nee, ik heb nog longs op shell en ben van plan nog posities bij te kopen......ik vind het aandeel onder gewaardeerd. mjah tegenwoordig weet je het nooit het blijft gokken.quote:
Dat aandeel heeft idd alle hoeken van de kamer gezien vandaagquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:10 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een sprong heeft dat aegon gemaakt vandaag.
long op shell zonet nog effe 45 posities bij gekocht.........we zullen zien.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:27 schreef Lemans24 het volgende:
En hoe verder morgen?
Short gaan op de AEX kan niet, wegens dure sprinters. Maar short gaan op Mittal kan wel, toch een belangrijk onderdeel van diezelfde AEX.
ik heb zon idee van licht herstel, maar je weet het niet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:34 schreef lammegiraf het volgende:
kijk nu al weer uit naar de dag van morgen hoewel ik nog geen idee heb welke kant het treintje op zal gaan.
ach altijd achteraf gepraat zoals altijd....quote:
Ik doe nog niets, nu nog short gaan lijkt me link, maar long gaan is ook nog niet interessant, kunnen we beter nog iets zakken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:35 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik heb zon idee van licht herstel, maar je weet het niet meer tegenwoordig
jah, maar als we nou niet zakken, ik heb nu beiden in mijn portefeuille. We zien het morgen wel alles staat en valt wat de DJ en het PPT vandaag doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik doe nog niets, nu nog short gaan lijkt me link, maar long gaan is ook nog niet interessant, kunnen we beter nog iets zakken.
Het lijkt me inderdaad een mooi moment om short-long te gaan. Helemaal op financials.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:49 schreef edwinh het volgende:
[..]
jah, maar als we nou niet zakken, ik heb nu beiden in mijn portefeuille. We zien het morgen wel alles staat en valt wat de DJ en het PPT vandaag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |