abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65369387
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef Lemmeb het volgende:

Wat doet er nou weer allemaal toe?
Jij wil nu van mij weten waarom ik al die vragen stel. Heb het idee dat het bij jou in het verkeerde keelsgat schiet. Wel.. ik zal de vragen niet meer stellen, maar ik vraag me enkel af wat de beweegreden van TS is, want ik vertrouw het niet.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_65369509
[/quote]Wat mij opvalt is niet alleen dat ze zich als negerinnen aankleden , een fake pauper accent opzetten (zelfs als ze met hun blanke vriendinnen zijn en er geen negert in de buurt is )

Het gaat om macht en stoerheid . Die chicks denken dat ze met een opperbaas wat beginnen en uiteindelijk worden ze zwaar bedonderd.

Als ze goed liggen bij de dominante groep dan worden ze A) niet gepest B) ze krijgen aandacht en respect (dus ook van de Nederlandse jongens en meisjes)

[quote]

Daar ben ik wel mee eens !!
maar wat mij egt irriteert is waarom ze zich zo laag plaatsen en gewoon niet zichzelf kunnen zijn paar jaar geleden was het IEELL een neger en nu renne ze gierig daar die neger toe om aandacht te krijgen.
slaat nergens op
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:18:27 #128
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65369866
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef MNR het volgende:

[..]

Jij wil nu van mij weten waarom ik al die vragen stel. Heb het idee dat het bij jou in het verkeerde keelsgat schiet.
Dat klopt. En dat is omdat je met zulke vragen de discussie afleidt van het door TS bedoelde gespreksonderwerp en je dus topicverziekend bezig bent.
quote:
Wel.. ik zal de vragen niet meer stellen, maar ik vraag me enkel af wat de beweegreden van TS is, want ik vertrouw het niet.
Hoe bedoel je, "ik vertrouw het niet"? Jij denkt dat hij al weet wat het antwoord is?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:19:39 #129
240852 Em.ster
Oh, lovely!
pi_65369921
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef Dylienne het volgende:

Daar ben ik wel mee eens !!
maar wat mij egt irriteert is waarom ze zich zo laag plaatsen en gewoon niet zichzelf kunnen zijn paar jaar geleden was het IEELL een neger en nu renne ze gierig daar die neger toe om aandacht te krijgen.
slaat nergens op
En val jij zelf op negers? Even een check alvorens je de positie van de dames die wél inhoudelijk en intelligent posten, ondermijnt.
That's quite enough, thank you.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:21:04 #130
240852 Em.ster
Oh, lovely!
pi_65369981
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:58 schreef Becel het volgende:

[..]

Dat laatste stukje........
Vanaf tenminste.......
Denk jij wat ik denk ?
Merde. . Neemt niet weg dat je de meest irritante discussievoerder van de maand bent.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:24:15 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65370131
God, er komen weer vrouwen in dit topic posten die vallen op negers, en het quoten gaat ook meteen helemaal de mist in.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:30:37 #132
240852 Em.ster
Oh, lovely!
pi_65370365
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:24 schreef Lemmeb het volgende:
God, er komen weer vrouwen in dit topic posten die vallen op negers, en het quoten gaat ook meteen helemaal de mist in.
Ja ej, ik quote een chica die haar quote egt fokkt up had, brada! En we weten nog niet of zij op negers valt. Maar inderdaad: .
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:33:49 #133
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65370497
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef Em.ster het volgende:

[..]

Ja ej, ik quote een chica die haar quote egt fokkt up had, brada!
Haha, ja ik zag het.
pi_65371195
Stereotypering, de aard van de mens. Om sens te maken in deze wereld waar we bomvol met informatie worden gegooid en tig handelingen moeten uitvoeren maken onze hersenen beelden waar we aan vastklampen. Tot mijn spijt zijn desberteffende minderheden vaak in een slecht daglicht.
Mijn antwoord(en) op de vraag;
-Meisjes die op "die" jongens vallen hebben een voorkeur voor een getint persoon. Meer aangetrokken tot dat.
-Meisjes vinden die stereotypering iets tofs, simpele agressieve man die dan wel weer zekerheid bied in plaats van standaard Nederlander die in de boeken duikt. ( Wat een slechte stereotypering )
-Kleurenblind.
-Omgekocht door middel van Orio's door besbetreffende gestereotypeerde minderheidsgroep.

Nu nog even groetjes aan mam en paps!
xxx
Numbers and figures.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:03:24 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_65371500
Typisch zo'n topic van bange gefrustreerde onzekere mannen zonder vriendin die het op een of andere manier niet kunnen verkroppen dat bepaalde donkere jongens wat meer succes in de liefde hebben. Dat in combinatie met het bestaan van relantillianen en mocro's. Daarmee zien ze iedere donkere jongen als een soort karikatuur waar ze doodsbang voor zijn. Een klassieker dit.

Vast een belangrijk deel van het PVV-electoraat
pi_65371549
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:03 schreef Hexagon het volgende:
Dat in combinatie met het bestaan van relantillianen en mocro's. Daarmee zien ze iedere donkere jongen als een soort karikatuur waar ze doodsbang voor zijn. Een klassieker dit.
Hier heb je zo'n prototype:

pi_65371603
Om terug te komen op het topic jongens;

Ik vond het echt hartverscheurend dat Bulbasaur niet wou evolueren in een Ivysaur om zijn persoonlijkheid te behouden.
Numbers and figures.
pi_65371797
Hebben vrouwen over het algemeen een zwak voor onberekenbare, overstoere, wat schofterige mannen (effe afgezien van huidskleur)?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:18:00 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_65371869
Vervang dat algemeen maar door sommige

Andere vrouwen hebben een voorkeur voor saaie, oerdegelijke, slaafse mannen die ze kunnen manipuleren. Een paar oud-collega's van me zijn schoolvoorbeelden.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:19:24 #140
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65371909
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hebben vrouwen over het algemeen een zwak voor onberekenbare, overstoere, wat schofterige mannen (effe afgezien van huidskleur)?
Nee, alleen de minder intelligente, wat 'primairder' ingestelde varianten.
pi_65371997
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Om even serieus te reageren weer. Nee, ik ga verder geen inschatting doen over je ervaringen blablabla maar laat ik even vertellen hoe ik in een mindset kwam dat vrouwen op eikels vallen ( We gaan er van uit dat die minderheden gestereotypeerd niet good company zijn right? ) Ik, met mijn Disney land parijs liefde idee dat voor eeuwig duurt werd heeeel hard gedumpt door mijn prinsesje.. Oooh Toen begon ik te zien dat mannen die eigenlijk hele slechte dingen zoals vreemdgaan, schelden en ruziemaken gewoon vriendinnetjes hadden die van hun hielden! Hoe kan dat?! Ik las toen een heel stoer boek waarin stond dat vrouwen meer zouden vallen op types die niet in hun geïnteresseerd zijn, geen shit geven om hun etc. Blabla bullshit. Dit zal wel bij een bepaald percentage vrouwen kloppen maar ik kan niet generaliseren naar alle vrouwen. Na heel wat avonden mijn frustraties weg te drinken met mijn geliefde Murphy's en de Barman om troost te hebben gevraagd raakte het me! Ik was een slappe lul geworden die te veel zeikt!
Sinds dien voel ik me veel beter en ga ik weer op dates en stel ik deze vraag niet meer, al maakt afkomst niets voor me uit, maar het idee is hetzelfde.
In fact, de jongens uit deze minderheden die wel een vriendinnetje hebben zullen waarschijnlijk eigenschappen hebben die single mannen niet hebben.
Want wij zijn veel te bezig met bitchen over het feit dat we geen vriendinnetje hebben!

Oh trouwens 28 weeks later is echt een hele ranzige film.
Numbers and figures.
pi_65372008
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef Hexagon het volgende:
Vervang dat algemeen maar door sommige

Andere vrouwen hebben een voorkeur voor saaie, oerdegelijke, slaafse mannen die ze kunnen manipuleren. Een paar oud-collega's van me zijn schoolvoorbeelden.
Ik denk dat als het "vmbo-meisjes" aantrekt het vast ook wel wat doet voor de wat "verstandigere" meisjes.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:25:17 #143
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_65372108
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ik denk dat als het "vmbo-meisjes" aantrekt het vast ook wel wat doet voor de wat "verstandigere" meisjes.
Mogelijk, net als ook niet alle VMBO-meisjes op deze jongens vallen

T is een kwestie van smaak
pi_65372114
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef MyOnlyStupidDream het volgende:

[..]

Om even serieus te reageren weer. Nee, ik ga verder geen inschatting doen over je ervaringen blablabla maar laat ik even vertellen hoe ik in een mindset kwam dat vrouwen op eikels vallen ( We gaan er van uit dat die minderheden gestereotypeerd niet good company zijn right? ) Ik, met mijn Disney land parijs liefde idee dat voor eeuwig duurt werd heeeel hard gedumpt door mijn prinsesje.. Oooh Toen begon ik te zien dat mannen die eigenlijk hele slechte dingen zoals vreemdgaan, schelden en ruziemaken gewoon vriendinnetjes hadden die van hun hielden! Hoe kan dat?! Ik las toen een heel stoer boek waarin stond dat vrouwen meer zouden vallen op types die niet in hun geïnteresseerd zijn, geen shit geven om hun etc. Blabla bullshit. Dit zal wel bij een bepaald percentage vrouwen kloppen maar ik kan niet generaliseren naar alle vrouwen. Na heel wat avonden mijn frustraties weg te drinken met mijn geliefde Murphy's en de Barman om troost te hebben gevraagd raakte het me! Ik was een slappe lul geworden die te veel zeikt!
Sinds dien voel ik me veel beter en ga ik weer op dates en stel ik deze vraag niet meer, al maakt afkomst niets voor me uit, maar het idee is hetzelfde.
In fact, de jongens uit deze minderheden die wel een vriendinnetje hebben zullen waarschijnlijk eigenschappen hebben die single mannen niet hebben.
Want wij zijn veel te bezig met bitchen over het feit dat we geen vriendinnetje hebben!

Give me some, cracker!
pi_65372184
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef MyOnlyStupidDream het volgende:

[..]

O. dus dat is dan "de ultieme conclusie" en einde verhaal? nergens pver na hoeven denken is natuurlijk jouw keuze. Ik ga afentoe dieper op dingen in Het lijkt mij geen nutteloze kennis om te weten wat vrouwen precies beweegt. 28 weeks later is wel een coole film. Werd je bang?
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:27:58 #146
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65372207
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

net als ook niet alle VMBO-meisjes op deze jongens vallen
Nou niet liegen. Alle VMBO-meisjes vallen op deze jongens.
pi_65372599
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

O. dus dat is dan "de ultieme conclusie" en einde verhaal? nergens pver na hoeven denken is natuurlijk jouw keuze. Ik ga afentoe dieper op dingen in Het lijkt mij geen nutteloze kennis om te weten wat vrouwen precies beweegt. 28 weeks later is wel een coole film. Werd je bang?
Oh don't get me wrong, ik heb hier best wat tijd aan besteed. Ik had zelfs even een periode dat ik gewoon super bot ging doen tegen bepaalde meisjes die in eerste instantie geen interesse in me toonden en nadien wel zoeits hadden van; Hmm..rrauwr. Maar je had je vraag denk ik wat anders moeten stellen. Niet alle vrouwen vallen op die types, zijn er echt niet zo veel en met de "liefde" kan je toch niet generalizeren.

Oh dude, ik was niet bang want ik ben echt hardcore zombieflick fanaat, maar die scene dat Don zijn vrouw kust, besmet raakt, haar keel open bijt en haar ogen fijn knijpt maakte me voor een korte tijd echt misselijk! 28 days later vond ik beter, gaf iets om over na te denken, de niet geïnfecteerden waren eigenlijk nog grotere onmensen dan de zombies!
Numbers and figures.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:47:06 #148
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_65372838
Door een roze bril is zwart nog steeds zwart, maar blank wordt roze. Sim-pel.
pi_65373173
In de bus zat een tijdje geleden ook een marokkaan met een blonde meid in de bus. Ik zat dicht bij hen in de buurt waardoor ik een deel van het gesprek opving. Wat ik opmerkelijk vond was dat de marokkaan tot twee keer toe aan de blonde meid vroeg of ze "een pik in haar bek wilde" waarop zij tot twee keer toe volmondig "ja" antwoordde.

Kortom: buitenlanders zijn naar mijn mening directer, weten precies wat een meid wilt en spelen daar dus ook op in.
Tok.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:57:14 #150
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65373190
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')