abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65351722
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Intertoys is een officiële versie voor kleine kids, van Vileda zelf, te koop. Je kunt het ze niet vroeg genoeg aanleren....... maar waarom het nou weer bij het meisjes-speelgoed staat, tja.
mijn dochter is net 2 maar die heeft bijna net zoveel poetszooi als mij
mama van 3 kids!
pi_65351910
Hoe herkenbaar allemaal, wat een gouden vondst die schema's, ik ga meteen downloaden
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:28:48 #128
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65353513
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:36 schreef Samson het volgende:
Hoe herkenbaar allemaal, wat een gouden vondst die schema's, ik ga meteen downloaden

Hoezee, meer mannen hier

Ik ben heel enthousiast de keuken aan het schoonmaken, ik kan weer door het deurtje van de oven heen kijken
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 19:38:47 #129
163650 Greys
pi_65353867
Ja leuk, die zijn eigenlijk meer Al dan Peggy dan he?

Wat een historisch moment! Je kunt door het deurtje heen kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:50:06 #130
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65354286
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Intertoys is een officiële versie voor kleine kids, van Vileda zelf, te koop. Je kunt het ze niet vroeg genoeg aanleren....... maar waarom het nou weer bij het meisjes-speelgoed staat, tja.
Sorry maar dat vind ik nou sneu speelgoed om voor een kind te kopen!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65354340
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:50 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Sorry maar dat vind ik nou sneu speelgoed om voor een kind te kopen!
Och, ze zien mama schoonmaken en willen dan zelf ook zo'n ding...
Als moeder heb je er volgens mij niks aan, je krijgt er alleen maar meer troep van....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:59:29 #132
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65354577
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:29 schreef Popples het volgende:

[..]

mijn leifheit dweil gaat al heel wat jaartjes mee hier al 4 jaar en daarvoor nog heel wat jaartjes voor dat ik thuis woonde.nooit geen problemen gehad. de emmer stond nieuw op de rommelmarkt voor 2 euro.
dus ik doe gekookt water in de emmer en dweil fijn heel heet.
ff een vraagje, houdt een laminaatvloer heet / gekookt water??? Gaat ie dan niet krom?

Die Leifheit dweil lijkt me trouwens super handig!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 20:07:04 #133
163650 Greys
pi_65354837
Gewoon vochtig, niet zeiknat met plassen water dweilen
Je knijpt hem eerst ook uit, dat dweilding, voordat je hem op het laminaat plaatst! Gaat goed!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:13:42 #134
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_65355010
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Gewoon vochtig, niet zeiknat met plassen water dweilen
Je knijpt hem eerst ook uit, dat dweilding, voordat je hem op het laminaat plaatst! Gaat goed!
Thanks!
Morgen eens even naar de Blokker
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_65355724
ik heb in de woonkamer parket(het is dat het er lag) en in de slaapkamers laminaat. nooit geen last gehad. goed uitwringen met de emmer. wat ik doe is meteen met een gewone simpele stok van leifheit met hydrofiele luier na drogen. kun je meteen erover lopen.
mama van 3 kids!
pi_65356975
Wat ik me ook afvroeg he... In het Peggy Schema staat o.a. kasten, dressoirs, houtolie inwrijven. Wordt daar dan mee bedoeld dat je echt al je houtwerk gaat inwrijven met die olie? Lijkt me niet echt nuttig voor goedkoop IKEA-spul of is het toch wel verstandig om dat te doen. If so, dan moet ik morgen even houtolie op de kop tikken.

Verder gaat alles hier nog via schema.

Net thuis van het werk, even de kleertjes opvouwen/opruimen, plantjes water geven. Heerlijk de rest van de avond niets doen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 21:26:03 #137
163650 Greys
pi_65357592
Lani, wij hebben een aantal kasten/dressoirs/tafel van dat echte oude hout. De tafel is zo'n gebutste kasteeltafel zeg maar en die zet ik elke week met een Pledge doekje (zelfs daar zijn kant en klare doekjes voor dus! ) in. Dan drogen ze niet uit en het ruikt dan lekker was/honing achtig!
Maar met gewone meubels hoef je dat echt niet te doen hoor! Sorry, dat komt omdat het gewoon echt 'mijn' schema was, dan staan er nog dingen in die voor een ander helemaal niet nodig zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 21:28:15 #138
163650 Greys
pi_65357710
Dit plaatje heb ik toevallig gister gemaakt omdat ik Lush spullies per post had gekregen van een lieve Fok! dame, maar daaronder zie je dus een stukje tafel. Oud en gebutst. Maar wel leuk en sfeervol (vind ik dan ) en die moet dus af en toe echt gepamperd worden met wat houtolie

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65358287
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Lani, wij hebben een aantal kasten/dressoirs/tafel van dat echte oude hout. De tafel is zo'n gebutste kasteeltafel zeg maar en die zet ik elke week met een Pledge doekje (zelfs daar zijn kant en klare doekjes voor dus! ) in. Dan drogen ze niet uit en het ruikt dan lekker was/honing achtig!
Maar met gewone meubels hoef je dat echt niet te doen hoor! Sorry, dat komt omdat het gewoon echt 'mijn' schema was, dan staan er nog dingen in die voor een ander helemaal niet nodig zijn!
Nee, oke. Dan is het wel duidelijk. Het leek me ook niet helemaal geschikt voor mijn IKEA-meuk. Scheelt mij weer een taakje.

quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Dit plaatje heb ik toevallig gister gemaakt omdat ik Lush spullies per post had gekregen van een lieve Fok! dame, maar daaronder zie je dus een stukje tafel. Oud en gebutst. Maar wel leuk en sfeervol (vind ik dan ) en die moet dus af en toe echt gepamperd worden met wat houtolie

[ afbeelding ]
Leuk!

pi_65358950
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
Kijk, deze Even ter inspiratie

[ afbeelding ]
dat ding heb ik allang.. geen idee waar ie staat, maar misschien handig om hem te voorschijn te halen, en dan ook te gaan gebruiken
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 22:05:07 #141
163650 Greys
pi_65359174
Lani, wij hebben ook IKEA-meuk (salontafel, tv-kast, bankstel) en die ga ik ook niet Pledgen hoor!

SilverStar, jij was gewoon al een Peggy-in-de-dop, het moest er alleen nog even uitkomen!
Dus morgen dat ding zoeken, een lekker geurend vloer-spulletje kopen, binnenkort eens een dopje in een emmer water gieten en dweilen maar! Wedden dat je het best leuk vindt?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65359255
:D we zullen zien.
pi_65359825
Heeft iemand een goed idee over het schoonmaken van een grenen vloer die met zachte was is behandeld?

Ons houtmannetje kreeg zowat een hartverzakking toen ik vroeg 'gewoon dweilen met vochtige doek en een sopje met allesreiniger?' volgens hem is schoonmaakmiddel de moord voor mn vloer en moet ik met alleen water dweilen. Ik heb nog gevraagd wat dan als de kat op de vloer spuugt en hij weer ALLEEN WATER

Zou er nou echt niks zijn wat ik kan gebruiken ander dan alleen water? Het voelt zo viezig om geen schoonmaakmiddel te gebruiken (psychisch dan he, hij plakt niet ofzo).
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 22:29:50 #144
163650 Greys
pi_65360003
Dip, HIER zegt een 'houtmannetje' weer wel dat er gedweild mag (moet!) worden?
Ik zie alleen niet staan of dat nou wel of niet met een mild schoonmaakmiddel mag. Hmzzz.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65360565
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Dip, HIER zegt een 'houtmannetje' weer wel dat er gedweild mag (moet!) worden?
Ik zie alleen niet staan of dat nou wel of niet met een mild schoonmaakmiddel mag. Hmzzz.
Maar dat mannetje behandelt hout alleen met olie, hardwax en lak. Ik heb softwax, dat schijnt juist de reden te zijn dat t niet mag omdat ik dan de waslaag wegpoets ofzo.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 23:01:22 #146
163650 Greys
pi_65360890
Is die softwax dan niet haske vuilafstotend en dat als je dan gestofzuigerdtdtdt hebt, dat het dan eigenlijk gewoon al schoon is? Ik kan me je gevoel wel voorstellen, dat je er af en toe gewoon een chemisch goedje tegenaan wilt gooien, voor het schone idéé!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65361943
* droomkoningin zit een soortgelijk viva-forum-topic door te spitten..
een tip die ik zeker ga uitproberen:
quote:
Wat bij sommige mensen ook werkt: zet een kookwekker op bv 10 minuten en hou een wedstrijdje tegen jezelf dat je in die tijd je wc helemaal gedaan hebt. De tijdsdruk zorgt da je niet verzand in allerlei andere zaken
en nog een link naar een handige pagina met veel tips en elke week een nieuw schema zo te zien:
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=386932
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:44:54 #148
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_65364003
Wat een leuk topic! Ik ga ook een Peggy-schema maken!

En ik kreeg ook nog een tip van mijn oma: als je beetje ruitensproeiervloeistof in je emmer doet krijg je streeploze ramen. Ze heeft me van dat spul gegeven met appeltjesgeur, maar ik woon hier nog maar 4 maanden en...hmmm...misschien toch maar eens de ramen doen...
You were born as an original. Don't die as a copy.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:02:29 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65369274
Zeg, even een vraagje. Ik liep vandaag bij de supermarkt tegen zo'n microvezel handschoen aan.
Er rinkelde me een belletje uit een van de sop-topics hier in LIF, dus meegenomen.
Maar wat doe ik daar nou mee?
Gewoon ramen zemen met een sopje? En dan? Wel of niet met de trekker erna?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 januari 2009 @ 22:06:21 #150
163650 Greys
pi_65369425
Volgens mij zijn die microvezeldingies gewellllldig voor droog maken!
Dus als ik het uit mijn mouw zou moeten schudden zou ik zeggen: ramen soppen met een spons en dan met je microvezel handschoen droogmaken. Ik vraag me alleen af of dat ding dan halverwege je raam niet zeiknat is. Hm, even over nadenken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')