abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65283002

Het nieuwe album 'Working on a dream' is er bijna en de tourkriebels dienen zich weer aan.

Data zoals die tot nu toe bekend zijn:

June 2 - Finland
June 4 - Stockholm
June 5 - Stockholm
June 9 - Bergen
June 10 - Bergen
June 12 - Munich
June 14 - Franfurt
June 22 - Berlin
July 8 - Denmark
July 19- Roma
July 21 - Udine
July 23 - Modena

De voorverkoop voor de Duitse concerten is reeds gestart op www.eventim.de

En niet te vergeten:
quote:
The Boss drie uur lang op Pinkpop

Bruce Springsteen en zijn E-Street Band komen naar Pinkpop. De Amerikaanse zanger sluit de eerste dag van het muziekfestival, zaterdag 30 mei, af. Dat meldt organisator Jan Smeets naar aanleiding van berichtgeving in Metro.
Wereldtoernee

Het optreden van The Boss is het startsein voor de toer die hij en zijn band door Europa maken. De concertreeks is onderdeel van een wereldtournee. Springsteen geeft een drie uur durend optreden, vertelt Smeets: "Het was een van de eisen die aan zijn komst werden gesteld. Nog nooit heeft iemand zo lang op het Pinkpoppodium gestaan."
De voorverkoop voor Pinkpop start zaterdag 7 maart.

Rock on!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65283048
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:23:32 #3
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_65283124
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65283172
Alle Springsteen groupies hier verzamelen!
pi_65283451
Ik ga m'n tentje vast zoeken!
pi_65283545
Ik kruip er met mijn slaapzak wel bij jou in!
pi_65283682
pi_65284423
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

verkoop via de postkantoren is vanaf begin dit jaar helemaal afgeschaft.
ok, das mooi kut, hoe gaat het dan, ben al tijden niet naar een concert geweest, via internet neem ik aan
pi_65284907
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Luni het volgende:

[..]

ok, das mooi kut, hoe gaat het dan, ben al tijden niet naar een concert geweest, via internet neem ik aan
ja en hopen dat je erdoor komt. gaat net als in Duitsland ook via eventim en dat gaat toch meestal vrij soepeltjes, al vrees ik dat het 7 maart toch wel druk wordt voor kaartjes.
pi_65285233
We moeten onze krachten verenigen tegen al die anti-classicrock mensen ofzo die in dit forum ronddwalen!

Bruce is the best! En niks van zijn muziek is oubollig, integendeel!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65285301
Kan werkelijk waar niet wachten
pi_65285653
Toch vind ik het jammer dat het op pinkpop is,ik had liever ook nog een stadionconcert gehad..en ik heb persoonlijk geen zin om naar duitsland te gaan(zeker niet omdat het precies tijdens mijn tentamens valt)...Antwerpen of zo prima, maar het schijnt dat pinkpop zijn enige Benelux optreden is?
Ik verwacht in ieder geval niet dat ik naar pinkpop ga, heel misschien als de lineup van die hele dag geweldig is dat ik een kaartje probeer te scoren.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65286004
Ik ben er ook niet blij mee. Laat ik dat voorop stellen. Daar wegkomen is een crime. Totaal geen verbindingen... Eén grote chaos als het ook maar even tegenzit. Ik ga wel. Simpelweg omdat ik niet naar Duitsland ga en hij België overslaat. Als Parijs op een gunstige datum valt pik ik die nog mee, anders wordt het voor mij enkel Pinkpop dit keer.
pi_65286100
Eens met Fargo. Was 'ie én op Pinkpop, én in de Kuip, dan ging ik ook niet naar Pinkpop. Maar nu gaan m'n vriend en ik er waarschijnlijk gewoon een tof weekend van maken daar!
pi_65286103
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:37 schreef Fargo het volgende:
Ik ben er ook niet blij mee. Laat ik dat voorop stellen. Daar wegkomen is een crime. Totaal geen verbindingen... Eén grote chaos als het ook maar even tegenzit.
Zit toch camping bij, overnacht je toch en ga je zondag op je gemak naar huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luni op 21-01-2009 15:45:25 ]
pi_65286284
trouwens, ik kan eindelijk het nieuwe album luisteren (was een week weg zonder internet) en ik heb gemengde gevoels..Ik vind om een of andere reden de manier waarop hij zijn stem gebruikt tegenwoordig niet zo leuk meer...(zoals in nummers als Radio Nowhere, dat Kingdoms,Working, Lucky day nummer van dit album, Devils Arcade etc...)...daarom kan ik juist wel Good Eye, Outlaw Pete, Wrestler, Jersey Devil, Supermarket en zo waarderen omdat hij zijn stem daar gewoon net wat anders opzet...

Vind het desalniettemin een top album, en heb nog niet alles geluisterd. Vind voorlopig Magic wel beter, maar dit album veel veelzijdiger en dat is een pluspunt.
pi_65286378
Is Pinkpop z'n enige optreden in Nederland?
pi_65286429
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:32 schreef Fargo het volgende:
Ik kruip er met mijn slaapzak wel bij jou in!
Ik lees dit nu pas. .

Oeh la laaa! . .
pi_65289167
Op de site van Pinkpop staats niet over dagkaarten oid. Waar halen jullie deze wijsheid vandaan?

edit:
Fargo had het erover in 't vorige topic.
pi_65289239
Ik overweeg een dagkaart voor zaterdag .
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:15:32 #22
152771 GooseFM
pi_65289259
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Op de site van Pinkpop staats niet over dagkaarten oid. Waar halen jullie deze wijsheid vandaan?

edit:
Fargo had het erover in 't vorige topic.

Voor Pinkpop zijn toch altijd dagkaarten?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_65289270
Dat is toch altijd bij Pinkpop, Ranja? Je kunt een dagkaart kopen voor zaterdag, zondag of maandag, of een kaart waarmee je op alle drie de dagen toegang hebt.
pi_65289310
69 of 79 euro voor een dagkaart, passe-partout 135 euro. Maar dat is niet bevestigd
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:19:04 #25
152771 GooseFM
pi_65289356
een dagkaart wordt het sowieso en als mijn vriendin mee gaat en ook anders bands wil gaan zien dan doen we 3 dagen
pi_65289450
Zo is het bij ons ook, GooseFM.

Ik ken die andere bands dan waarschijnlijk helemaal niet, dus hoe leuk ik dat ga vinden is nog een beetje de vraag. . Maar als hij met mij meegaat... .
pi_65289460
Raar dat hij dit zo doet. Zo'n dagkaart is natuurlijk duurder dan een kaartje voor alleen Springsteen. Aan de andere kant kun je, je daar de rest van de dag ook echt wel vermaken.
Alleen een dagkaart voor Zaterdag met camping en dan zondag naar huis kan denk ik niet.

Wel een geweldige zet van Pinkpop natuurlijk.
pi_65289522
De prijzen van een dagkaart en een kaartje voor een gewoon concert van Springsteen ontlopen elkaar niet zoveel hoor.
pi_65289812
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is toch altijd bij Pinkpop, Ranja? Je kunt een dagkaart kopen voor zaterdag, zondag of maandag, of een kaart waarmee je op alle drie de dagen toegang hebt.
Geen idee, ik ben dr nooit geweest En ik kan niets op de site vinden dus ik vraag het hier maar
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:36:13 #30
152771 GooseFM
pi_65289871
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo is het bij ons ook, GooseFM.

Ik ken die andere bands dan waarschijnlijk helemaal niet, dus hoe leuk ik dat ga vinden is nog een beetje de vraag. . Maar als hij met mij meegaat... .
Ja, lijkt me echt tof als ze meegaat .... ook aangezien ze nog nooit zo;n festival heeft meegemaakt (had eerst het plan om der mee te nemen naar lowlands )
pi_65289938
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben dr nooit geweest En ik kan niets op de site vinden dus ik vraag het hier maar
't Wordt voor mij ook de allereerste keer dat ik naar een festival ga hoor. . Ik heb er een erg geromantiseerd beeld van, dus 't zal ook wel de laatste keer worden, maar goed.
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:40:19 #32
152771 GooseFM
pi_65289987
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

't Wordt voor mij ook de allereerste keer dat ik naar een festival ga hoor. . Ik heb er een erg geromantiseerd beeld van, dus 't zal ook wel de laatste keer worden, maar goed.

Lowlands is iig erg tof... PP heb ik altijd een beetje prut gevonden omdat je toch met zijn allen voor één groot podium staat voor de hoofdacts, maar nu maak ik eens een uitzondering voor Springsteen .
pi_65290303
Vorig jaar was ik een dag voor Pinkpop naar Roger Waters, ik ben dus wel al bekend met de Landgraaf.
(een hel om weg te komen, was pas om 4uur nachts thuis)
  woensdag 21 januari 2009 @ 19:58:25 #34
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_65294258
TVP

Kaarten Frankfurt zijn besteld
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_65294819
Ik ben alleen een keer naar Bospop geweest

Dat was dan wel weer supertof met The Waterboys, Paul Rogers en John Fogerty!!
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:44:35 #36
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_65295699
TVP. Pinkpop . Dan kan ik niet, ik schold hardop in de trein toen ik het las .

Hopen op Antwerpen en anders uitwijken naar Deutschland.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_65295782
Staat ie dan, tussen die hippe bandjes ala The Kooks.
pi_65306866
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat hangt van het weer af voor een deel, en hoeveel Bulgaarse bendes er dit jaar actief zijn op de camping.. Je ziet op pinkpop ook mensen met kleine kinderen lopen, dus het is wel erg relaxed, maar als je up-front wilt staan is het net zo'n gekkenhuis als bij andere concerten.. En sommige Pinkpop bands trekken een wat jonger/harder publiek dan Bruce, dus of je echt vooraan moet willen staan, ik weet het niet...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65307107
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:47 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En sommige Pinkpop bands trekken een wat jonger/harder publiek dan Bruce, dus of je echt vooraan moet willen staan, ik weet het niet...
Dat jongere/ hardere publiek zal bij Bruce niet vooraan staan denk ik als ik de reacties in het Pinkpop topic zo lees.
  donderdag 22 januari 2009 @ 10:25:51 #40
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_65309245
Op naar Pink Pop
pi_65310558
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat jongere/ hardere publiek zal bij Bruce niet vooraan staan denk ik als ik de reacties in het Pinkpop topic zo lees.
Ik weet niet, als je een beetje de muziek weet te waarderen weet je ook wel hoe ongekend goed Bruce Springsteen live is. Ik denk dat iedereen het wel gezien wil hebben. Afhankelijk van de programmering rond dat tijdstip op andere podia zal het denk ik gedurende die 3 uur iets rustiger worden.
Als echte fan zou ik sowieso liever een uurtje langer reizen om naar een gewoon concert van hem te gaan. Als je leest hoeveel moeite het daar normaal gesproken kost om weg te komen ben je waarschijnlijk nog eerder thuis (afhankelijk van waar je woont natuurlijk). Kost wat meer benzine, maar dan sta je wel tussen allemaal echte fans.

Ik vind het zo echt jammer voor de echte liefhebbers die nu niet gaan omdat het tijdens pinkpop is.
  donderdag 22 januari 2009 @ 11:15:39 #42
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_65310719
Maar even een tvp'tje. Krijg morgen mijn stufi binnen, dus precies op tijd voor de vvk maandag.

Ja, ik weet dat het daarvoor niet bedoelt is...
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_65310852
VVK waarvan, maandag?
pi_65311033
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
VVK waarvan, maandag?
pi_65311597
De Duitse shows...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65312164
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik vind het zo echt jammer voor de echte liefhebbers die nu niet gaan omdat het tijdens pinkpop is.
En wat te denken van de oudere generatie fans die doorgaans genoegen moet nemen met een zitplaats omdat zoveel uren staan er gewoon lichamelijk gezien niet in zit. Die moeten ook gewoon overslaan...
pi_65312301
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:40 schreef fruityloop het volgende:
De Duitse shows...
Daarvoor kun je toch al kaarten krijgen? . Ik kreeg gister een mail van eventim waar ik dat uithaalde, tenminste. Nu moet ik wel zeggen dat m'n Duits belabberd is.
pi_65312371
Er zullen toch nog wel meer data bekend worden...? Ik ga ook echt no way naar Pinkpop, hoop toch echt op wat meer concerten!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:21:29 #49
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_65312963
Wanneer zouden die andere Europese data bekend zijn?

Ik kan me niet voorstellen dat hij Spanje en Frankrijk bijv links laat liggen.

*biddende voor en concert in de Kuip
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:53:02 #50
124375 LeroyBrown
pi_65322358
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
VVK waarvan, maandag?
Concerten in Stockholm, ik woon in Zweden, en hoop dit keer toch een keer dicht bij huis naar Bruce Springsteen te kunnen gaan.
pi_65325576
Hopelijk speelt Bruce zo min mogelijk van zn nieuwe album
pi_65326415
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hopelijk speelt Bruce zo min mogelijk van zn nieuwe album
van mij mag hij best 3/4 van het album spelen. maar mijn verwachting is een nummertje of 6
pi_65326833
Een dag niet op het forum en meteen een nieuw topic. Dus een tvp.

Springsteen op Pinkpop wordt gaaf!!

Las geruchten dat The Killers in het voorprogramma staan.
pi_65328673
Tvptje en stiekem hoop ik ook nog op een ander NL of BE concert
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:50:44 #55
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_65332959
Ik verwacht geen stadionconcert van Bruce dit jaar, zeker niet nu hij op Pinkpop staat. Zijn vorige concert in de Arena was (helaas) niet uitverkocht, iets wat Mojo niet verwacht had. Waarschijnlijk wachten ze nu even voordat ze hem weer naar NL halen voor een stadionconcert, zodat ze wel zeker weten dat het uitverkocht raakt...
pi_65333645
Die reclame helemaal onderaan, walgelijk!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:37:40 #57
124375 LeroyBrown
pi_65348967
Ik heb vandaag de 2LP gekocht. Moet zeggen dat ik het artwork op groot formaat toch wel erg mooi vind geworden. Beetje pop-artachtig wel.
pi_65351092
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Luni het volgende:
Die reclame helemaal onderaan, walgelijk!
mmmmmmmm, nou zie ik um niet meer, ticketbureau maakte reclame voor Pinkpop kaarten nu verkrijgbaar terwijl hij officieel nog niet eens is begonnen!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:39:21 #59
124375 LeroyBrown
pi_65363894
Is hier eigenlijk toevallig iemand lid van het Backstreets magazine? Ik zit er enorm over te twijfelen, aangezien het me wel leuk lijkt, maar 't blijft toch een hoop geld.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:46:57 #60
152771 GooseFM
pi_65368690
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:37 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik heb vandaag de 2LP gekocht. Moet zeggen dat ik het artwork op groot formaat toch wel erg mooi vind geworden. Beetje pop-artachtig wel.

Die hadden ze dus bij de vanleest niet ... Ik ga dinsdag wel richting Plato
pi_65369450
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:39 schreef LeroyBrown het volgende:
Is hier eigenlijk toevallig iemand lid van het Backstreets magazine? Ik zit er enorm over te twijfelen, aangezien het me wel leuk lijkt, maar 't blijft toch een hoop geld.
Ik ben al ongeveer vanaf 2002 lid. Ben erg blij als er weer een nieuw magazine op de deurmat valt, al duurt het de laatste jaren best lang voordat er weer eentje verschijnt. Maar de foto's in het blad zijn om door een ringetje te halen, terwijl het altijd leuk is om oude reviews van concerten nog eens na te lezen.
pi_65380163
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef BartUlft het volgende:
Ik verwacht geen stadionconcert van Bruce dit jaar, zeker niet nu hij op Pinkpop staat. Zijn vorige concert in de Arena was (helaas) niet uitverkocht, iets wat Mojo niet verwacht had. Waarschijnlijk wachten ze nu even voordat ze hem weer naar NL halen voor een stadionconcert, zodat ze wel zeker weten dat het uitverkocht raakt...
Misschien dat ze dan de hand wat in eigen boezem steken, en niet weer direct na een concert het daaropvolgende weekend kaarten in de voorverkoop te doen voor een concert ruim een half jaar later....
pi_65380616
Maakt mij niet zoveel uit waar ie speelt, toen Metallica op Pinkpop stond was er ook alleen een Metallica publiek ipv een "pinkpop publiek". Zal bij The Boss ook zo zijn.

Anyway, wat een goede plaat. Outlaw Pete is echt genialer dan geniaal. De tijd zal leren of ik hem beter vind dan Magic.
pi_65380800
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:07 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Misschien dat ze dan de hand wat in eigen boezem steken, en niet weer direct na een concert het daaropvolgende weekend kaarten in de voorverkoop te doen voor een concert ruim een half jaar later....
Volgens mensen uit "the business" waren voor het concert in de Arena 99% van de kaarten verkocht. Ze hebben dus gewoon voor een andere configuratie gekozen dit keer waarbij bijna de volledige 2e ring niet in de verkoop is gegaan. Dit gebeurt wel vaker.

COMPLETE % ATTENDENCE FIGURES FOR SPRINGSTEEN's 'MAGIC TOUR' (from Billboard's Boxscore). These figures include the final USA leg of the tour recently completed.

All shows on the tour were deemed as sellouts except for the ones shown below. We'll start off with the worst selling gig and work down. Shows outside the USA are in bold.

Columbus, OH....Mar 24...................34% of available tickets went UNSOLD
Indianapolis, IN...Mar 20.................30%
Auburn Hills, MI...Nov 5....................26%
Anaheim, CA....Apr 8........................23%
Nashville, TN...Aug 21......................22%
Buffalo, NY....Mar 7..........................19%
St Louis, MO...Aug 23......................18%
Manchester, UK...May 28...............18%
Cincinatti, OH....Mar 22....................17%
Sacramento, CA....Apr 4...................16%
Portland, OR....Mar 28......................14%
Dusseldorf, Germany..Jun 16........13%
Oakland, CA...Oct 25........................12%
Oakland, CA...Oct 26........................12%
Montreal, Canada...Mar 2...............11%
Paris, France....Jun 27....................10%
San Jose, CA...Apr 5............................9%
Greensboro, NC...Apr 28.....................9%
Kansas City, MO.....Aug 24..................8%
Uniondale, NY....Mar 10.......................6%
Houston, TX....Apr 14..........................5%
Jacksonville, FL...Aug 15......................4%
Los Angeles, CA...Oct 29.....................4%
Los Angeles, CA...Oct 30.....................3%
Foxboro, MA...Aug 2............................3%
Cardiff, UK.....Jun 14.........................3%
Pittsburgh, PA....Nov 14.......................2%
Madrid, Spain...Jul 17........................2%
Washington, DC...Nov 11.....................2%
Washington, DC...Nov 12.....................1%
Seattle, WA....Mar 29...........................1%
Cleveland, OH...Nov 4..........................1%
Albany, NY....Nov 15.............................1%
Amsterdam, Netherlands...Jun 18......1% of available tickets went UNSOLD

[ Bericht 57% gewijzigd door rockin_the_lowland op 25-01-2009 13:16:47 ]
pi_65381618
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:53 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

van mij mag hij best 3/4 van het album spelen. maar mijn verwachting is een nummertje of 6
Van Magic speelde hij ook maar 2/3/4 nummers per concert...

Radio Nowhere vind ik wel een knaller
pi_65382153
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Van Magic speelde hij ook maar 2/3/4 nummers per concert...

tijdens het eerste concert in Arnhem speelde hij 8 nummers van Magic. In Amsterdam 6
pi_65413251
The Killers komen, ze spelen voor onze Bruce
http://www.limburger.nl/a(...)1261/0/THEMAVANDEDAG
  maandag 26 januari 2009 @ 11:30:36 #68
124375 LeroyBrown
pi_65413893
Net kaarten gescoord voor beide shows in Stockholm. De vvk werd tot 2x toe opgeschort door technische storingen, wat niet goed is voor je hart, maar ik heb ze!
pi_65414163
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Blijft een heeeeeerlijk nummer dat helaas nauwelijks door zenders als 3FM is opgepikt .
pi_65419690
Kan iemand mij iets uitleggen:

1) kaartjes kopen via LiveNation, is dat in de praktijk hetzelfde als kaartjes kopen bij Eventim?
2) bij Eventim heb je geen cc nodig maar kun je ook geld laten incasseren klopt dat?

Wanneer worden eigenlijk de details van de Pinkpop vvk bekend gemaakt? (wel of geen dagkaarten, aantallen, prijzen e.d.)
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_65419839
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Blijft een heeeeeerlijk nummer dat helaas nauwelijks door zenders als 3FM is opgepikt .
Radio Nowhere onsamenhangend gitaargeweld nummer. Vind het het minste nummer van het hele album.
pi_65419898
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Norrage het volgende:

[..]

Radio Nowhere onsamenhangend gitaargeweld nummer. Vind het het minste nummer van het hele album.
You think that everything's alright
I think you might be wrong
  maandag 26 januari 2009 @ 14:54:22 #73
152771 GooseFM
pi_65420375
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Norrage het volgende:

[..]

pi_65420599
Radio Nowhere is zo 2007
pi_65460850
Het complete tourschema...

Bruce Springsteen and the E Street Band have announced a forthcoming world tour.

DATE CITY VENUE ON-SALE DATE
Feb 1 Tampa, FL Super Bowl XLIII
Apr 1 San Jose, CA HP Pavilion at San Jose Feb 2
Apr 3 Glendale, CA Jobing.com Center Feb 2
Apr 5 Austin, TX Frank Erwin Center Feb 7
Apr 7 Tulsa, OK BOK Center Feb 7
Apr 8 Houston, TX Toyota Center Feb 7
Apr 10 Denver, CO Pepsi Arena Feb 2
Apr 15 Los Angeles, CA LA Memorial Sports Arena Feb 2
Apr 21 Boston, MA TD Banknorth Garden Feb 2
Apr 22 Boston, MA TD Banknorth Garden Feb 2
Apr 24 Hartford, CT XL Center Feb 2
Apr 26 Atlanta, GA Philips Arena Feb 2
Apr 28 Philadelphia, PA Wachovia Spectrum Feb 2
Apr 29 Philadelphia, PA Wachovia Spectrum Feb 2
May 2 Greensboro, NC Greensboro Coliseum Feb 6
May 4 Hempstead, NY Nassau Veterans Mem. Col. Feb 2
May 5 Charlottesville, VA John Paul Jones Arena Feb 2
May 7 Toronto, ONT Air Canada Centre Feb 6
May 8 University Park, PA Bryce Jordan Center Feb 2
May 11 St. Paul, MN Xcel Energy Center Feb 2
May 12 Chicago, IL United Center Feb 2
May 14 Albany, NY Times Union Center Feb 2
May 15 Hershey, PA Hersheypark Stadium Feb 2
May 18 Washington, DC Verizon Center Feb 2
May 19 Pittsburgh, PA Mellon Arena Feb 2
May 21 E. Rutherford, NJ Izod Center Feb 2
May 23 E. Rutherford, NJ Izod Center Feb 2
May 30 Landgraaf, Holland Pink Pop Festival March 7
June 2 Tampere, Finland Ratinan Stadion ON SALE
June 4 Stockholm, Sweden Stockholm Stadium SOLD OUT
June 5 Stockholm, Sweden Stockholm Stadium SOLD OUT
June 7 Stockholm, Sweden Stockholm Stadium SOLD OUT
June 9 Bergen, Norway Koengen SOLD OUT
June 10 Bergen, Norway Koengen SOLD OUT
July 2 Munich, Germany Olympiastadion ON SALE NOW
July 3 Frankfurt, Germany Commerzbank Arena ON SALE NOW
July 5 Vienna, Austria Ernst Happel Stadion ON SALE NOW
July 8 Herning, Denmark Herning MCH ON SALE NOW
July 11 Dublin, Ireland RDS Jan 30
July 16 Carhaix, France Festival des Vielles Charrues Jan 30
July 19 Rome, Italy Stadio Olimpico ON SALE SOON
July 21 Turino, Italy Olimpico di Torino ON SALE SOON
July 23 Udine, Italy Stadio Friuli ON SALE SOON
July 26 Bilbao, Spain San Mames Stadium ON SALE SOON
July 28 Benidorm, Spain Estadio Municipal de Foietes ON SALE SOON
July 30 Sevilla, Spain La Cartuja Olympic Stadium ON SALE SOON
Aug 1 Valladolid, Spain Estadio Jose Zorrilla ON SALE SOON
Aug 2 Santiago, Spain Monte Del Gozo ON SALE SOON
pi_65460945
Dus de enige fatsoenlijke optie als je niet naar Pinkpop wilt is Frankfurt. Toch een flinke 4 uur rijden. Jammer. Had gehoopt dat Belgie wellicht nog een concert zuo krijgen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_65461056
Maar 1 keer NL en maar 1 keer in de BENELUX
Nu komen die gekke Belgen ook natuurlijk
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:00:55 #78
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_65461096
en een paar pallets duitsers he
pi_65461132
Volgens Backstreets is het schema nog niet definitief...
pi_65467957
Geen enkele keer Engeland vooralsnog...
pi_65468000
Zit nog een heel gat vanaf 10 juni, ik neem aan dat er door nog wat geplaatst wordt?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:36:00 #82
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_65471154
Iemand ervaring met Eventim?
Wil graag kaarten voor Bruce bestellen maar kan alleen voor creditcard kiezen en wil graag een AI.
Enig idee of dat mogelijk is voor het buitenland?
pi_65480668
Tourlijst staat nu ook officieel op homepage van Bruce..

1x NL helaas, hopelijk komt er nog eentje bij
pi_65480942
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef Jarno het volgende:
Dus de enige fatsoenlijke optie als je niet naar Pinkpop wilt is Frankfurt. Toch een flinke 4 uur rijden. Jammer. Had gehoopt dat Belgie wellicht nog een concert zuo krijgen.
Of een weekie Benidorm boeken
pi_65481459
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef Raat het volgende:
Iemand ervaring met Eventim?
Wil graag kaarten voor Bruce bestellen maar kan alleen voor creditcard kiezen en wil graag een AI.
Enig idee of dat mogelijk is voor het buitenland?
Jahoor, gaat prima.. Gewoon bestellen en 2 weekjes later, ding dong, DHL met een leuke envelop.. Wij krijgen net rond die tijd de sleutel van ons nieuwe huis, dus dit keer geen Bruce...
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:21:28 #86
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_65487266
Heb alleen een creditcard knop in beeld en heb geen creditcard
Kan niet kiezen voor automatisch incasso...iemand nog andere opties om aan kaarten voor BS te komen in Frankfurt?
pi_65487676
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef Raat het volgende:
Heb alleen een creditcard knop in beeld en heb geen creditcard
Kan niet kiezen voor automatisch incasso...iemand nog andere opties om aan kaarten voor BS te komen in Frankfurt?
Nope, bij spul uit het buitenland is het 9 v/d 10x Creditcard, en de Nigerianen gebruiken Western Union, maar dat is niet echt te vertrouwen..
pi_65487937
Weet iemand welke nummers Bruce zowiezo op pinkpop zal gaan spelen?
pi_65487950
Oh, AI is automatische incasso! Ik begreep je vraag al niet. Is er ook niemand in je omgeving met een credit card? Ik heb er zelf ook geen, maar m'n vriend en broer gelukkig wel.
pi_65491543
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Shadow_NL het volgende:
Dat weet nog niemand kijk maar is naar de setlijsten van de 2008 magic tour.

Maar je kunt in iedergeval rekenen op:
Born To Run

En een aantal van Working On A Dream.

De rest is een verassing!
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:42:10 #91
17114 Pistol_Pete
pi_65503449
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Shadow_NL het volgende:
Badlands 99% zeker

Op onderstaande link staan de statistieken van de Magic tour:
http://www.stoneponylondon.net/magic/reports/songcount.htm
pi_65504083
quote:
Bizar hoeveel verschillende nummers er tijdens zo'n tour gespeeld worden, daar kunen weinig andere artiesten aan tippen.
pi_65506688
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

Badlands 99% zeker

Op onderstaande link staan de statistieken van de Magic tour:
http://www.stoneponylondon.net/magic/reports/songcount.htm
Last to Die
American Land
Born to Run
Long Walk Home

Bovenstaande worden zijn elke show gespeeld van de Magic tour..
Denk dat Bruce Badlands 1 keer over heeft geslagen
pi_65511062
Maar ik neem aan omdat die bijna nooit op een festival speelt, nu wel al zijn hits zeker gaat spelen of niet?
Want bij concerten komen echt de fans erop af en bij een festival heb je ook met ander publiek te maken die de muziek niet zo goed kennen en dus alleen maar de hits mee kunnen zingen.
pi_65512542
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef Shadow_NL het volgende:
Maar ik neem aan omdat die bijna nooit op een festival speelt, nu wel al zijn hits zeker gaat spelen of niet?
Want bij concerten komen echt de fans erop af en bij een festival heb je ook met ander publiek te maken die de muziek niet zo goed kennen en dus alleen maar de hits mee kunnen zingen.
Ik denk dat we pas een indicatie kunnen krijgen van wat er ongeveer gespeeld gaat worden als hij ongeveer een maandje bezig is tijdens de Amerikaanse tournee. Hij zal waarschijnlijk niet de hele boel omgooien omdat hij een keertje op een festival speelt. Het laatse concert van de Magic tour speelde Bruce ook op een festival en dat was echt geen Greatest Hits set (alleen Glory Days en Dancing In The Dark qua grote hits). Maar de tijd zal het leren. Heb liever wat zeldzamere nummers dan voor de 20e keer Dancing In The Dark of The River bij wijze van spreken. Maar nu spreek ik puur voor mezelf natuurlijk
pi_65517811
Ik hoop ook dat Bruce begrijpt dat er héél wat fans zijn die speciaal voor hem naar dat festival komen.
pi_65518439
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

Ik denk dat we pas een indicatie kunnen krijgen van wat er ongeveer gespeeld gaat worden als hij ongeveer een maandje bezig is tijdens de Amerikaanse tournee. Hij zal waarschijnlijk niet de hele boel omgooien omdat hij een keertje op een festival speelt. Het laatse concert van de Magic tour speelde Bruce ook op een festival en dat was echt geen Greatest Hits set (alleen Glory Days en Dancing In The Dark qua grote hits). Maar de tijd zal het leren. Heb liever wat zeldzamere nummers dan voor de 20e keer Dancing In The Dark of The River bij wijze van spreken. Maar nu spreek ik puur voor mezelf natuurlijk
Een beetje een mix is wel leuk, zo vindt ik springen en meezingen met badlands toch altijd weer een kippenvel moment..
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:36:32 #98
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_65540933
Ik beluister Bruce pas sinds kort, dacht altijd dat het een beetje oubollig zou zijn Maar wat een geweldige muziek.

Heb nu Summer Nights op staan, een live opname (volgens mij bootleg?) en wat een geweldige set

Natuurlijk ook mooi Silvio Dante op gitaar
pi_65541282
Outlaw Pete , goeie binnenkomer van de laatste plaat zeg.
pi_65576289
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik beluister Bruce pas sinds kort, dacht altijd dat het een beetje oubollig zou zijn Maar wat een geweldige muziek.

Heb nu Summer Nights op staan, een live opname (volgens mij bootleg?) en wat een geweldige set

Natuurlijk ook mooi Silvio Dante op gitaar
Eeuh (little) Steven van Zandt was al tig jaar gitarist bij de E-Street Band voordat hij ging acteren hoor...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:58:03 #101
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_65577411
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:20 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Eeuh (little) Steven van Zandt was al tig jaar gitarist bij de E-Street Band voordat hij ging acteren hoor...
I know, maar ik volgde de Sopranos eerder dan ik Bruce Springsteen ging luisteren.

Voor de Sopranos had hij uberhaupt nooit geacteerd las ik geniale casting imho
pi_65580877
Ja, same here Richie_Rich. Hoe geniaal ben je dan als persoon?
pi_65622088
Lees net op Teletekstpagina 405 dat Bruce een Greatest Hits heeft uitgebracht op 10 januari, die is exclusief uitgebracht bij Wal-Mart, en nu heeft hij er spijt van dat hij daar heeft uitgebracht.
pi_65623053
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:48 schreef Luni het volgende:
Lees net op Teletekstpagina 405 dat Bruce een Greatest Hits heeft uitgebracht op 10 januari, die is exclusief uitgebracht bij Wal-Mart, en nu heeft hij er spijt van dat hij daar heeft uitgebracht.
Klopt...

Is een Greatest Hits CD van Bruce en E-street.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Tracklist:

01 - Rosalita (Come Out Tonight)          
02 - Born To Run                                   
03 - Thunder Road                                 
04 - Darkness On The Edge Of Town   
05 - Badlands                                       
06 - Hungry Heart                                  
07 - Glory Days                                     
08 - Dancing In The Dark                            
09 - Born In The U.S.A.                             
10 - The Rising                                     
11 - Lonesome Day                                
12 - Radio Nowhere 
  zondag 1 februari 2009 @ 16:49:22 #105
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65628450
Vannacht tijdens the half time show bij de superbowl, hopelijk laten ze (BBC,NASN) er wat van zien.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65629080
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:49 schreef Dos37 het volgende:
Vannacht tijdens the half time show bij de superbowl, hopelijk laten ze (BBC,NASN) er wat van zien.
Ik was in de veronderstelling dat dit live werd uitgezonden...
  zondag 1 februari 2009 @ 23:15:22 #107
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65641127
in de rust laten ze reclame zien natuurlijk.
quote:
Sports By Brooks has the Bruce Springsteen set list for the Super Bowl Half Time Show: Tenth Avenue Freeze Out; Born To Run; Working on a Dream; Glory Days.
dit is de setlist
pi_65642234
De opnames zullen vast wel ergens opduiken...
pi_65642603
Mooie setlist! BBC1 staat op
Verwacht dat Bruce rond 02:00u optreedt. Dan maar even wakker blijven En hopen dat ze het uitzenden

[ Bericht 54% gewijzigd door Razer op 02-02-2009 00:15:22 ]
pi_65644559
Haha de setlist klopte ook nog!
Jammer dat alle nummers nogal ingekort waren, maar geweldige show van The Boss!!!
pi_65644566
Heerlijke show .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_65644616
Bruce Springsteen begin ik nu echt te waarderen.
Mijn vader is al vanaf het begin fan en sinds een paar jaar zit ie altijd te zeiken dat ik eens Bruce Springsteen moet gaan luisteren. Ik dacht altijd dta het een beetje ouwe lullen muziek was en heb het nooit echt een kans gegeven, tot vorig jaar. Toen heb ik eens The River gekocht en dat vond ik allemaal wel aardig, behalve 1 nummer wat ik super tof vond: The river. Sinds The Boss en de E-Streetband bevestigd zijn op pinkpop ben ik me er echt meer in aan het verdiepen. Heb nu al Born to run, Nebraska, the wild, the innocent and the e-street shuffle, the rising, magic, working on a dream en een live cd aangeschaft.
Ik vind niet alles geweldig zoals mijn vader, maar de mooie rustige nummers zoals The Rising, Streets of Philadelphia, Independance day vind ik echt goede muziek.
Ik ben er iig. bij Zaterdag op Pinkpop
pi_65646632
Staat de Superbowl al op youtube? Even kijken.
pi_65646692
I had a friend who was a big football player... .
pi_65646756
Geweldige show! Dit is lekker wakker worden zo.
pi_65647018
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
I had a friend who was a big football player... .
geniaal
Welke nummers deed ie nou? Glory Days dus,, maaruh
pi_65647318
Ik heb het al gezien natuurlijk, geniaal hoor. Hij gaat helemaal los
  maandag 2 februari 2009 @ 13:54:12 #119
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_65654998
Ja, tof hoor
pi_65655315
Gaaf. Wat een show!
pi_65655530
Het was echt geweldig zeg Ik kijk nooit naar Superbowls of zo, dus ik was het maar even aan het vergelijken met al de andere halftime shows die er geweest zijn, en alleen Michael Jackson komt in de buurt bij het enthousiasme van persoon en publiek
Wat een geweldige interactie weer, en dat eind van Glory Days moet echt het hele publiek gepakt hebben, ook met het geweldige "It's Boss Time"

Wat een ongevenaarde gast is hij toch, nu heeft hij er weer heel veel fans bij

Maar hoe zit het nou precies met zo'n half time show? Bij die andere concerten zag je duidelijk nog het veld liggen om het podium en zo, maar hier leek het wel alleen maar mensen te zijn..Dat past otch niet op de tribune als de wedstrijd weer begint? Of hadden ze expres een hele cast aan bruce fans voor de halftime show gebruikt die bij het podium mochten staan?
pi_65661394
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:11 schreef Norrage het volgende:
Maar hoe zit het nou precies met zo'n half time show? Bij die andere concerten zag je duidelijk nog het veld liggen om het podium en zo, maar hier leek het wel alleen maar mensen te zijn..Dat past otch niet op de tribune als de wedstrijd weer begint? Of hadden ze expres een hele cast aan bruce fans voor de halftime show gebruikt die bij het podium mochten staan?
Als je goed kijkt zie je al verschrikkelijk veel mensen echt al van het veld wegrennen als Bruce zegt dattie naar Disneyland gaat..

Voor de rest...
Wat een ongelofelijk concert zeg. Dit is echt ongelofelijk....

Heb er alweer zin in
  maandag 2 februari 2009 @ 17:40:10 #123
170626 Yevgeni
Suddenly Appears..
pi_65663235
Waanzinnige halftimeshow!
Heavenly Awaiting
pi_65665128
quote:
quote:
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door NFL Properties LLC.
pi_65665682
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

[..]

http://thepiratebay.org/torrent/4695596/
pi_65682470
quote:
Volgens mij was die cameraman niet echt bekend met Bruce zijn slidings over het podium, dat leverde wat rare camerabeelden op..
pi_65825859
Er zullen maar 10.000 dagkaarten beschikbaar zijn voor de zaterdag op Pinkpop. Ik zie de bui alweer hangen met de voorverkoop 7 maart
  zaterdag 7 februari 2009 @ 20:43:49 #128
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_65834621
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:13 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Er zullen maar 10.000 dagkaarten beschikbaar zijn voor de zaterdag op Pinkpop. Ik zie de bui alweer hangen met de voorverkoop 7 maart

Dat wordt dus geen Bruce dit jaar...
pi_65837967
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:43 schreef Hankster het volgende:

[..]

Dat wordt dus geen Bruce dit jaar...
hoe zo niet?
heb besloten dat als geen dagkaart kan krijgen dat ik Pinkpop maar oversla en maar een aantal shows in het buitenland bezoek (wat ik toch al van plan was). Ga niet koste wat kost een passepartout kopen alleen om Bruce te zien.
pi_65865146
10.000 zijn er wel erg weinig...
Op de site van pinkpop wordt er gesproken over de bekende voorverkoopadressen. Kunnen we nou ook kaartjes bij het postkantoor, FRS, etc.. halen?
  zondag 8 februari 2009 @ 22:48:33 #131
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65865378
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef Yevgeni het volgende:
Waanzinnige halftimeshow!
Heb hem net nog een keer weer gekeken, HD.

Geweldig met Steven van Zandt
pi_65865573
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
10.000 zijn er wel erg weinig...
Op de site van pinkpop wordt er gesproken over de bekende voorverkoopadressen. Kunnen we nou ook kaartjes bij het postkantoor, FRS, etc.. halen?
Dat wordt binnenkort pas bekendgemaakt op die site van pinkpop staat er.
pi_65869058
De Cold Case kijkers en Springsteen liefhebbers worden verwend momenteel .
In Southern Sun
pi_65872053
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:13 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Waar heb je dat gelezen/gehoord? Kan er nergens wat over vinden op de site van Pinkpop.
pi_65872094
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
De Cold Case kijkers en Springsteen liefhebbers worden verwend momenteel .
Alweer? Of zijn het herhalingen?
pi_65877033
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Alweer? Of zijn het herhalingen?
Herhaling vermoed ik .
In Southern Sun
pi_65880022
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen/gehoord? Kan er nergens wat over vinden op de site van Pinkpop.
Is bekend gemaakt door Satisfaction in Heerlen, één van de fysieke verkooppunten.
pi_65992752
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:20:56 #139
152771 GooseFM
pi_65994554
Die moeten een keer gezamelijk naar nederland komen
pi_65995966
Ik zit live in new york te kijken die solo van nils bij youngstown is echt verschrikkelijk mooooi
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:46:17 #141
17114 Pistol_Pete
pi_66004631
quote:
wow
pi_66010649
Ik vind het echt hartstikke leuk hoor, dat hele fan zijn en zo, maar af en toe is het zo stressvol voor iemand als ik. .

Eergister liet m'n vriend vallen dat 'ie eigenlijk niet naar Pinkpop wil als we alleen voor Bruce gaan. Ik werd meteen herinnerd aan het Arnhemdebacle en sindsdien krijg ik geen adem meer. .
pi_66010835
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het echt hartstikke leuk hoor, dat hele fan zijn en zo, maar af en toe is het zo stressvol voor iemand als ik. .

Eergister liet m'n vriend vallen dat 'ie eigenlijk niet naar Pinkpop wil als we alleen voor Bruce gaan. Ik werd meteen herinnerd aan het Arnhemdebacle en sindsdien krijg ik geen adem meer. .
Hij speelt toch gewoon een volledige set? Als'ie in De Kuip had gespeeld, had je ook ver moeten reizen voor evenveel Bruce als hij nu voorgeschoteld krijgt
pi_66010990
Ja, eigenlijk heeft 'ie gewoon geen zin in Bruce. . En ik voel me stom dat ik hem per sé mee moet omdat ik niet alleen naar Pinkpop durf. .

Speelde 'ie maar in de Kuip. Dat weet ik te vinden, ik weet hoe het eruit ziet, daar had ik wel in m'n eentje naartoe gekund.

Maar laat maar, ik zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijd en dan steken dit soort angsten de kop weer op. Vast wel weer over tegen de tijd dat de vvk begint!
pi_66011118
Denk maar zo, pinkpop organiseren ze al jaren, dus de hele infrastructuur ed is er goed op voorbereid. En als je wilt slapen in de buurt weet ik wel een knus dorpshotelletje op ~5km afstand wat niet al te duur is.. Lekker met een taxi heen, kost je een paar tientjes, en terug gaan er ook altijd zat..
pi_66011377
Dank je wel, fruityloop. . Ik had inderdaad al bedacht dat ik dan maar ergens een hotelletje in de buurt moet zoeken om zondag op m'n gemak terug naar huis te gaan.
pi_66011900
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je wel, fruityloop. . Ik had inderdaad al bedacht dat ik dan maar ergens een hotelletje in de buurt moet zoeken om zondag op m'n gemak terug naar huis te gaan.
Je hebt een PM met de details..
pi_66013512
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, eigenlijk heeft 'ie gewoon geen zin in Bruce. . En ik voel me stom dat ik hem per sé mee moet omdat ik niet alleen naar Pinkpop durf. .

Speelde 'ie maar in de Kuip. Dat weet ik te vinden, ik weet hoe het eruit ziet, daar had ik wel in m'n eentje naartoe gekund.

Maar laat maar, ik zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijd en dan steken dit soort angsten de kop weer op. Vast wel weer over tegen de tijd dat de vvk begint!
Weer wat meer Bruce luisteren! Als ik wat minder in mijn vel zit dan luister ik even integraal een mooie bootleg, en dan zijn alle zorgen weer de wereld uit
pi_66014258
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef Fargo het volgende:
Doe mij deze maar...

Vind dat maar een beetje een zoetsappig, walmart videotje als je het mij vraagt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')