Moet je bij Middelkoop zijn, die is zelf te lui. Als ie er wou zitten dan zat ie er heus welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:15 schreef pberends het volgende:
Fucking naaistreek van RTL Z, zit die Peter van Zaadhoff op Beursplein 5 ipv Willem Middelkoop.
Dit is een stukje uit het persbericht over GE. Wat ik opmerkelijk vind is dat de omzet 5% daalde, maar de winst vervolgens 46% daalt. Als ik die lijn doortrek en in 2009 KW1 daalt de omzet 10%, dan maakt GE straks nog verlies ook.quote:GE boekt winstdaling 46% in KW4; ziet zeer moeilijk 2009
23-01-2009 13:09:00
General Electric Co. (GE) heeft in het vierde kwartaal van 2008 de nettowinst met 46% zien dalen.
GE zag de kwartaalwinst afnemen tot $3,65 miljard, van $6,97 miljard een jaar eerder. De winst is inclusief $1,5 miljard aan herstructureringslasten en andere lasten.
SS op philips? ik twijfel daar nog over....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:26 schreef SjonLok het volgende:
Ik vind dit toch opmerkelijk:
[..]
Dit is een stukje uit het persbericht over GE. Wat ik opmerkelijk vind is dat de omzet 5% daalde, maar de winst vervolgens 46% daalt. Als ik die lijn doortrek en in 2009 KW1 daalt de omzet 10%, dan maakt GE straks nog verlies ook.
Zou het bij andere bedrijven ook zo hard gaan?
Ik kan daar geen advies over gevewant ik ga niet short of long op specifieke aandelen. Ik heb te weinig zicht op de gang van zaken bij een individueel bedrijf, dus dan investeer ik daar liever niet in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:52 schreef edwinh het volgende:
SS op philips? ik twijfel daar nog over....
Ja, maar in de praktijk geven de overheden dus wel kadootjes aan de aandeelhouders. Ik denk overigens dat dat bij toekomstige bailouts steeds minder het geval zal zijn want het draagvlak voor dit soort politiek is aan het afbrokkelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou het dubieus vinden dat de aandeelhouders mee zouden profiteren van het geld dat de belastingbetaler in deze instellingen stopt. Wat mij betreft nationaliseren ze de boel maar en krijgt de aandeelhouder 0 euro terug t zien.
Ik wil in principe een S&P500 zien die aan de onderkant van de historische range zit kwa waarderingquote:Op welk niveau AEX ga je trouwens instappen?
Ik zit op mijn huidige project helaas met beurs.nl als AEX info....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat staat ie nu al, dat zou dus niet heel gek zijn.
@Selang, dan moeten we echt nog een heel eind dalen
Idd.... als de down flink laag begint.. gaat de AEX zo mee... en dan gaan we opzoek naar het volgende steunpunt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:22 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
In dat geval, gaan we onder de 230 eindigen vandaag....
In principe wel ja. We staan momenteel op een waardering die maar iets lager is dan wat historisch gezien normaal is, dus eigenlijk staan we al op het 'koersdoel' voor als de crisis voorbij is. (niet letterlijk nemen, want je kunt de beurs niet voorspellen dus 'koersdoel' is eigenlijk onzin).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
@Selang, dan moeten we echt nog een heel eind dalen
DFT.nl en binck hebben allebei real-time standen. (Maar die zijn misschien afgesloten op je huidige project.)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:26 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Ik zit op mijn huidige project helaas met beurs.nl als AEX info....
Zeer kort door de bocht genomen zitten we op de helft van de daling. S&P en DJ hebben dezelfde trend, DJ komt van ongeveer 13.000, dat zou pas een instapmoment opleveren rond de 4.000quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef SeLang het volgende:
In principe wel ja. We staan momenteel op een waardering die maar iets lager is dan wat historisch gezien normaal is, dus eigenlijk staan we al op het 'koersdoel' voor als de crisis voorbij is. (niet letterlijk nemen, want je kunt de beurs niet voorspellen dus 'koersdoel' is eigenlijk onzin).
Ik vraag me af of dat wel kan, de DJ naar de 4000. Ok, natuurlijk kunnen de koersen naar 0, maar dat is een technische constatering. Bedenk je even in wat er in de echte wereld gebeurt als de koersen naar 4000 zakken. Er wordt dan zo ongelooflijk veel geld verloren door alles en iedeen, dat de halve wereld met een enorme schuld zit opgezadeld. En dan duurt decennia voordat we daar overheen zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeer kort door de bocht genomen zitten we op de helft van de daling. S&P en SJ hebben dezelfde trend, DJ komt van ongeveer 13.000, dat zou pas een instapmoment opleveren rond de 4.000!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |