abonnement Unibet Coolblue
pi_65289450
Zo is het bij ons ook, GooseFM.

Ik ken die andere bands dan waarschijnlijk helemaal niet, dus hoe leuk ik dat ga vinden is nog een beetje de vraag. . Maar als hij met mij meegaat... .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65289460
Raar dat hij dit zo doet. Zo'n dagkaart is natuurlijk duurder dan een kaartje voor alleen Springsteen. Aan de andere kant kun je, je daar de rest van de dag ook echt wel vermaken.
Alleen een dagkaart voor Zaterdag met camping en dan zondag naar huis kan denk ik niet.

Wel een geweldige zet van Pinkpop natuurlijk.
pi_65289522
De prijzen van een dagkaart en een kaartje voor een gewoon concert van Springsteen ontlopen elkaar niet zoveel hoor.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65289812
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is toch altijd bij Pinkpop, Ranja? Je kunt een dagkaart kopen voor zaterdag, zondag of maandag, of een kaart waarmee je op alle drie de dagen toegang hebt.
Geen idee, ik ben dr nooit geweest En ik kan niets op de site vinden dus ik vraag het hier maar
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:36:13 #30
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65289871
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo is het bij ons ook, GooseFM.

Ik ken die andere bands dan waarschijnlijk helemaal niet, dus hoe leuk ik dat ga vinden is nog een beetje de vraag. . Maar als hij met mij meegaat... .
Ja, lijkt me echt tof als ze meegaat .... ook aangezien ze nog nooit zo;n festival heeft meegemaakt (had eerst het plan om der mee te nemen naar lowlands )
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65289938
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben dr nooit geweest En ik kan niets op de site vinden dus ik vraag het hier maar
't Wordt voor mij ook de allereerste keer dat ik naar een festival ga hoor. . Ik heb er een erg geromantiseerd beeld van, dus 't zal ook wel de laatste keer worden, maar goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:40:19 #32
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65289987
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

't Wordt voor mij ook de allereerste keer dat ik naar een festival ga hoor. . Ik heb er een erg geromantiseerd beeld van, dus 't zal ook wel de laatste keer worden, maar goed.

Lowlands is iig erg tof... PP heb ik altijd een beetje prut gevonden omdat je toch met zijn allen voor één groot podium staat voor de hoofdacts, maar nu maak ik eens een uitzondering voor Springsteen .
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65290303
Vorig jaar was ik een dag voor Pinkpop naar Roger Waters, ik ben dus wel al bekend met de Landgraaf.
(een hel om weg te komen, was pas om 4uur nachts thuis)
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:58:25 #34
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_65294258
TVP

Kaarten Frankfurt zijn besteld
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_65294819
Ik ben alleen een keer naar Bospop geweest

Dat was dan wel weer supertof met The Waterboys, Paul Rogers en John Fogerty!!
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:44:35 #36
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_65295699
TVP. Pinkpop . Dan kan ik niet, ik schold hardop in de trein toen ik het las .

Hopen op Antwerpen en anders uitwijken naar Deutschland.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_65295782
Staat ie dan, tussen die hippe bandjes ala The Kooks.
pi_65306866
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

't Wordt voor mij ook de allereerste keer dat ik naar een festival ga hoor. . Ik heb er een erg geromantiseerd beeld van, dus 't zal ook wel de laatste keer worden, maar goed.
Dat hangt van het weer af voor een deel, en hoeveel Bulgaarse bendes er dit jaar actief zijn op de camping.. Je ziet op pinkpop ook mensen met kleine kinderen lopen, dus het is wel erg relaxed, maar als je up-front wilt staan is het net zo'n gekkenhuis als bij andere concerten.. En sommige Pinkpop bands trekken een wat jonger/harder publiek dan Bruce, dus of je echt vooraan moet willen staan, ik weet het niet...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65307107
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:47 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En sommige Pinkpop bands trekken een wat jonger/harder publiek dan Bruce, dus of je echt vooraan moet willen staan, ik weet het niet...
Dat jongere/ hardere publiek zal bij Bruce niet vooraan staan denk ik als ik de reacties in het Pinkpop topic zo lees.
  donderdag 22 januari 2009 @ 10:25:51 #40
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_65309245
Op naar Pink Pop
pi_65310558
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat jongere/ hardere publiek zal bij Bruce niet vooraan staan denk ik als ik de reacties in het Pinkpop topic zo lees.
Ik weet niet, als je een beetje de muziek weet te waarderen weet je ook wel hoe ongekend goed Bruce Springsteen live is. Ik denk dat iedereen het wel gezien wil hebben. Afhankelijk van de programmering rond dat tijdstip op andere podia zal het denk ik gedurende die 3 uur iets rustiger worden.
Als echte fan zou ik sowieso liever een uurtje langer reizen om naar een gewoon concert van hem te gaan. Als je leest hoeveel moeite het daar normaal gesproken kost om weg te komen ben je waarschijnlijk nog eerder thuis (afhankelijk van waar je woont natuurlijk). Kost wat meer benzine, maar dan sta je wel tussen allemaal echte fans.

Ik vind het zo echt jammer voor de echte liefhebbers die nu niet gaan omdat het tijdens pinkpop is.
  donderdag 22 januari 2009 @ 11:15:39 #42
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_65310719
Maar even een tvp'tje. Krijg morgen mijn stufi binnen, dus precies op tijd voor de vvk maandag.

Ja, ik weet dat het daarvoor niet bedoelt is...
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_65310852
VVK waarvan, maandag?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65311033
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
VVK waarvan, maandag?
pi_65311597
De Duitse shows...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65312164
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef northernlight81 het volgende:

[..]


Ik vind het zo echt jammer voor de echte liefhebbers die nu niet gaan omdat het tijdens pinkpop is.
En wat te denken van de oudere generatie fans die doorgaans genoegen moet nemen met een zitplaats omdat zoveel uren staan er gewoon lichamelijk gezien niet in zit. Die moeten ook gewoon overslaan...
pi_65312301
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:40 schreef fruityloop het volgende:
De Duitse shows...
Daarvoor kun je toch al kaarten krijgen? . Ik kreeg gister een mail van eventim waar ik dat uithaalde, tenminste. Nu moet ik wel zeggen dat m'n Duits belabberd is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65312371
Er zullen toch nog wel meer data bekend worden...? Ik ga ook echt no way naar Pinkpop, hoop toch echt op wat meer concerten!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:21:29 #49
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_65312963
Wanneer zouden die andere Europese data bekend zijn?

Ik kan me niet voorstellen dat hij Spanje en Frankrijk bijv links laat liggen.

*biddende voor en concert in de Kuip
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:53:02 #50
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_65322358
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
VVK waarvan, maandag?
Concerten in Stockholm, ik woon in Zweden, en hoop dit keer toch een keer dicht bij huis naar Bruce Springsteen te kunnen gaan.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')