quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vond AC ook geweldig , die herhaling heb ik nooit erg gevonden
Werd vorig jaar ook zo'n succes tochquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
Tjappie's doe eens mee met dat Worms toernooi!
Ja! Alleen jij verzaaktequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Werd vorig jaar ook zo'n succes toch?
Ja heel mijn poule ja, dus ik kon tegen niemand spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja! Alleen jij verzaakte
Of je hele poule toen trouwens![]()
Hey niet vloeken in de kerk hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja heel mijn poule ja, dus ik kon tegen niemand spelen
Was altijd zo dat ze zeiden op fok, ja ik ben er over 3 min, en dan nooit komen
Maar waarom ga je niet met de tijd mee, een Geometry Wars 2 toernooi ofzo?
Nee dat niet, maar scores bijhouden etc.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey niet vloeken in de kerk he![]()
En kun je dat tegen elkaar spelen?
Leuk toernooi danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar scores bijhouden etc.
Worms is zoooooo 07/08
jawel toch? Of is dat alleen offline?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:15 schreef SkyChat het volgende:
GW2 is idd een super game en idd jammer dat je niet online tegen elkaar kunt gamen![]()
Alleen offline.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:18 schreef kepler het volgende:
[..]
jawel toch? Of is dat alleen offline?
Skate 2quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:28 schreef SkyChat het volgende:
Alleen offline maar een online game lijkt me toch leuker voor een wedstrijd
Iemand nog een ideetje voor een leuke game.. ga morgen eens in de stad gluren voor een nieuwe.
Is Skate 2 echt zo tof dan, ik kon me niet bekoren met die demo maar dat zal de timer wel geweest zijn die het voor mij verziektequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Skate 2
En als je deze nog niet hebt:
Fable 2
Fallout 3
Gears of War 2
Left 4 dead
Smackdown vs Raw 09
Oblivion is een game waar je je meer dan 100 uur mee kan vermaken, mits het genre je ligt en je de setting trekt. Hou je van (westerse) rpg's en ligt een middeleeuwse setting je wel, dan kan je em prima uit de budgetbak vissenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:34 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik zag Oblivion ook nog in de budget bakken liggen.. is dat wat?
Je moet wel van middeleeuwse taferelen houden met magie enzo..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:34 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Is Skate 2 echt zo tof dan, ik kon me niet bekoren met die demo maar dat zal de timer wel geweest zijn die het voor mij verziekte
Thanks voor de tips, zal morgen eens kijken.
Ik zag Oblivion ook nog in de budget bakken liggen.. is dat wat?
Een van de betere spellen op de 360 iddquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Oblivion is een game waar je je meer dan 100 uur mee kan vermaken, mits het genre je ligt en je de setting trekt. Hou je van (westerse) rpg's en ligt een middeleeuwse setting je wel, dan kan je em prima uit de budgetbak vissen
Bioshock is ook perfect! Ook kopen dus!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef SkyChat het volgende:
Dan haal ik Oblivion morgen gewoon uit die budget bakIk hou wel van een sandbox game met leuk verhaaltje erbij.. die is toch wel een beetje te vergelijken met Fable 2 of zie ik dat verkeerd?
Oja ik zag ook nog Bioshock liggen in de budget of kan ik beter wachten op deeltje 2?
So many games..
Oh nee,.... Bioshock is geniaal,.... blind kopenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef SkyChat het volgende:
Dan haal ik Oblivion morgen gewoon uit die budget bakIk hou wel van een sandbox game met leuk verhaaltje erbij.. die is toch wel een beetje te vergelijken met Fable 2 of zie ik dat verkeerd?
Oja ik zag ook nog Bioshock liggen in de budget of kan ik beter wachten op deeltje 2?
So many games..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |