quote:BEDRIJFSNIEUWS
- Sligro, jaarcijfers 2008, 07.30 uur
- ABP, rendement KW4 2008
- PFZW, rendement KW4 2008
MACRO-ECONOMISCH NIEUWS
- NL, werkloosheid (oktober-december), CBS, 9.30 uur
- NL, consumentenvertrouwen, januari, 09.30 uur
- EU, industriele orders, november, 11.00 uur
- EU, betalingsbalans, derde kwartaal, 11.00 uur
- VS, huizenbouw, december, 14.30 uur
- VS, wekelijkse steunaanvragen, t/m 17 jan, 14.30 uur
- VS, olievoorraden, t/m 16 jan, 17.00 uur
Op basis van mijn ervaringen uit het verleden:quote:
Dikke 2% in de plus momenteel... Je denkt dat we het niet droog houden vandaag?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Op basis van mijn ervaringen uit het verleden:
Als je iets (longs) te verkopen hebt, zou ik dat zeker doen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:19 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)athijs.avi_plain.xml
Beursupdate 17:30: financials bepalen beurzen: AEX -1%
Veelo: "We gaan naar Mathijs van Nieuw... euh Mathijs... Mathijs... euhhh" Na de reactie van Mathijs Bouman verbetert hij zich.
Hou je shorts maar lekker, koop nog wat bij en wacht...quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert donderdag 1,5% hoger en maakt daarmee een pas op de plaats, "mogelijk omdat de Amerikaanse futures donderdag duiden op een lagere opening waarmee de winst van woensdag al weer wordt ingeleverd. Er wordt niet doorgekocht in Amsterdam", zegt handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer. "Dat impliceert dat er nog steeds veel twijfel in de markt is. Wat we zien is absoluut geen herstel, maar hooguit een technisch herstel, de zoveelste", aldus Koenders. Hij verwacht dat de AEX de ontwikkelingen op Wall Street nauwgezet zal blijven volgen. De aandacht gaat wat hem betreft uit naar met name de steunaanvragen en ten tweede de huizenbouwcijfers van de VS. De AEX noteert rond 10.30 uur op 241,27 punten. (ANS)
Wat een profeet!quote:Hij verwacht dat de AEX de ontwikkelingen op Wall Street nauwgezet zal blijven volgen.
Ja, want de VS dicteert ons nog steedsquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een profeet!
Ik vind het eigenlijk echt te triest voor woorden dat mensen aandelen gaan kopen omdat de futures of beurzen in de VS stijgen.
GMTAquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:39 schreef M.Melandri het volgende:
''Hij verwacht dat de AEX de ontwikkelingen op Wall Street nauwgezet zal blijven volgen''
Geniaal deze man![]()
Ik snap niet dat mensen meer heil in een aandeel zien als Wall Street stijgt. Het is gewoon een totaal onzinnige gedachtegang. Je spreekt gewoon met jezelf af dat een bepaalde prijs goed is, en laat je koop niet afhangen van wat er gebeurd aan de andere kant van de oceaan. Maar goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:42 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, want de VS dicteert ons nog steeds
blijkbaar.
Ik wil je er nog wel even op wijzen dat je Alcoa, Mittal en Nyrstar zelf ook op die manier koppelde toen de jaarcijfers van de eerstgenoemde bekend werden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen meer heil in een aandeel zien als Wall Street stijgt. Het is gewoon een totaal onzinnige gedachtegang. Je spreekt gewoon met jezelf af dat een bepaalde prijs goed is, en laat je koop niet afhangen van wat er gebeurd aan de andere kant van de oceaan. Maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |