mijn dochter is net 2 maar die heeft bijna net zoveel poetszooi als mijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Intertoys is een officiële versie voor kleine kids, van Vileda zelf, te koop. Je kunt het ze niet vroeg genoeg aanleren....... maar waarom het nou weer bij het meisjes-speelgoed staat, tja.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:36 schreef Samson het volgende:
Hoe herkenbaar allemaal, wat een gouden vondst die schema's, ik ga meteen downloaden
Sorry maar dat vind ik nou sneu speelgoed om voor een kind te kopen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Intertoys is een officiële versie voor kleine kids, van Vileda zelf, te koop. Je kunt het ze niet vroeg genoeg aanleren....... maar waarom het nou weer bij het meisjes-speelgoed staat, tja.
Och, ze zien mama schoonmaken en willen dan zelf ook zo'n ding...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:50 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik nou sneu speelgoed om voor een kind te kopen!
ff een vraagje, houdt een laminaatvloer heet / gekookt water??? Gaat ie dan niet krom?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:29 schreef Popples het volgende:
[..]
mijn leifheit dweil gaat al heel wat jaartjes mee hier al 4 jaar en daarvoor nog heel wat jaartjes voor dat ik thuis woonde.nooit geen problemen gehad. de emmer stond nieuw op de rommelmarkt voor 2 euro.![]()
dus ik doe gekookt water in de emmer en dweil fijn heel heet.
Thanks!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Gewoon vochtig, niet zeiknat met plassen water dweilen
Je knijpt hem eerst ook uit, dat dweilding, voordat je hem op het laminaat plaatst! Gaat goed!
Nee, oke. Dan is het wel duidelijk. Het leek me ook niet helemaal geschikt voor mijn IKEA-meuk. Scheelt mij weer een taakje.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Lani, wij hebben een aantal kasten/dressoirs/tafel van dat echte oude hout. De tafel is zo'n gebutste kasteeltafel zeg maar en die zet ik elke week met een Pledge doekje (zelfs daar zijn kant en klare doekjes voor dus!) in. Dan drogen ze niet uit en het ruikt dan lekker was/honing achtig!
Maar met gewone meubels hoef je dat echt niet te doen hoor! Sorry, dat komt omdat het gewoon echt 'mijn' schema was, dan staan er nog dingen in die voor een ander helemaal niet nodig zijn!
Leuk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Dit plaatje heb ik toevallig gister gemaakt omdat ik Lush spullies per post had gekregen van een lieve Fok! dame, maar daaronder zie je dus een stukje tafel. Oud en gebutst. Maar wel leuk en sfeervol (vind ik dan) en die moet dus af en toe echt gepamperd worden met wat houtolie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
Kijk, dezeEven ter inspiratie
![]()
[ afbeelding ]
Maar dat mannetje behandelt hout alleen met olie, hardwax en lak. Ik heb softwax, dat schijnt juist de reden te zijn dat t niet magquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Dip, HIER zegt een 'houtmannetje' weer wel dat er gedweild mag (moet!) worden?
Ik zie alleen niet staan of dat nou wel of niet met een mild schoonmaakmiddel mag. Hmzzz.
en nog een link naar een handige pagina met veel tips en elke week een nieuw schema zo te zien:quote:Wat bij sommige mensen ook werkt: zet een kookwekker op bv 10 minuten en hou een wedstrijdje tegen jezelf dat je in die tijd je wc helemaal gedaan hebt. De tijdsdruk zorgt da je niet verzand in allerlei andere zaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |