Wel goede filmmuziekquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef MyOnlyStupidDream het volgende:
Oh trouwens 28 weeks later is echt een hele ranzige film.
Jep. Besmette waar met een bastaardkind.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:34 schreef Armoed het volgende:
Zo is dat ook met die grietjes. Later zien ze in hoe belangrijk een goede partner is, maar dan zitten ze met een kind.
quote:Op zondag 25 januari 2009 03:34 schreef Armoed het volgende:
plz moar words
Iedereen heeft vaardigheden en is daar goed of slecht in. Hoe hoger het cijfer, hoe beter die persoon in die specifieke vaardigheid. Om even te generaliseren (hebben jullie vast geen problemen mee denk ik zo):
[quote]
Hoogopgeleide blanke jongens:
Versierkunsten: 1
Dan heb ik gelukkig andere ervaringen opgedaan in mijn middelbare schooltijd en studententijd.quote:Op een of andere manier denken jullie dat ambitie, karakter, intelligentie etc. belangrijk zijn bij het krijgen van (in jullie woorden) knappe blonde meisjes. Nee, die dingen zijn belangrijk bij vrouwen, niet meisjes.
Topicverziekend is overtrokken. Maar als jij daarmee tevreden bent, doen we datquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:18 schreef Lemmeb het volgende:
Dat klopt. En dat is omdat je met zulke vragen de discussie afleidt van het door TS bedoelde gespreksonderwerp en je dus topicverziekend bezig bent.
quote:Op zondag 25 januari 2009 09:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jep. Besmette waar met een bastaardkind.
Jup. Dit was 'm.quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:01 schreef Karammel het volgende:
[..]
Het gaat hier voornamelijk om de lager opgeleide pubermeisjes. Dat is niet alleen omdat die quasi-stoere donkere jongens ook vooral lager opgeleide jongens zijn, maar ook omdat de meisjes in kwestie totaal anders denken dan de wat hoger opgeleide meisjes. Je moest eens weten hoe makkelijk sommige meisjes zijn. Je hoeft er maar op af te stappen en kenbaar te maken dat je ze leuk vindt en ze lopen met je weg. Dat is nou net waar die jongens in kwestie wat beter in zijn. Ze lijken/zijn wat directer en zelfverzekerder dan menig blanke jongen. Ze komen heel stoer, zelfverzekerd over en het lijkt alsof niets ze echt veel lijkt te schelen. Aandacht van zo'n jongen is natuurlijk helemaal het einde.
Ja, daar heb je hemelaal gelijk in. Ik heb ook het ook gevoel dat blanke jongens niet heel snel en dan ook nog es op een glikte manier op een meisje durven af te stappen. Maar in iedergeval waar ik woon zie je de meeste blanke vrouwen nog wel met blanke jongen en ook donker met donker.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
Maarre, ja dat mysterieuze denk ik. En Nederlandse jongens zijn een beetje stijf wat versieren betreft, zijn wat nonchalanter denk ik. Donkere jongens doen meer hun best. Ik heb nu wel een Nederlandse vriend maar ik heb me over het algemeen altijd wel meer aangetrokken gevoeld tot marokkaanse types.
Dus toch zijn vrouwen aangetrokken tot dat gelikte snelle ik ben een pooier manier van "versieren" ? Nou misschien ben ik dan gay maar ik gebruik humor en kijk heel schattig. Werkt ook prima. Wacht dit is echt irrelevant.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ja, daar heb je hemelaal gelijk in. Ik heb ook het ook gevoel dat blanke jongens niet heel snel en dan ook nog es op een glikte manier op een meisje durven af te stappen. Maar in iedergeval waar ik woon zie je de meeste blanke vrouwen nog wel met blanke jongen en ook donker met donker.
echt waar? .. schattige jongenssquote:Op zondag 25 januari 2009 17:21 schreef MyOnlyStupidDream het volgende:
[..]
Dus toch zijn vrouwen aangetrokken tot dat gelikte snelle ik ben een pooier manier van "versieren" ? Nou misschien ben ik dan gay maar ik gebruik humor en kijk heel schattig. Werkt ook prima. Wacht dit is echt irrelevant.
HEMEL AAL
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:56 schreef LasTeR het volgende:
Wat jij beschrijft is een stereotype dat word bepaald door bepaalde ondervindingen. Er bestaan weldegelijk toffe negers!![]()
Dood aan TS.
Eens, alleen heb ik nog nooit een mooie neger gezien.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:37 schreef StarI het volgende:
Hmmm, wel erg veel vooroordelen hier zeg....! Niet iedere neger is lui, wilt niet werken, rookt alleen maar joints :S Ik ken genoeg donkere jongens die hun leven beter op orde hebben dan heel wat blanke jongens hier... Mensen zien alleen de types die op straat hangen en geen leven hebben... Maar niet iedereen is zo!
Vooroordelen, Vooroordelen....Bah
Ik denk dat je het verkeerd ziet.quote:en dan heb ik het met name over Surimars, Antillianen en Marokkanen.
Ze zijn vooral onberekenbaar, simpel en komen agressief over. Ik kan me inbeelden dat ze ook eng zijn voor vrouwen op die manier. Dat schofterige.. Is dit nou wat hem em doet/wat bij vrouwen de sexuele spanning oproept bij dit soort jongens/mannen?
Dames eerlijke mening graag.
50 Cent glimt altijd.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Eens, alleen heb ik nog nooit een mooie neger gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |