quote:22-01-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 17 jan +62.000 naar 589.000
22-01-2009 14:30:00 VS verlengde aanvragen week 10 jan +97.000 naar 4.607.000
22-01-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 10 jan gewijzigd naar 527.000
22-01-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 10 jan waren 524.000
22-01-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 17 jan verwachting was +26.000
22-01-2009 14:30:00 VS woningbouw dec -15,5% naar 550.000; verwachting was -4,0%
22-01-2009 14:30:00 VS bouwvergunningen dec -10,7% naar 549.000
22-01-2009 14:30:00 VS woningbouw nov bijgesteld naar -15,1% van -18,9%
Kblijf gewoon shorten tot 230, tussentijds misschien wat winst nemen maar voorlopig blijf ik nog even short.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef lammegiraf het volgende:
wat nu te doen...shorts vasthouden of nog voor het eindde van de dag van de hand doen? Wel een mooie run gemaakt naar beneden zeg.
Same herequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef Lemans24 het volgende:
Het gaat precies zoals ik verwachtte vanmorgen!
Als ik weinig geld in de beurs heb, ben ik altijd erg goed in het inschatten van de situatie....
En nu maar hopen dat dàt nu juist de mensen zijn bij het WIndows Dev team die verantwoordelijk zijn voor het aanhouden van de archaïsche NT meukquote:
Ja ik denk het wel. Het moet wel heel gek lopen willen we precies op 8k eindigen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:16 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Gaan we vandaag onder of boven de 8K eindigen?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:19 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Het moet wel heel gek lopen willen we precies op 8k eindigen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:19 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Het moet wel heel gek lopen willen we precies op 8k eindigen.
En zo niet?.... Iets met schoenen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:31 schreef SjonLok het volgende:
Ik denk dat de DJ vanavond op 7869,36 sluit
Zegt ie op ruim 5 euroquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:45 schreef lammegiraf het volgende:
ING heeft zich knap gehouden vandaag
Ik ben benieuwd of het PPT hem vandaag wel boven de 8k houdt.... nog 9 pnt.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
DJ alweer zwaar in de min, zouden ze erachter zijn gekomen dat die fikse stijging gewoon nergens op gebaseerd was?
same here, gokje binnen een week rond de 220.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:41 schreef M.Melandri het volgende:
Mij betreft zakt het wat want ik heb nog steeds shorts...
Er zullen altijd cijfers blijven komen. Ik vond juist dat de AEX rond 270 heel mooi bleef liggen op slecht nieuws. Een teken dat het slechte nieuws in de koersen verwerkt was. Enfin, ik ga FTW.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:49 schreef M.Melandri het volgende:
Je ziet dat de cijfers constant achterblijven bij de verwachting zo ook vandaag. Aangezien er nog veel cijfers komen zie ik geen reden om in te stappen.
Toen was et vrij rustig bij de banken meen ik mij te herinneren de paniek is afgelopen week weer vollgedig terug.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zullen altijd cijfers blijven komen. Ik vond juist dat de AEX rond 270 heel mooi bleef liggen op slecht nieuws. Een teken dat het slechte nieuws in de koersen verwerkt was. Enfin, ik ga FTW.
Nou, ik vond de paniek in oktober toch net even iets heftiger. Als je alleen al de media vergelijkt! Toen ging het over niks anders, nu hoor je er maar weinig van. Zelf ben ik er ook kalm onder.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Toen was et vrij rustig bij de banken meen ik mij te herinneren de paniek is afgelopen week weer vollgedig terug.
ik zit vooral met die options arms, alt a en primes in het hoofd die krijgen ze nooit van de balansen of voor dat ze gaan resetten zeg maar, dat wordt dus een derde steun ronde en naar mijn mening de genade klap. Ik weet ook niet wat er gebeurd als we op 150 staan en het is nog steeds kut. De slechte bedrijf cijfers zitten wel in huidige koers, maar alle toxic bende nog niet, om nog maar te zwijgen over de komende bubbel die van staatsobligaties in de vs.......nee hoe het allemaal moet, god who knows....quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:48 schreef LXIV het volgende:
Waarom is de meerderheid hier meestal bearish? En wat is een reden om bullish te worden? Als de AEX op 150 komt te staan zullen de omstandigheden dan zo slecht zijn dat er reden te meer is om bearish te blijven.
Geloven jullie dat het slechte nieuws niet in de koersen zit?
Toen gingen we procentueel gezien ook veel harder naar beneden tov oktober tot nu.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik vond de paniek in oktober toch net even iets heftiger. Als je alleen al de media vergelijkt! Toen ging het over niks anders, nu hoor je er maar weinig van. Zelf ben ik er ook kalm onder.
Mwah, toen was 't allemaal nieuw. Nu weten we wat er gaat gebeuren, we kijken amper op dat RBS in 1 dag 50% van z'n waarde verliest. Kan er wel geen paniek zijn, in waarde gebeurt er toch echt wel watquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:56 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik vond de paniek in oktober toch net even iets heftiger. Als je alleen al de media vergelijkt! Toen ging het over niks anders, nu hoor je er maar weinig van. Zelf ben ik er ook kalm onder.
Die Toxics in de VS worden gewoon opgekocht met vers gedrukt geld. Slecht voor de dollar en Amerika's kredietwaardigheid maar boeien.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:58 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik zit vooral met die options arms, alt a en primes in het hoofd die krijgen ze nooit van de balansen of voor dat ze gaan resetten zeg maar, dat wordt dus een derde steun ronde en naar mijn mening de genade klap. Ik weet ook niet wat er gebeurd als we op 150 staan en het is nog steeds kut. De slechte bedrijf cijfers zitten wel in huidige koers, maar alle toxic bende nog niet, om nog maar te zwijgen over de komende bubbel die van staatsobligaties in de vs.......nee hoe het allemaal moet, god who knows....
ja maar dan mogen ze morgen wel beginnen met het oprichten van een bad bank, anders krijg je denk ik weer een sneeuwbal effect net als in oktober....quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die Toxics in de VS worden gewoon opgekocht met vers gedrukt geld. Slecht voor de dollar en Amerika's kredietwaardigheid maar boeien.
Ook snap ik niet precies waarom iedereen zich zo ontzettend druk maakt over de Alt-A porto van ING. Dat is geen subprime. En er staat nog altijd een (in waarde gedaald) huis als onderpand tegenover. Om dat huis nu meteen op nul te waarderen lijkt me overdreven. Bovendien is er zo enorm veel geld aangemaakt, dat komt ook op de markt. Reele rente blijft ook zeer laag. Dat geld vloeit op een zeker moment wel richting de hypotheekverstrekkers. Wanneer je de werkelijke waarde van dollars gaat bekijken dan wordt het wel minder, maar de dollars zelf komen er nu wel.
Ik verwacht de komende weken een tussentijdse correctie vanaf de 270 naar 200 of 220 punten. Vanaf daar kunnen we weer een rally meemaken van zo'n 20%.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:48 schreef LXIV het volgende:
Waarom is de meerderheid hier meestal bearish? En wat is een reden om bullish te worden? Als de AEX op 150 komt te staan zullen de omstandigheden dan zo slecht zijn dat er reden te meer is om bearish te blijven.
Geloven jullie dat het slechte nieuws niet in de koersen zit?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:08 schreef M.Melandri het volgende:
Ai, geldpers PPT is vastgelopen zo te zien. Gaan ze hem nog repareren voor 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |