Nuka Cola is de shit en tevens waardevol.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf ik steel alleen een flesje cola en hele dorp wilt mij vermoorden in megaton
Kutspel
Moet je het ook stiekemer doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:45 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf ik steel alleen een flesje cola en hele dorp wilt mij vermoorden in megaton
Kutspel
Big city explosion.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:27 schreef Sala-adin het volgende:
als ik die bom nou eens arm wat gebeurt er dan?
En kan ik iedereen zo sneaky in hele dorp uitmoorden zonder dat het effect heeft op het verhaal?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh! Dat vind je helemaal niet!
natuurlijk , hierna hardmode nog doen , maar dan ga ik wel guns gebruiken want dit was best lastig zo :pquote:
Ik moet die game ook ooit nog eens uitspelen, ben gekapt bij het vierde level ofzo omdat ik hem alleen tof vond in co-opquote:
je hebt mij anders nog nooit gevraagdquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet die game ook ooit nog eens uitspelen, ben gekapt bij het vierde level ofzo omdat ik hem alleen tof vond in co-opAlleen toen ik hem wilde spelen, was iedereen hem al weer beu
Is goed, misschien vanavond ofzo? Heb gisteren Fallout uitgespeeld (nog lang niet alle sidequests natuurlijk maar toch) dus ik wil wel weer even wat anders na ruim 30 uur wasteland.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
je hebt mij anders nog nooit gevraagd
ik wil hem best nog wel een keer weer spelen. Ik ben alleen mijn save game kwijt. Inv me maar als je me online ziet
ik kan vanavond wel. Dus kun je die ook weer een keer uitspelenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is goed, misschien vanavond ofzo? Heb gisteren Fallout uitgespeeld (nog lang niet alle sidequests natuurlijk maar toch) dus ik wil wel weer even wat anders na ruim 30 uur wasteland.
Anders misschien Mirror's Edge maar eens uitspelen, moet nog maar 3 leveltjes
Ja, dat zei ik gister alquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Roy & Cyb:
Mysterieuze I Am Alive komt eind maart
Dus toch!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Roy & Cyb:
Mysterieuze I Am Alive komt eind maart
Dus toch!
Nuka Cola Quantum is ook handigquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nuka Cola is de shit en tevens waardevol.
Mag ik ook in jouw huis wat geld pakken je tv mee nemen? Awesome
Hmm blijkbaar weten ze het bij Ubisoft zelf niet helemaalquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gister alMaar dat wil niet zeggen dat 'eerst zien, dan geloven hier opgaat'
Ubisoft heeft het goed voor elkaar dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm blijkbaar weten ze het bij Ubisoft zelf niet helemaalUbisoft UK zegt maart, Ubisoft NL zegt " niet in maart, maar wel ergens in 2009"...
Het wordt een beetje een "JA!!!! Ohnee toch niet" gameNet zoals Jade Raymond er aan mee zou werken en er maanden later pas werd gezegd dat ze er niets mee te maken heeft...
Slaat echt helemaal nergens meer op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ubisoft heeft het goed voor elkaar dus
misschien kan ik daar gaan werken als nieuwe marketing adviseur als ik klaar ben met schoolquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ubisoft heeft het goed voor elkaar dus
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Roy & Cyb:
[Update] Mysterieuze I Am Alive komt eind maart?
Dus toch!
quote:Onze collega's bij Insidegamer hebben van Ubisoft Nederland te horen gekregen dat de game niet in maart zal verschijnen, maar gewoon ergens in 2009.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |