Hate it or love it.quote:
Tja ieder zijn ding hequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hate it or love it.
Oh, en uiteraard de gebruikelijke:
Kut OP
Kut TT
Kut TS
QFTquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut OP
Kut TT
Kut TS
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:51 schreef Reintji het volgende:
@Strolie, die Outrun game, komt die voor XBLA? Die muziek in die oude games wordt hopelijk ook behouden?
PS. Het x-rayen van iets tropisch is nog niet gelukt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:59 schreef Reintji het volgende:
Elke dag wel iets interessants en exotsich, maar mag geen patiënten foto´s plaatsen.Je mocht toch geen levende dingen doen? Of zijn die regels wat lichter op Curacao?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Nee, dat niet, maar fotografeer natuurlijk genoeg patientenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je mocht toch geen levende dingen doen? Of zijn die regels wat lichter op Curacao?
Ik kan het je als het goed is binnenkort vertellenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:37 schreef Wessiej het volgende:
De MAW is nu toch te download als XBLA game? Schijnt erg goed te zijn.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:11 schreef Rossdale het volgende:
Wat is een Xbox 397? De opvolger?!
Ik heb de TT maar even aangepast
Doe eens jouw impressie van Fallout posten?quote:
Nee joh! Dat vind je helemaal niet!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:46 schreef Wessiej het volgende:
Ik vond de vorige lay out van je site beter roy
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hate it or love it.
Kut OP
Kut TT
Kut TS
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef Sala-adin het volgende:
Vraagje over fallout 3.
hoe hack ik die computer van de overseer om naar buiten te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Nuka Cola is de shit en tevens waardevol.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf ik steel alleen een flesje cola en hele dorp wilt mij vermoorden in megaton
Kutspel
Moet je het ook stiekemer doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf ik steel alleen een flesje cola en hele dorp wilt mij vermoorden in megaton
Kutspel
Big city explosion.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:27 schreef Sala-adin het volgende:
als ik die bom nou eens arm wat gebeurt er dan?
En kan ik iedereen zo sneaky in hele dorp uitmoorden zonder dat het effect heeft op het verhaal?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh! Dat vind je helemaal niet!
natuurlijk , hierna hardmode nog doen , maar dan ga ik wel guns gebruiken want dit was best lastig zo :pquote:
Ik moet die game ook ooit nog eens uitspelen, ben gekapt bij het vierde level ofzo omdat ik hem alleen tof vond in co-opquote:
je hebt mij anders nog nooit gevraagdquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet die game ook ooit nog eens uitspelen, ben gekapt bij het vierde level ofzo omdat ik hem alleen tof vond in co-opAlleen toen ik hem wilde spelen, was iedereen hem al weer beu
Is goed, misschien vanavond ofzo? Heb gisteren Fallout uitgespeeld (nog lang niet alle sidequests natuurlijk maar toch) dus ik wil wel weer even wat anders na ruim 30 uur wasteland.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
je hebt mij anders nog nooit gevraagd
ik wil hem best nog wel een keer weer spelen. Ik ben alleen mijn save game kwijt. Inv me maar als je me online ziet
ik kan vanavond wel. Dus kun je die ook weer een keer uitspelenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is goed, misschien vanavond ofzo? Heb gisteren Fallout uitgespeeld (nog lang niet alle sidequests natuurlijk maar toch) dus ik wil wel weer even wat anders na ruim 30 uur wasteland.
Anders misschien Mirror's Edge maar eens uitspelen, moet nog maar 3 leveltjes
Ja, dat zei ik gister alquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Roy & Cyb:
Mysterieuze I Am Alive komt eind maart
Dus toch!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Roy & Cyb:
Mysterieuze I Am Alive komt eind maart
Dus toch!
Nuka Cola Quantum is ook handigquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nuka Cola is de shit en tevens waardevol.
Mag ik ook in jouw huis wat geld pakken je tv mee nemen? Awesome
Hmm blijkbaar weten ze het bij Ubisoft zelf niet helemaalquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gister alMaar dat wil niet zeggen dat 'eerst zien, dan geloven hier opgaat'
Ubisoft heeft het goed voor elkaar dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm blijkbaar weten ze het bij Ubisoft zelf niet helemaalUbisoft UK zegt maart, Ubisoft NL zegt " niet in maart, maar wel ergens in 2009"...
Het wordt een beetje een "JA!!!! Ohnee toch niet" gameNet zoals Jade Raymond er aan mee zou werken en er maanden later pas werd gezegd dat ze er niets mee te maken heeft...
Slaat echt helemaal nergens meer op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ubisoft heeft het goed voor elkaar dus
misschien kan ik daar gaan werken als nieuwe marketing adviseur als ik klaar ben met schoolquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ubisoft heeft het goed voor elkaar dus
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Roy & Cyb:
[Update] Mysterieuze I Am Alive komt eind maart?
Dus toch!
quote:Onze collega's bij Insidegamer hebben van Ubisoft Nederland te horen gekregen dat de game niet in maart zal verschijnen, maar gewoon ergens in 2009.
Ik moest mijn teleurstelling even kenbaar maken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al een paar posts hierboven?
Dat heb ik nu dus ook en dan heeft EA ook nog 3 versies uitgebracht dus spelen met amerikanen gaat voor mij niet meer op en dus word de game zwaar beperkt wanneer het op online co-op spelen aankomt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet die game ook ooit nog eens uitspelen, ben gekapt bij het vierde level ofzo omdat ik hem alleen tof vond in co-opAlleen toen ik hem wilde spelen, was iedereen hem al weer beu
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Reintji het volgende:
Uit de serie tropische vruchten... de kokosnoot!
[ afbeelding ]
Tja of je wacht je hele leven of je vraagt het zelf.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
Laatste missie GTA 4 is HELL
En vuilak Rossdale je hebt mij ook nix gevraagd over Gears 2! Die moet ik ook nog Co-op maar je bent altijd een video aan het kijken op je 360![]()
Ik kon het niet vragen omdat die altijd een videotje aan het kijken is! En toen ik een keer wat in het duits voor hem zong was die daar ook niet blij meequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja of je wacht je hele leven of je vraagt het zelf.
En trouwens er zijn meer mensen in je friendslist met GoW 2
Nietus! De laatste week speelde ik bijna alleen maar Fallout 3quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
Laatste missie GTA 4 is HELL
En vuilak Rossdale je hebt mij ook nix gevraagd over Gears 2! Die moet ik ook nog Co-op maar je bent altijd een video aan het kijken op je 360![]()
Je hebt nog nooit voor me gezongenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kon het niet vragen omdat die altijd een videotje aan het kijken is! En toen ik een keer wat in het duits voor hem zong was die daar ook niet blij mee![]()
Moet eerst ff KF Panda op Insane uitspelen!
Jawel 1 keer en toen kreeg ik iets terug van ''mafkeesquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit voor me gezongen
Ik had hem en heb hem al weer weggedaan voordat jij Gears2 binnen kreegquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Of bedoel je dat hem al had voordat ik hem had?
Gespeeld en mijn mening is als volgt: Kutspel.quote:
Ff om een beeld te vormen: wat vond je van 1?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gespeeld en mijn mening is als volgt: Kutspel.
Nooit gespeeld. Tevens haat ik shooters.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ff om een beeld te vormen: wat vond je van 1?
Ik vond 1 kut, saai en eentonig. Zo tegen beter weten in deel 2 eens downloaden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:46 schreef Wessiej het volgende:
Ik dacht al, overal wordt gezegt dat F.E.A.R. 2 tof is
Zekerquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:13 schreef larry_flynt het volgende:
Heb net op internet Rainbow Six Las Vegas gekocht voor 7,50. Is het spel het waard?
Leunt ie op een plastic bekertje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nog een, met kiem (die gaat dus mee naar huis)
[ afbeelding ]
ik dacht dat je gears niks aan vond joh.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
PoP uitgespeeld! Op naar Mirror's Edge! En daarna Gears 2 denk ik, welke ik nog moet aanschaffen.
Wie de fuck is Michael Pachterquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik dacht dat je gears niks aan vond joh.
Assassin's Creed 2 nog voor April 2010
http://www.xgn.nl/alg/nie(...)ell-voor-april-2010/
De multiplayer niet nee (zo traag als stront door een trechter), de campaign daarentegen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:33 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik dacht dat je gears niks aan vond joh.
Horde (co-op MP) is best cool!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De multiplayer niet nee (zo traag als stront door een trechter), de campaign daarentegen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wie de fuck is Michael Pachter?
Verder overigens een erg slecht geschreven artikel!
Eens,... kansloos,... voelt echt vreselijk aan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gespeeld en mijn mening is als volgt: Kutspel.
quote:To access The Lost & Damned, boot up a copy of GTA IV and start a new game. You can now choose between GTA IV and L&D. Though both take place in Liberty City, the two are separate stories and separate game worlds, meaning you don't gain access to the new interiors in L&D if you're playing GTA IV. You can't take Niko into The Lost clubhouse to kill a bunch of bikers, sorry. Aside from the initial download, you won't need an Xbox Live connection to play L&D. Unlike some downloadable content, there's no online verification required. So if the 'net goes down, you can still take L&D for a spin.
quote:The Lost and Damned to take anywhere from 12-20 hours to complete. And that's just the single-player story. For $20 (1,600 MSP), L&D offers a full-fledged campaign, new locations, new mini-games (arm wrestling!), refined gameplay mechanics, new vehicles, new weapons, a hefty new soundtrack, new DJs, new TV shows, new Internet sites, and new multiplayer. One thing's for certain: Rockstar isn't dicking around with horse armor.
quote:GTA IV: The Lost and the Damned is looking like one of the best deals around. You're essentially getting a full game for just 20 bucks. While we haven't been given any details on the multiplayer, we're told it's as robust an offering as the single-player. Oh, and if you've noticed L&D listed for sale at a retail outlet such as GameStop, know that this is not a disc. It's just a card with a code you can enter on Xbox Live to download the DLC.
http://www.videogamer.com/news/22-01-2009-10460.htmlquote:Ubi confirms Assassin's Creed 2
Also new titles in the Ghost Recon and Splinter Cell franchises.
Ubisoft has today announced targets for its next financial year (April 1, 2009 - March 31, 2010), confirming the release of Assassin's Creed 2, Splinter Cell Conviction and a new Ghost Recon game.
Yves Guillemot commented: "2009-10 looks very promising and our teams are working flat-out to provide gamers with the best the industry has to offer. Our line-up comprises several potential blockbusters with the launch of 7 franchises, including Assassin's Creed, Splinter Cell and Ghost Recon, as well as 4 license-based games including James Cameron's Avatar, 3 new brands and a further-enhanced casual games portfolio."
Ubisoft confirmed that the 12 month period beginning April 1, 2009 will see the release of Assassin's Creed 2, Splinter Cell Conviction, Anno, I am Alive, James Cameron's Avatar, a new Teenage Mutant Ninja Turtles game and the sequel to Arthur and the Invisibles.
AC2 ga ik halen,... erg genoten van deel 1,... alhoewel ik misschien de enige benquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.videogamer.com/news/22-01-2009-10460.html
Het hele concept hebben ze van de tafel geveegd ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Splinter Cell weet ik nog niet,... is de setting wat we eerder zagen (man met baard) nu volledig weg?
(phew)quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het hele concept hebben ze van de tafel geveegd ja.
MP is coolquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De analist die vrijwel overal naast zit. Wat een baas.
Waarom? Je moet het gewoon zien als een nieuw verhaal in dezelfde setting/omgevingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Vind het wel echt superjammer dat Lost & Damned niet integreert in de normale GTA IV, is echt een domme beslissingMaar wie weet konden ze niet anders, of werden de extra laadtijden voordat GTA IV opstart dan te lang (en hoe ze character transition wilde doen weet ik ook niet)
ik vond AC ook geweldig , die herhaling heb ik nooit erg gevondenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
AC2 ga ik halen,... erg genoten van deel 1,... alhoewel ik misschien de enige benOok Ghost Recon haal ik,... vond deel 1 geweldig en heb laatst deel 2 voor 12 euro bij play.com besteld! (is nu weer 25 euro
)
Splinter Cell weet ik nog niet,... is de setting wat we eerder zagen (man met baard) nu volledig weg?
Wist je trouwens dat je niko gewoon tegenkomt als je met die ander char speelt..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Vind het wel echt superjammer dat Lost & Damned niet integreert in de normale GTA IV, is echt een domme beslissingMaar wie weet konden ze niet anders, of werden de extra laadtijden voordat GTA IV opstart dan te lang (en hoe ze character transition wilde doen weet ik ook niet)
bronquote:Er zijn nog wat kleine dingen anders in deze uitbreiding. Niet alleen is er een ander verhaal, maar ook ben je nu een stuk beter op een motor. Je blijft langer zitten en hebt veel meer controle over het ding. Bochten gaan lang niet zo lastig meer en de tweewieler reageert meer dan prima. En dat mag natuurlijk ook wel. Je bent immers een ervaren biker en je mag verwachten dat je nu wel weet hoe je op een motor moet rijden. En daarbij komt nog eens dat het de belangrijkste manier van vervoer is voor je. Als dat niet te besturen is, dan is de lol er ook snel vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |