game lijkt me toch leuker voor een wedstrijd
Iemand nog een ideetje voor een leuke game.. ga morgen eens in de stad gluren voor een nieuwe.
Is Skate 2 echt zo tof dan, ik kon me niet bekoren met die demo maar dat zal de timer wel geweest zijn die het voor mij verziektequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Skate 2
En als je deze nog niet hebt:
Fable 2
Fallout 3
Gears of War 2
Left 4 dead
Smackdown vs Raw 09
Oblivion is een game waar je je meer dan 100 uur mee kan vermaken, mits het genre je ligt en je de setting trekt. Hou je van (westerse) rpg's en ligt een middeleeuwse setting je wel, dan kan je em prima uit de budgetbak vissenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:34 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik zag Oblivion ook nog in de budget bakken liggen.. is dat wat?
Je moet wel van middeleeuwse taferelen houden met magie enzo..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:34 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Is Skate 2 echt zo tof dan, ik kon me niet bekoren met die demo maar dat zal de timer wel geweest zijn die het voor mij verziekte
Thanks voor de tips, zal morgen eens kijken.
Ik zag Oblivion ook nog in de budget bakken liggen.. is dat wat?
Een van de betere spellen op de 360 iddquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Oblivion is een game waar je je meer dan 100 uur mee kan vermaken, mits het genre je ligt en je de setting trekt. Hou je van (westerse) rpg's en ligt een middeleeuwse setting je wel, dan kan je em prima uit de budgetbak vissen
Bioshock is ook perfect! Ook kopen dus!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef SkyChat het volgende:
Dan haal ik Oblivion morgen gewoon uit die budget bakIk hou wel van een sandbox game met leuk verhaaltje erbij.. die is toch wel een beetje te vergelijken met Fable 2 of zie ik dat verkeerd?
Oja ik zag ook nog Bioshock liggen in de budget of kan ik beter wachten op deeltje 2?
So many games..
Oh nee,.... Bioshock is geniaal,.... blind kopenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef SkyChat het volgende:
Dan haal ik Oblivion morgen gewoon uit die budget bakIk hou wel van een sandbox game met leuk verhaaltje erbij.. die is toch wel een beetje te vergelijken met Fable 2 of zie ik dat verkeerd?
Oja ik zag ook nog Bioshock liggen in de budget of kan ik beter wachten op deeltje 2?
So many games..
Fable is heel anders, veel minder open en vrij. Fable is een leuk verhaaltje doorlopen, en oblivion is meer je eigen verhaal maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef SkyChat het volgende:
So many games..
Jeweet hetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:58 schreef SkyChat het volgende:
Moet Worms ook nog downloaden anders hoor ik er al helemaal niet meer bij
Dat klinkt in ieder geval een stuk beterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Fable is heel anders, veel minder open en vrij. Fable is een leuk verhaaltje doorlopen, en oblivion is meer je eigen verhaal maken.
Jeweet hetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval een stuk beter
bioshock > oblivionquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef SkyChat het volgende:
So many games..
Ik kan niet wachten tot morgenquote:
Jij bent echt een Fallout 3 fanboy hé, ik zie je de laatste tijd niet veel anders spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:22 schreef Rossdale het volgende:
Oblivion is Fallout 3 maar dan met een middeleeuwse en occulte sfeer. Ik vond hem wel tof (beetje repetatief op den duur maar toch)
Bioshock schijnt helemaal de bom te zijn, maar ik ben een van de weinige mensen die hem na twee uur voorgoed uit zijn 360 heeft verwijderd. Ik vond er geen hol aan.
Valt wel mee hoor, ik wilde hem gewoon deze week uitgespeeld hebben omdat ik komende week weer twee nieuwe games binnen krijgquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Jij bent echt een Fallout 3 fanboy hé, ik zie je de laatste tijd niet veel anders spelen
Ja dat probleem ken ik welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik wilde hem gewoon deze week uitgespeeld hebben omdat ik komende week weer twee nieuwe games binnen krijgEn ik moet er nog zoveel uitspelen
Ik noem hem altijd Ross '' video kijken op de 360 '' dalequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Jij bent echt een Fallout 3 fanboy hé, ik zie je de laatste tijd niet veel anders spelen
Ik vond Bioshock wel lache maar na een paar uurtjes ben ik er ook niet meer mee verder gegaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:22 schreef Rossdale het volgende:
Oblivion is Fallout 3 maar dan met een middeleeuwse en occulte sfeer. Ik vond hem wel tof (beetje repetatief op den duur maar toch)
Bioshock schijnt helemaal de bom te zijn, maar ik ben een van de weinige mensen die hem na twee uur voorgoed uit zijn 360 heeft verwijderd. Ik vond er geen hol aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |