De voorverkoop voor Pinkpop start zaterdag 7 maart.quote:The Boss drie uur lang op Pinkpop
Bruce Springsteen en zijn E-Street Band komen naar Pinkpop. De Amerikaanse zanger sluit de eerste dag van het muziekfestival, zaterdag 30 mei, af. Dat meldt organisator Jan Smeets naar aanleiding van berichtgeving in Metro.
Wereldtoernee
Het optreden van The Boss is het startsein voor de toer die hij en zijn band door Europa maken. De concertreeks is onderdeel van een wereldtournee. Springsteen geeft een drie uur durend optreden, vertelt Smeets: "Het was een van de eisen die aan zijn komst werden gesteld. Nog nooit heeft iemand zo lang op het Pinkpoppodium gestaan."
Thanx!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
http://www.eventim.de/cgi-bin/tickets.html?fun=TDetailA&doc=detaila&key=302604&affiliate=ekm&DCMP=EMC-Kaeufermailing2009e&attr=H_springsteen0409
ok, das mooi kut, hoe gaat het dan, ben al tijden niet naar een concert geweest, via internet neem ik aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
verkoop via de postkantoren is vanaf begin dit jaar helemaal afgeschaft.
ja en hopen dat je erdoor komt. gaat net als in Duitsland ook via eventim en dat gaat toch meestal vrij soepeltjes, al vrees ik dat het 7 maart toch wel druk wordt voor kaartjes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Luni het volgende:
[..]
ok, das mooi kut, hoe gaat het dan, ben al tijden niet naar een concert geweest, via internet neem ik aan
Zit toch camping bij, overnacht je toch en ga je zondag op je gemak naar huis.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:37 schreef Fargo het volgende:
Ik ben er ook niet blij mee. Laat ik dat voorop stellen. Daar wegkomen is een crime. Totaal geen verbindingen... Eén grote chaos als het ook maar even tegenzit.
Ik lees dit nu pas.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:32 schreef Fargo het volgende:
Ik kruip er met mijn slaapzak wel bij jou in!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Op de site van Pinkpop staats niet over dagkaarten oid. Waar halen jullie deze wijsheid vandaan?
edit:
Fargo had het erover in 't vorige topic.
Geen idee, ik ben dr nooit geweestquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is toch altijd bij Pinkpop, Ranja? Je kunt een dagkaart kopen voor zaterdag, zondag of maandag, of een kaart waarmee je op alle drie de dagen toegang hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo is het bij ons ook, GooseFM.
Ik ken die andere bands dan waarschijnlijk helemaal niet, dus hoe leuk ik dat ga vinden is nog een beetje de vraag.. Maar als hij met mij meegaat...
.
't Wordt voor mij ook de allereerste keer dat ik naar een festival ga hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben dr nooit geweestEn ik kan niets op de site vinden dus ik vraag het hier maar
quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Wordt voor mij ook de allereerste keer dat ik naar een festival ga hoor.. Ik heb er een erg geromantiseerd beeld van, dus 't zal ook wel de laatste keer worden, maar goed.
Dat hangt van het weer af voor een deel, en hoeveel Bulgaarse bendes er dit jaar actief zijn op de camping..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Wordt voor mij ook de allereerste keer dat ik naar een festival ga hoor.. Ik heb er een erg geromantiseerd beeld van, dus 't zal ook wel de laatste keer worden, maar goed.
Dat jongere/ hardere publiek zal bij Bruce niet vooraan staan denk ik als ik de reacties in het Pinkpop topic zo lees.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:47 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En sommige Pinkpop bands trekken een wat jonger/harder publiek dan Bruce, dus of je echt vooraan moet willen staan, ik weet het niet...
Ik weet niet, als je een beetje de muziek weet te waarderen weet je ook wel hoe ongekend goed Bruce Springsteen live is. Ik denk dat iedereen het wel gezien wil hebben. Afhankelijk van de programmering rond dat tijdstip op andere podia zal het denk ik gedurende die 3 uur iets rustiger worden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat jongere/ hardere publiek zal bij Bruce niet vooraan staan denk ik als ik de reacties in het Pinkpop topic zo lees.
En wat te denken van de oudere generatie fans die doorgaans genoegen moet nemen met een zitplaats omdat zoveel uren staan er gewoon lichamelijk gezien niet in zit. Die moeten ook gewoon overslaan...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:10 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind het zo echt jammer voor de echte liefhebbers die nu niet gaan omdat het tijdens pinkpop is.
Daarvoor kun je toch al kaarten krijgen?quote:
Concerten in Stockholm, ik woon in Zweden, en hoop dit keer toch een keer dicht bij huis naar Bruce Springsteen te kunnen gaan.quote:
van mij mag hij best 3/4 van het album spelen. maar mijn verwachting is een nummertje of 6quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hopelijk speelt Bruce zo min mogelijk van zn nieuwe album
mmmmmmmm, nou zie ik um niet meer, ticketbureau maakte reclame voor Pinkpop kaarten nu verkrijgbaar terwijl hij officieel nog niet eens is begonnen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Luni het volgende:Die reclame helemaal onderaan, walgelijk!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:37 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik heb vandaag de 2LP gekocht. Moet zeggen dat ik het artwork op groot formaat toch wel erg mooi vind geworden. Beetje pop-artachtig wel.
Ik ben al ongeveer vanaf 2002 lid. Ben erg blij als er weer een nieuw magazine op de deurmat valt, al duurt het de laatste jaren best lang voordat er weer eentje verschijnt. Maar de foto's in het blad zijn om door een ringetje te halen, terwijl het altijd leuk is om oude reviews van concerten nog eens na te lezen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:39 schreef LeroyBrown het volgende:
Is hier eigenlijk toevallig iemand lid van het Backstreets magazine? Ik zit er enorm over te twijfelen, aangezien het me wel leuk lijkt, maar 't blijft toch een hoop geld.
Misschien dat ze dan de hand wat in eigen boezem steken, en niet weer direct na een concert het daaropvolgende weekend kaarten in de voorverkoop te doen voor een concert ruim een half jaar later....quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef BartUlft het volgende:
Ik verwacht geen stadionconcert van Bruce dit jaar, zeker niet nu hij op Pinkpop staat. Zijn vorige concert in de Arena was (helaas) niet uitverkocht, iets wat Mojo niet verwacht had. Waarschijnlijk wachten ze nu even voordat ze hem weer naar NL halen voor een stadionconcert, zodat ze wel zeker weten dat het uitverkocht raakt...
Volgens mensen uit "the business" waren voor het concert in de Arena 99% van de kaarten verkocht. Ze hebben dus gewoon voor een andere configuratie gekozen dit keer waarbij bijna de volledige 2e ring niet in de verkoop is gegaan. Dit gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien dat ze dan de hand wat in eigen boezem steken, en niet weer direct na een concert het daaropvolgende weekend kaarten in de voorverkoop te doen voor een concert ruim een half jaar later....
Van Magic speelde hij ook maar 2/3/4 nummers per concert...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:53 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
van mij mag hij best 3/4 van het album spelen. maar mijn verwachting is een nummertje of 6
tijdens het eerste concert in Arnhem speelde hij 8 nummers van Magic. In Amsterdam 6quote:Op zondag 25 januari 2009 12:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Van Magic speelde hij ook maar 2/3/4 nummers per concert...
Radio Nowhere vind ik wel een knaller
Blijft een heeeeeerlijk nummer dat helaas nauwelijks door zenders als 3FM is opgepiktquote:Op zondag 25 januari 2009 12:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Radio Nowhere vind ik wel een knaller
Radio Nowherequote:Op maandag 26 januari 2009 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft een heeeeeerlijk nummer dat helaas nauwelijks door zenders als 3FM is opgepikt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Radio Nowhereonsamenhangend gitaargeweld nummer. Vind het het minste nummer van het hele album.
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Radio Nowhereonsamenhangend gitaargeweld nummer. Vind het het minste nummer van het hele album.
Of een weekie Benidorm boekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef Jarno het volgende:
Dus de enige fatsoenlijke optie als je niet naar Pinkpop wilt is Frankfurt. Toch een flinke 4 uur rijden. Jammer. Had gehoopt dat Belgie wellicht nog een concert zuo krijgen.
Jahoor, gaat prima.. Gewoon bestellen en 2 weekjes later, ding dong, DHL met een leuke envelop..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef Raat het volgende:
Iemand ervaring met Eventim?
Wil graag kaarten voor Bruce bestellen maar kan alleen voor creditcard kiezen en wil graag een AI.
Enig idee of dat mogelijk is voor het buitenland?
Nope, bij spul uit het buitenland is het 9 v/d 10x Creditcard, en de Nigerianen gebruiken Western Union, maar dat is niet echt te vertrouwen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef Raat het volgende:
Heb alleen een creditcard knop in beeld en heb geen creditcard![]()
Kan niet kiezen voor automatisch incasso...iemand nog andere opties om aan kaarten voor BS te komen in Frankfurt?
Dat weet nog niemand kijk maar is naar de setlijsten van de 2008 magic tour.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Shadow_NL het volgende:
Weet iemand welke nummers Bruce zowiezo op pinkpop zal gaan spelen?
Badlands 99% zekerquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Shadow_NL het volgende:
Weet iemand welke nummers Bruce zowiezo op pinkpop zal gaan spelen?
Bizar hoeveel verschillende nummers er tijdens zo'n tour gespeeld worden, daar kunen weinig andere artiesten aan tippen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Pistol_Pete het volgende:
http://www.stoneponylondon.net/magic/reports/songcount.htm
Last to Diequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Badlands 99% zeker
Op onderstaande link staan de statistieken van de Magic tour:
http://www.stoneponylondon.net/magic/reports/songcount.htm
Ik denk dat we pas een indicatie kunnen krijgen van wat er ongeveer gespeeld gaat worden als hij ongeveer een maandje bezig is tijdens de Amerikaanse tournee. Hij zal waarschijnlijk niet de hele boel omgooien omdat hij een keertje op een festival speelt. Het laatse concert van de Magic tour speelde Bruce ook op een festival en dat was echt geen Greatest Hits set (alleen Glory Days en Dancing In The Dark qua grote hits). Maar de tijd zal het leren. Heb liever wat zeldzamere nummers dan voor de 20e keer Dancing In The Dark of The River bij wijze van spreken. Maar nu spreek ik puur voor mezelf natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef Shadow_NL het volgende:
Maar ik neem aan omdat die bijna nooit op een festival speelt, nu wel al zijn hits zeker gaat spelen of niet?
Want bij concerten komen echt de fans erop af en bij een festival heb je ook met ander publiek te maken die de muziek niet zo goed kennen en dus alleen maar de hits mee kunnen zingen.
Een beetje een mix is wel leuk, zo vindt ik springen en meezingen met badlands toch altijd weer een kippenvel moment..quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
Ik denk dat we pas een indicatie kunnen krijgen van wat er ongeveer gespeeld gaat worden als hij ongeveer een maandje bezig is tijdens de Amerikaanse tournee. Hij zal waarschijnlijk niet de hele boel omgooien omdat hij een keertje op een festival speelt. Het laatse concert van de Magic tour speelde Bruce ook op een festival en dat was echt geen Greatest Hits set (alleen Glory Days en Dancing In The Dark qua grote hits). Maar de tijd zal het leren. Heb liever wat zeldzamere nummers dan voor de 20e keer Dancing In The Dark of The River bij wijze van spreken. Maar nu spreek ik puur voor mezelf natuurlijk
Eeuh (little) Steven van Zandt was al tig jaar gitarist bij de E-Street Band voordat hij ging acteren hoor...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik beluister Bruce pas sinds kort, dacht altijd dat het een beetje oubollig zou zijnMaar wat een geweldige muziek.
Heb nu Summer Nights op staan, een live opname (volgens mij bootleg?) en wat een geweldige set![]()
Natuurlijk ook mooi Silvio Dante op gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |