nou weet ik dus niet hoe een hypo voelt ...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:23 schreef Klonk het volgende:
kun je van te veel koffie een gevoel van een hypo krijgen ?
wehehequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
correctie: ik val op geen enkele andere vrouw dan Fha
[..]
Oh ja![]()
![]()
ehmm, duizelig, beetje licht in het hoofd, net alsof je veel trek hebt maar dan zonder het knagende gevoel in je buik, althans bij mij voelt dat zo een beetjequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou weet ik dus niet hoe een hypo voelt ...
Druk druk druk maar goedquote:
gelukkigquote:
dan veroorzaakt koffie bij mij wel eens een gevoel van een hypo jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ehmm, duizelig, beetje licht in het hoofd, net alsof je veel trek hebt maar dan zonder het knagende gevoel in je buik, althans bij mij voelt dat zo een beetje
Hoestie met jou?quote:
geen respect mijn jongen, ze hebben gewoon geen respect...quote:
Dan drink je wel erg veel volgens mij hoor!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan veroorzaakt koffie bij mij wel eens een gevoel van een hypo ja
ook erg druk eigenlijk. al voer ik dan weer geen reet uitquote:
de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen respect mijn jongen, ze hebben gewoon geen respect...
of ik ben er erg gevoelig voorquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dan drink je wel erg veel volgens mij hoor!
Zijn dat kopjes die je in 2 slokken leeg hebt, of mokken van een halve liter?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
of ik ben er erg gevoelig voor![]()
heb amper 9 kopjes gehad vandaag
Soms welquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dan drink je wel erg veel volgens mij hoor!
caffeinistquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms wel
dan tel ik aan het einde van de dag mn bekertjes en kom ik af en toe boven de 15 uit
Een half brood, gerookte kipfilet, een zakje gemengde Thaise groenten alsjeblieftquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet toch naar de supermarkt, wat moet je hebben papierversnipperaar?
Ik vind gerookte kipfilet er altijd zo ranzig uit zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een half brood, gerookte kipfilet, een zakje gemengde Thaise groenten alsjeblieft
Je moet het ook opeten, niet aan de muur hangenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind gerookte kipfilet er altijd zo ranzig uit zien
Ik koop geen dingen die ik er ranzig uit vind zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet het ook opeten, niet aan de muur hangen
Nu heb je een ruit ingetikt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:02 schreef Klonk het volgende:
dat stukje fietsen was leuk tot ik bedacht dat Klonkette zonder huissleutels weg was gegaan
nu ben ik ff aan het utipuffen...
ohw zoquote:
Shit, verkeerde dingen gekocht dan... Ik heb een doosje after eight, een zakje dinner mints, witte chocolademelk en 2 pakjes sigaretten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een half brood, gerookte kipfilet, een zakje gemengde Thaise groenten alsjeblieft
Gezond dieet volg jijquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Shit, verkeerde dingen gekocht dan... Ik heb een doosje after eight, een zakje dinner mints, witte chocolademelk en 2 pakjes sigaretten...
Blacklabel whiskey?quote:
daar kan ik ook niks aan doen, dat is gewoon mijn huid..quote:
Wogh, is ook lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Shit, verkeerde dingen gekocht dan... Ik heb een doosje after eight, een zakje dinner mints, witte chocolademelk en 2 pakjes sigaretten...
Mooi zwart is niet lelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
daar kan ik ook niks aan doen, dat is gewoon mijn huid..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi zwart is niet lelijk.
Ik heb nog wel een pot weight gain shake zooi staan.. mag je best overkopenquote:
Nee, dankje, ik doe t wel met chocola enzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pot weight gain shake zooi staan.. mag je best overkopen![]()
Iets op tv.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:20 schreef Klonk het volgende:
wie, wat, waar ?
Obama is al president hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets op tv.
En mocht dit in werkelijkheid gebeuren gaat de wereld te klein zijn
Behoorlijk verkeerd ja. En ik dacht nog wel dat jij wel oke wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wilders of credietcrisis?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets op tv.
Ik ben wel ok, maar mn boodschappen nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behoorlijk verkeerd ja. En ik dacht nog wel dat jij wel oke was
Meer uitleg zodat ook wij het begrijpen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets op tv.
Serie The West Wing.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wilders of credietcrisis?
Twijfel er heel erg hard aan nuquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben wel ok, maar mn boodschappen niet
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twijfel er heel erg hard aan nu
Ik denk het wel jaquote:
Maar ze rooktquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk het wel jamaar geeft niet hoor
Ja nou en? Dat doe (of deed. weet ik het) ik ook.quote:
*Msnblock gaat zettenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou en? Dat doe (of deed. weet ik het) ik ook.
quote:
Jummmquote:
Jaquote:
ik ben thuisquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:50 schreef Pheno het volgende:
En welke rasmongool kon niet rijden op de afslag A1-A30?
Het is even rijden denk ik.quote:
Oke, dan dacht ik dus aan iets andersquote:
Ik mag heul niet eens rijden en ik heb geen autoquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:50 schreef Pheno het volgende:
En welke rasmongool kon niet rijden op de afslag A1-A30?
nerdquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef DaMart het volgende:
Tof, FOK!ken op de laptop vanuit de trein via mobiele telefoon.
Echt, om 4 uur al een ongeluk veroorzaken waar een takelwagen bij moet zijn. 5 politie, brandweer. Het zag er weer tof uit. De file daarachter op de A1 ook.quote:
verkapte-kijk-mij-modern-zijn-met-mijn-gadget-postquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef DaMart het volgende:
da´s best vervelend ja...quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, om 4 uur al een ongeluk veroorzaken waar een takelwagen bij moet zijn. 5 politie, brandweer. Het zag er weer tof uit. De file daarachter op de A1 ook.
Huh?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:52 schreef DaMart het volgende:
waar moet k heen? En wat eten we nog meer?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon eens geprobeerd hebben.
Maar nu weer weg, want ik moet zo uitstappen.
onder het motto: waarom ? omdat het kanquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon eens geprobeerd hebben.
Maar nu weer weg, want ik moet zo uitstappen.
5 politie? Die kunnen ook niets ook hequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, om 4 uur al een ongeluk veroorzaken waar een takelwagen bij moet zijn. 5 politie, brandweer. Het zag er weer tof uit. De file daarachter op de A1 ook.
Mja, er kamen er nog twee aanrijden, waarom weet ik ook niet. Donuttijd zal wel voorbij zijn geweest. Of is dat in Nederland krentenbol?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
5 politie? Die kunnen ook niets ook he
Echt iets nuttigs kunnen ze niet hequote:Op woensdag 21 januari 2009 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, er kamen er nog twee aanrijden, waarom weet ik ook niet. Donuttijd zal wel voorbij zijn geweest. Of is dat in Nederland krentenbol?
Niet bepaald.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt iets nuttigs kunnen ze niet he
Wat heb je in huis?quote:
Met goede chilisausquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt![]()
Ik heb Baopao's gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |