abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65325253
Of je neemt een schoonmaker. Ben je er voor drie tientjes in de week vanaf.
pi_65326064
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:18 schreef Gsta het volgende:
Of je neemt een schoonmaker. Ben je er voor drie tientjes in de week vanaf.
ja maar die moet je wel hebben
mama van 3 kids!
pi_65326909
Het is me intussen (na aanpassing van het schema) wel gelukt al mijn kleine taakjes van vandaag te doen. Ik heb gekookt, alles afgewassen en de tafel even helemaal opgeruimd. Nu kan ik een fijn avondje bij mijn vriend zitten.

pi_65330005
Ik ben trots op alle mensen die toch heel wat voor elkaar krijgen!
Ik heb een vloer-dweil-ding van de Aldi, met microvezel hoes en die bevalt heel goed. Je moet de hoes wel uitspoelen, maar als je de emmer op een stoel zet hoef je niet te bukken en heb je geen rechthoekige emmer nodig. Deze week in de aanbieding en koop gelijk 2 extra hoesjes als je hem koopt.
Een houder voor plastic tasjes kan je heel simpel zelf maken.
Neem een lap stof van 40 x 40 cm. Maak aan twee tegenover elkaar gelegen kanten een tunneltje en rijg er een koordje door. Stik de andere twee kanten tegen elkaar.
Aan het bovenste koordje kan je het eventueel ophangen.
Je stopt de tasjes er aan de bovenkant in en aan de onderkant trek je er probleemloos 1 uit.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_65333955
vandaag was het niks, zoals ik al voorspelde. werken tot 17 uur,eten ( stond wel al geschild klaar!) en weg.
liep natuurlijk uit, kids naar bed en toen kwam the mentalist.
zucht.
morgen hetzelfde, alleen iets later beginnen, da's wel lekker.
die ene supermarkt is wel een 15 minuten rijden, maar die is wel iedere zondag open, breekt zo lekker de dag!
pi_65338288
De planning van vandaag is heerlijk! Ik moet straks van 13.00u tot 21.00u werken en ik eet dus op mijn werk, hoef zelf niet te koken dan.

Enige wat ik moet doen vanavond is even de kleine afwas doen, plantjes water geven en de kleren opruimen.

Peggy-Schema

pi_65338438
vandaag nog dweilen en klaar ben ik
eten doen we buiten de deur want we moeten van veel doen in een andere stad
mama van 3 kids!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 11:32:09 #108
163650 Greys
pi_65338496
Het gaat goed he ladies! Ik ben trots op ons!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65338813
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
Het gaat goed he ladies! Ik ben trots op ons!

[ afbeelding ]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:41:01 #110
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65341367
Gisteren sinds lange tijd weer eens wat uitgebreider kunnen koken door het peggyschema. Ik had namelijk plek op het aanrecht, van te voren nagedacht over eten en niet alles wat ik nodig had bij de afwas. Ik kon dus ongehinderd koken (normaal is minstens 1 van die dingen niet op orde waardoor ik maar weer iets simpels eet). Ik loop nog wel een taak achter met wassen maar daar ga ik vanavond wel tijd voor hebben.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 12:50:56 #111
163650 Greys
pi_65341761
Wat een goede berichten Maok! Het werkt ook aanstekelijk he, en bijna verslavend!
Als ik hier heb gelezen dan denk ik alweer aan wat ik nog kan doen straks als ik thuis ben, het moet niet gekker worden. Gisteren mijn vloer gedweild en ik vond het gewoon leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65344137
ik heb het schema ook gedownload en aabgepast. de eerste 2 dagen braaf aan gehouden, maar gisteren en eergisteren was ik relatief laat thuis en had ik niet zoveel zin . maar: dinsdag had ik uit puur enthousiasme al meer gedaan dan op de lijst stond . ik vind het vooral prettig om een overzicht te hebben van wat ik moet/ zou kunnen doen. en m'n vriendje doet ook gewoon mee, die vond het al bijna vervelend dat ik gisteren vond dat we niet hoefden te poetsen .
oh, en lang leve glorixdoekjes trouwens . naast de wondersponsjes bijna onmisbaar! nu nog een goede dweil aanschaffen en ik ben echt tot op de tanden gewapend tegen vuil
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:28:03 #113
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_65344958
Ha, een topic over huishouden!

Bij mij schiet het schoonmaken er zeker ook bij in . Ik heb al een mooi schoonmaakschema in bezit, maar zal icm de schoonmaakschema's in de OP zeker nog verbeteringen kunnen aanbrengen .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 14:36:09 #114
163650 Greys
pi_65345244
Welkom SilverStar!
Je kunt voor Glorixdoekjes ook de goedkope eigen merk varianten kopen he, van de Lidl/Aldi of gewoon C1000 of wat dan ook. Veel goedkoper! Ik kan je dat Leifheit ding van de Blokker echt aanraden, heb ik gister ook gekocht! Zo'n stok met een poetsding aan het einde die je kunt uitknijpen met die stok en je kunt het stoffen uiteinde-ding (duidelijk he, ikke? ) gewoon in de wasmachine gooien! Dat stokgeval met dweil was 14,95 en de ovalen emmer die er bij hoorde was 5,95
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:43:35 #115
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65345500
Het nadeel van die Leifheit (ik en een vriendin van me hebben em ook) is dat ze relatief snel stuk gaan... Dus je moet em wel op een goede plek wegbergen. En die Leifheit is nu trouwens in de aanbieding, anders zijn ze 19.95, dus als je er eentje wil dan zou ik snel zijn

Ik heb gisteren een TODO boekje gekocht bij de HEMA, ik ben dol op geschreven lijstjes, weet niet wat dat is Maar daar zet ik nu per dag in wat ik aan schoonmaakactiviteiten en andere dingen wil doen. Super handig
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 14:48:36 #116
163650 Greys
pi_65345686
Oh da's ook een soort manier van een schema maken natuurlijk, een boekje waar je het in schrijft!

Er zit drie jaar garantie op mijn Leifheit stengel-ding zag ik! Dus voorlopig kan ie nog wel even mee!
Maar goed dat je het zegt, ik zal hem netjes in een hoekje van de trapkast opbergen steeds. Dat bedoel je toch? Dat ie niet omvalt enzo? Of bedoel je wat anders dat ie kapot gaat? Hoe en wat dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:53:02 #117
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65345844
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
Oh da's ook een soort manier van een schema maken natuurlijk, een boekje waar je het in schrijft!

Er zit drie jaar garantie op mijn Leifheit stengel-ding zag ik! Dus voorlopig kan ie nog wel even mee!
Maar goed dat je het zegt, ik zal hem netjes in een hoekje van de trapkast opbergen steeds. Dat bedoel je toch? Dat ie niet omvalt enzo? Of bedoel je wat anders dat ie kapot gaat? Hoe en wat dan?
In mijn trapkast heb ik te weinig ruimte om em rechtop te zetten, dus ik legde hem altijd neer. Tot vriendlief er iets zwaars tegenaan schoof waardoor het plastick stuk waar de spons aangaat nu in 2-en ligt, toevallig had die vriendin van me hetzelfde. Vandaar dat ik dacht ik waarschuw even
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 15:00:29 #118
163650 Greys
pi_65346092
Waarschuwingen zijn ALTIJD welkom!

Ik heb er ook eentje:
Leg dat ding niet op de grond alvast als je eerst nog moet stofzuigen of nog even de hond moet uitlaten of wat dan ook. Geheid dat je er daarna een keer op gaat staan, weg glijdt en haast je nek breekt. Jawel, dat had ik gisteren al na tien minuten nadat ik dat ding gekocht had. Hoezee, ik ben toch wel zo'n huishoudster!
Peggy zou trots op me zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65348403
* droomkoningin gaat zo ook nog ff naar de blokker voor zo'n dweilding + emmer en ik zag ook nog een kledingrekje voor bija niks... misschien dat ik die ook nog meeneem..
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 januari 2009 @ 17:03:21 #120
163650 Greys
pi_65349552
Kijk, deze Even ter inspiratie

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65350056
Ik heb al een paar jaar zo'n ding van het tele-shopping channel. Tot mijn verbazing functioneert het ook nog!
Hij is niet dubbelklapbaar om uit te wringen, maar werkt wel met een soort klitteband/plak systeem.
Ik heb er twee losse lappen bij. Eentje om te dweilen en een wollige lap om stof mee te vegen. Het blijft er gewoon aan plakken! Allebei de lappen kunnen in het wasmasjien, da's erg handig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65350162
Geef mij maar mijn kärchertje!

Kost wat, maar dan heb je ook wat!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_65350906
ik ben toch maar niet voor de leifheit gegaan...
maar voor de.......
vileda magic mop:

ik zal binnenkort verslag uitbrengen over de werking
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_65351623
Bij Intertoys is een officiële versie voor kleine kids, van Vileda zelf, te koop. Je kunt het ze niet vroeg genoeg aanleren....... maar waarom het nou weer bij het meisjes-speelgoed staat, tja.
pi_65351697
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:58 schreef droomkoningin het volgende:
ik ben toch maar niet voor de leifheit gegaan...
maar voor de.......
vileda magic mop:

[ afbeelding ]

ik zal binnenkort verslag uitbrengen over de werking
die had ik bij mijn schoonmoeder binnen 2 sec. gesloopt.
vind het een verschrikkelijk en goor ding.
nooit maar nooit van mijn leven dat ik zo een ding koop.
mijn schoonmoeder koopt zich ziek aan die rot dingen en andere dweilzooi terwijl ik nog steeds met mijn gekregen leifheit stok doe.

mijn leifheit dweil gaat al heel wat jaartjes mee hier al 4 jaar en daarvoor nog heel wat jaartjes voor dat ik thuis woonde.nooit geen problemen gehad. de emmer stond nieuw op de rommelmarkt voor 2 euro.
dus ik doe gekookt water in de emmer en dweil fijn heel heet.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')