En dat gaan men nu dus onderzoeken.quote:
Nou, die laatste uitspraak is toch behoorlijk fout hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mwuah, op het randje misschien. Maar die eerste uitspraak kan ondersteund worden met de hoge criminaliteit onder moslims en de agressiviteit van islamitische landen in het Midden-Oosten.
De tweede uitspraak is niks mis mee.
Suggereren dat rassenrellen niet negatief hoeven te zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mwuah, op het randje misschien. Maar die eerste uitspraak kan ondersteund worden met de hoge criminaliteit onder moslims en de agressiviteit van islamitische landen in het Midden-Oosten.
De tweede uitspraak is niks mis mee.
Nee, de vraag is: Waarom moeten die websites uit de lucht?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Er worden ook websites uit de lucht gehaald, omdat ze mensen aanzetten tot misdaden.
Waarom zou zoiets in boekvorm dan wel mogen?
Ach, zullen we eens alle gelovigen opsommigen die zich in soortgelijke bewoordingen uitlaten over bijvoorbeeld homo's?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:07 schreef capricia het volgende:
“De islam is Het Kwaad zelf.”
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
Propageren dat geweld tegen een bepaalde bevolkingsgroep niet negatief is, lijkt met wel dicht in de buurt komen van aanzetten tot haat..quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Suggereren dat rassenrellen niet negatief hoeven te zijnNee, ik zie het ook zonnig in!
Nogmaals, doe maar en klaag de betreffende personen aan. Het staat je vrij in NL!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, zullen we eens alle gelovigen opsommigen die zich in soortgelijke bewoordingen uitlaten over bijvoorbeeld homo's?
De uitkomst hoeft niet negatief te zijn zegt hij. WO2 is ook niet negatief geweest voor de VS, afgezien van een paar dode soldaten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Suggereren dat rassenrellen niet negatief hoeven te zijnNee, ik zie het ook zonnig in!
Hij bedoelt daar waarschijnlijk mee dat dit tot iets positiefs zou kunnen leiden, namelijk een oplossing.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij is die betreffende Imam al lang het land uit (gelukkig).quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, zullen we eens alle gelovigen opsommigen die zich in soortgelijke bewoordingen uitlaten over bijvoorbeeld homo's?
Tja, dan hoeft Wilders natuurlijk ook niet vervolgd te worden. Dan moet alles gewoon kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nee, de vraag is: Waarom moeten die websites uit de lucht?
Ah, verstand. Frisse luchtquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:28 schreef HarryP het volgende:
Ach een belangrijk deel uit de uitspraak:
[..]
Verder ben ik voor vrijspraak, het hof heeft immers alleen gezegd dat de (straf)rechter er naar moet kijken, niet dat Wilders schuldig is.
Wat als de rassenrellen beginnen vanuit de hoek van die bepaalde bevolkingsgroep? En dat daardoor duidelijk wordt dat het zo niet verder kan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Propageren dat geweld tegen een bepaalde bevolkingsgroep niet negatief is, lijkt met wel dicht in de buurt komen van aanzetten tot haat..
Dan is het even fout, imo. Het gaat mij ook niet om Wilders.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat als de rassenrellen beginnen vanuit de hoek van die bepaalde bevolkingsgroep? En dat daardoor duidelijk wordt dat het zo niet verder kan?
Grappig? Daarmee zie je maar weer dat die gast echt te veel doordraaft in z'n denkbeelden. En niet zo snugger is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef capricia het volgende:
Hij doet ook wel grappige uitspraken:
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Het is wat mij betreft aan het hof om te bepalen wat wel en niet kan, en in mijn ogen moet er veel kunnen. Het staat mensen echter ook vrij dit aan de kaak te stellen enproberen iemand die in hun ogen te ver gaat aan te klagen. Mochten er gronden zijn vanuit de Nederlandse rechtstaat om Wilders te veroordelen, dan zal dat gebeuren, zo niet, dan niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, dan hoeft Wilders natuurlijk ook niet vervolgd te worden. Dan moet alles gewoon kunnen.
Niets mis met een goede zuivering toch!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
De uitkomst hoeft niet negatief te zijn zegt hij. WO2 is ook niet negatief geweest voor de VS, afgezien van een paar dode soldaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |