abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65350953
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef SkyChat het volgende:
Dan haal ik Oblivion morgen gewoon uit die budget bak Ik hou wel van een sandbox game met leuk verhaaltje erbij.. die is toch wel een beetje te vergelijken met Fable 2 of zie ik dat verkeerd?

Oja ik zag ook nog Bioshock liggen in de budget of kan ik beter wachten op deeltje 2?

So many games..
Fable is heel anders, veel minder open en vrij. Fable is een leuk verhaaltje doorlopen, en oblivion is meer je eigen verhaal maken.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:02:51 #127
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_65351042
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:58 schreef SkyChat het volgende:
Moet Worms ook nog downloaden anders hoor ik er al helemaal niet meer bij
Jeweet het
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_65351073
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:59 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Fable is heel anders, veel minder open en vrij. Fable is een leuk verhaaltje doorlopen, en oblivion is meer je eigen verhaal maken.
Dat klinkt in ieder geval een stuk beter
pi_65351089
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Jeweet het

Je geeft me stress
pi_65351227
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Dat klinkt in ieder geval een stuk beter
Jeweet het
pi_65351355
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:46 schreef SkyChat het volgende:
Dan haal ik Oblivion morgen gewoon uit die budget bak Ik hou wel van een sandbox game met leuk verhaaltje erbij.. die is toch wel een beetje te vergelijken met Fable 2 of zie ik dat verkeerd?

Oja ik zag ook nog Bioshock liggen in de budget of kan ik beter wachten op deeltje 2?

So many games..
bioshock > oblivion

en nee oblivion is best anders als fable
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_65351356
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:10 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Jeweet het
Ik kan niet wachten tot morgen en dan zag ik ook nog Forza 2 liggen..
Ik moet echt m'n oude games gaan ruilen/verkopen
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:22:05 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65351521
Oblivion is Fallout 3 maar dan met een middeleeuwse en occulte sfeer. Ik vond hem wel tof (beetje repetatief op den duur maar toch)

Bioshock schijnt helemaal de bom te zijn, maar ik ben een van de weinige mensen die hem na twee uur voorgoed uit zijn 360 heeft verwijderd. Ik vond er geen hol aan.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_65351582
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:22 schreef Rossdale het volgende:
Oblivion is Fallout 3 maar dan met een middeleeuwse en occulte sfeer. Ik vond hem wel tof (beetje repetatief op den duur maar toch)

Bioshock schijnt helemaal de bom te zijn, maar ik ben een van de weinige mensen die hem na twee uur voorgoed uit zijn 360 heeft verwijderd. Ik vond er geen hol aan.
Jij bent echt een Fallout 3 fanboy hé, ik zie je de laatste tijd niet veel anders spelen
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:27:17 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65351647
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Jij bent echt een Fallout 3 fanboy hé, ik zie je de laatste tijd niet veel anders spelen
Valt wel mee hoor, ik wilde hem gewoon deze week uitgespeeld hebben omdat ik komende week weer twee nieuwe games binnen krijg En ik moet er nog zoveel uitspelen
pi_65351685
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, ik wilde hem gewoon deze week uitgespeeld hebben omdat ik komende week weer twee nieuwe games binnen krijg En ik moet er nog zoveel uitspelen
Ja dat probleem ken ik wel
Welke games ga jij binnen krijgen dan?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:30:18 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65351724
Ik krijg Lost binnen (snel even spelen nu dat het nieuwe seizoen is begonnen) en ik ga Skate 2 reviewen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:06:05 #138
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_65352767
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Ik noem hem altijd Ross '' video kijken op de 360 '' dale

.

Of ja zo noem ik hem eigenlijk nooit maar dat zou ik wel moeten doen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_65354930
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:22 schreef Rossdale het volgende:

Ik vond Bioshock wel lache maar na een paar uurtjes ben ik er ook niet meer mee verder gegaan.
pi_65355201
die xdoos blijft ook echt een epic fail als het gaat om het afspelen van media he Een NTFS schijf kandie niks mee, en die windows media centre troep is net zo'n afgang Het werkt echt voor geen meter
pi_65356029
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:21 schreef LoggedIn het volgende:
die xdoos blijft ook echt een epic fail als het gaat om het afspelen van media he Een NTFS schijf kandie niks mee, en die windows media centre troep is net zo'n afgang Het werkt echt voor geen meter
De PS3 ook niet

Maar zelf stream ik al mijn PC content via Tversity,... werkt fantastisch!
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_65356139
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:21 schreef LoggedIn het volgende:
Ik vind hem juist perfect daarvoor, mn externe hdd was sowieso al fat dus geen problemen van, en verder gebruik ik nu vooral een usb stickje, lekker simpel!

En TVersity werkt ook altijd geweldig.
pi_65356234
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:45 schreef Sjotime het volgende:

[..]

De PS3 ook niet

Maar zelf stream ik al mijn PC content via Tversity,... werkt fantastisch!
Tversity? werkt dat met een xbox 360?
pi_65356291
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ik vind hem juist perfect daarvoor, mn externe hdd was sowieso al fat dus geen problemen van, en verder gebruik ik nu vooral een usb stickje, lekker simpel!

En TVersity werkt ook altijd geweldig.
Het woord perfect zou ik soweiso niet gebruiken, zelfs als het werkte.. De bestanden die die aankan is allemaal bijzonder beperkt.

En een HD van 1TB ga ik niet formatteren onder FAT32 Om het op te lossen had ik er wel een kleine fat32 partitie op aangemaakt, maar daar wil de xbox ook niet aan..
pi_65356318
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:50 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Tversity? werkt dat met een xbox 360?
Heerlijk. Ik heb een externe (uiteraard NTFS) gekoppelde 1TB HD aan mijn laptop hangen met content die ik vlekkeloos naar mijn 360 stream. Probeer het eens

http://tversity.com/
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_65356415
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Heerlijk. Ik heb een externe (uiteraard NTFS) gekoppelde 1TB HD aan mijn laptop hangen met content die ik vlekkeloos naar mijn 360 stream. Probeer het eens

http://tversity.com/
Gaan we eens testen dan
pi_65356458
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Het woord perfect zou ik soweiso niet gebruiken, zelfs als het werkte.. De bestanden die die aankan is allemaal bijzonder beperkt.

En een HD van 1TB ga ik niet formatteren onder FAT32 Om het op te lossen had ik er wel een kleine fat32 partitie op aangemaakt, maar daar wil de xbox ook niet aan..
Ja voor mij werkte het perfect omdat al mijn bestanden, ook de oude, toevallig het goede formaat waren en ik heb misschien 1 of 2 keer een oud bestand gehad wat ie niet wou afspelen. Maar het woord perfect zou natuurlijk nooit gebruikt mogen worden

Ik zou TVersity of een usb stick aanraden, een usb stick is gewoon heerlijk snel en makkelijk, en met TVersity kan je ook bestanden afspelen die de xbox zelf niet aankan.
pi_65357389
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ja voor mij werkte het perfect omdat al mijn bestanden, ook de oude, toevallig het goede formaat waren en ik heb misschien 1 of 2 keer een oud bestand gehad wat ie niet wou afspelen. Maar het woord perfect zou natuurlijk nooit gebruikt mogen worden

Ik zou TVersity of een usb stick aanraden, een usb stick is gewoon heerlijk snel en makkelijk, en met TVersity kan je ook bestanden afspelen die de xbox zelf niet aankan.
usb stick is niet echt ideaal.. Is een ding waar maar 4Gb op kan, iedere keer opnieuw zooi copy/pasten is echt een heel tijdelijke oplossing
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:36:29 #150
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65358060
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik noem hem altijd Ross '' video kijken op de 360 '' dale

.

Of ja zo noem ik hem eigenlijk nooit maar dat zou ik wel moeten doen
Tsja, ik volg nou eenmaal een shitload aan tv series