omg rotterdam, wat een k*tstadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:01 schreef Becel het volgende:
[..]
RotterdamTuurlijk , en ik heb zowel Nederlandse als Aziatische als ook Surinaamse vrienden . Met Afrikanen klikt het om de een of andere reden niet.
Racisme is geen issue. Ik word geregeld "bakra" conjo etc genoemd. Op mijn beurt spreek ik van "Luie kutantiliaan (in the face gewoon ) en domme neger .
Het gaat speels en niemand raakt gekwetst . Deze jongens zijn vrij direct . Minder omslachtig als Nederlandse jongens . Ze houden ervan dat je zegt waar het op staat.
Dat zijn mijn vrienden . Of dat gebonden is aan ras / afkomst / achtergrond etc heb ik geen idee van.
Wel zijn ze wat meer "slow" (dat roept dan weer de associatie lui op bij sommige mensen) wat vandaag niet kan kan volgende week ook. Weinig ambitie maar grote verhalen. Veel mooie (overwegend Nederlandse) meisjes komen voorbij.
Ik ben in Suriname geweest , 39 graden , vreselijk klam , en om 1 uur in de middag lag iedereen voor (minstens) 2 uur in zijn hangmatje of elders in de schaduw .
De eerste dagen zit je nog in het Hollandse ritme . Oftewel doorgaan tot je er bij neervalt. Daar kom je wel vanaf . Na een paar dagen lag ik ook in me matje als de temperatuur zijn hoogtepunt bereikte.
Dus die mensen komen hier . Hebben een heel andere "vibe" en doen alles op t gemak , Begrijpelijk wel weer.
Er zullen vast ook wel monogame , serieuze en hoogopgeleide Antilianen in Nederland zijn maar ik ben ze nog niet tegengekomen . Niks vooroordeel . Ik ben ze gewoon nog niet tegengekomen . that's it.
Waar maak je je druk om en waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
..en dan heb ik het met name over Surimars, Antillianen en Marokkanen.
Ze zijn vooral onberekenbaar, simpel en komen agressief over. Ik kan me inbeelden dat ze ook eng zijn voor vrouwen op die manier. Dat schofterige.. Is dit nou wat hem em doet/wat bij vrouwen de sexuele spanning oproept bij dit soort jongens/mannen?
Dames eerlijke mening graag.
Rotterdam is een fantastische stad (op het voetbal van de afgelopen maanden naquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
omg rotterdam, wat een k*tstadjah, als je daar woont begrijp ik het wel een ''beetje''
Het leuke is dat je gewoon moet antwoorden klaar. En als je het niet weet dan antwoord je niet. Als ik namelijk teveel weggeef dan ga je daar weer op inspelen. En daar zit het em in bij fokkers. Ze willen graag tenen trappen en dat gaat een stuk moeilijker als je het een en ander aan informatie mist.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om en waarom wil je dat weten?
Ben je zelf donker en wil je weten of iedereen vooroordelen heeft of ben je jaloers op donkere mannen? Sorry hoor, maar jouw OP roept alleen maar een heleboel vragen bij me op en ik snap niet dat niemand anders hier dat eerder gevraagd heeft.
Nou, ik moet helemaal nietsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:46 schreef Man-E-Faces het volgende:
Het leuke is dat je gewoon moet antwoorden klaar. En als je het niet weet dan antwoord je niet. Als ik namelijk teveel weggeef dan ga je daar weer op inspelen. En daar zit het em in bij fokkers. Ze willen graag tenen trappen en dat gaat een stuk moeilijker als je het een en ander aan informatie mist.
Discriminatie: onderscheid op basis van etnische afkomst.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef Becel het volgende:
[..]
Hmmmmm een bevooroordeeld meisje van 11 die zinnen waar het sarcasme van afdruipt niet eens kan begrijpen geeft mij kusjes?
Ik mag wel uit gaan kijken . Straks sta ik ook in het pedo-topic.
"Een partner kiezen op basis huidskleur kan niet want die huidskleur is aangeboren". Dat waren ongeveer jou woorden toch?
Maar je noemt mij dom? Volgens mij ben je zelf niet eens in staat je eigen reet af te vegen![]()
Maar misschien kun je met wat andere frusties een soort van asielactie beginnen om zo geld in te zamelen voor een sextrip naar het altijd zonnige Zambia?
En voor de duidelijkheid ik discrimineer niet , ik maak slechts onderscheid
Ik ben streetwise baby . En zoveel schelen wij in leeftijd niet . Het verschil is dat ik ben opgegroeid in de Afrikaanderwijk in Rotterdam Zuid en jij waarschijnlijk in een of ander kutdorp. Vanaf kleins af aan met mensen om gegaan die andere nationaliteiten dragen. Ik spreek zelfs de taal .Verder ben ik nauw betrokken bij een boxschool in Crooswijk waar van de 30 leden 2 autochtoon zijn de rest is overwegend Turks , Marokkaans en Surinaams.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:34 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Discriminatie: onderscheid op basis van etnische afkomst.
Zoals in mijn fotoboek te lezen valt, ik ben bijna dertig. Dus je hoeft echt niet zo denigrerend te doen tegen mij want ik ben, af te leiden uit jouw posts, heel wat ouder dan jij én ik heb daarnaast ook relevante ervaring met het lijdend onderwerp, in tegenstelling tot jou.
En ik heb ook nergens "Een partner kiezen op basis huidskleur kan niet want die huidskleur is aangeboren" of iets in die trant gepost.
En wat betreft het frustiesgedeelte: elke keer als iemand jou te slim af is in een discussie, begin jij te roepen dat iemand zijn eigen reet nog niet af kan vegen, dat iemand vast 11 jaar is, dat mensen zich laten palen door een kokindje. Misschien snap je de kunst van discussievoeren nog niet. Niks mis mee. Maar er iets NIETS zo zielig als een jochie die denkt dat hij intelligent overkomt met zijn domme geraaskal. Ga jij maar gauw met je blanke bomberjackmaatjes bier drinken vanavond en blijf verre van discussies die alleen door volwassenen gevoerd horen te worden.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:30 schreef Becel het volgende:
...
Ze willen zich identificeren met zulke gasten omdat het "cool" is. Daarnaast is RAP R&B enz helemaal top op het moment (dwz de top 40 bestaat voor ca 50 procent uit "zwarte" muziek)
...
En jij bent? Vriendin van...?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:59 schreef MLI het volgende:
Vervelend he, Becel. Als iemand je met je eigen wapens terugslaat (bomberjackmaatjes <=> 11-jarige)? Eens met Em.ster, je komt op mij over alsof je echt net 18 bent en piknijd hebt.
Wat heb jij in godsnaam te bewijzen? Je schiet je doel totaal voorbij.
'Ik ben streetwise baby':![]()
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je je zo aangesproken en aangevallen voelt. Waarschijnlijk toch een beetje onzekerheid van jouw kant.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:34 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Discriminatie: onderscheid op basis van etnische afkomst.
Zoals in mijn fotoboek te lezen valt, ik ben bijna dertig. Dus je hoeft echt niet zo denigrerend te doen tegen mij want ik ben, af te leiden uit jouw posts, heel wat ouder dan jij én ik heb daarnaast ook relevante ervaring met het lijdend onderwerp, in tegenstelling tot jou.
En ik heb ook nergens "Een partner kiezen op basis huidskleur kan niet want die huidskleur is aangeboren" of iets in die trant gepost.
En wat betreft het frustiesgedeelte: elke keer als iemand jou te slim af is in een discussie, begin jij te roepen dat iemand zijn eigen reet nog niet af kan vegen, dat iemand vast 11 jaar is, dat mensen zich laten palen door een kokindje. Misschien snap je de kunst van discussievoeren nog niet. Niks mis mee. Maar er iets NIETS zo zielig als een jochie die denkt dat hij intelligent overkomt met zijn domme geraaskal. Ga jij maar gauw met je blanke bomberjackmaatjes bier drinken vanavond en blijf verre van discussies die alleen door volwassenen gevoerd horen te worden.
Ik zie gewoon niet in waarom jij niet op een normale manier kunt discussiëren, jouw idiote reacties zijn gewoon een teken van onmacht. MLI ken ik niet, overigens. Blijkbaar hebben we hier gewoon dezelfde ideeën over en stoort zij zich ook aan jouw stoere attitude. En verder ga je geheel offtopic. De discussie is waarom vrouwen op negers vallen. Dat is niet eens een discussie, dat ís gewoon.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:08 schreef Becel het volgende:
[..]
En jij bent? Vriendin van...?
Lees de reacties in dit topic ff rustig door . Er zijn wel veel mensen die dezelfde ervaringen hebben.
Met dat VMBO grietje als ultieme bevestiging.
Mja die mensen zien dat natuurlijk allemaal verkeerd. Of zouden jij en je huilie vriendin gewoon een enorm bord voor je taars hebben?
En ik ben idd streetwise . Maar als je denkt dat ik bullshit praat ga dan naar CBS site en check de cijfers.Die zijn namelijk wel objectief.
Je hebt gelijk. Maar ik kán het gewoon niet laten als ik zulke domme knuppels aantref die steeds de plank mis slaan. Teruglezend kom ik inderdaad bijna net zo defensief over als die Becel inderdaad. Ik kap dan ook met deze nutteloze discussie. Er is toch geen hond die hem serieus neemt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je je zo aangesproken en aangevallen voelt. Waarschijnlijk toch een beetje onzekerheid van jouw kant.
Goed, jij hebt er wel een neusje voor de goede, fatsoenlijke neger eruit te pikken. Good for you.Maar kijk eens om je heen wat er op straat en op de VMBO's gebeurt.
Dit topic gaat helemaal niet om jou en je fatsoenlijke, hoogopgeleide, goedverdienende negervriendjes. Dit gaat over die anderen, die 99% van de vrouwen die zich wel laat bedonderen door zo'n lamme nietsnut.
Maak je toch niet zo druk. Het is net als met die Marokkanentopics. Iedereen weet dat er zat toffe Marokkanen zijn die gewoon lekker meedraaien. Maar als je lang genoeg in een stad als Rotterdan woont, heb je echt geen zin meer om overal, in elke discussie, de nuance op te zoeken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef Em.ster het volgende:
Je hebt gelijk. Maar ik kán het gewoon niet laten als ik zulke domme knuppels aantref die steeds de plank mis slaan. Teruglezend kom ik inderdaad bijna net zo defensief over als die Becel inderdaad. Ik kap dan ook met deze nutteloze discussie. Er is toch geen hond die hem serieus neemt.
Wat is je fokking punt nou precies? Er is een discussie maar er is ook geen discussie? Volgens mij weet je zelf niet eens wat nou precies je slap ouwehoertquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in waarom jij niet op een normale manier kunt discussiëren, jouw idiote reacties zijn gewoon een teken van onmacht. MLI ken ik niet, overigens. Blijkbaar hebben we hier gewoon dezelfde ideeën over en stoort zij zich ook aan jouw stoere attitude. En verder ga je geheel offtopic. De discussie is waarom vrouwen op negers vallen. Dat is niet eens een discussie, dat ís gewoon.
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik kán het gewoon niet laten als ik zulke domme knuppels aantref die steeds de plank mis slaan. Teruglezend kom ik inderdaad bijna net zo defensief over als die Becel inderdaad. Ik kap dan ook met deze nutteloze discussie. Er is toch geen hond die hem serieus neemt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk. Het is net als met die Marokkanentopics. Iedereen weet dat er zat toffe Marokkanen zijn die gewoon lekker meedraaien. Maar als je lang genoeg in een stad als Rotterdan woont, heb je echt geen zin meer om overal, in elke discussie, de nuance op te zoeken.
Als ik het dus heb over luie kutnegers die VMBO-meisjes playen, (groeps)batsen en met kind en al op straat dumpen, dan heb ik het dus expliciet niet over jouw vriendjes. Tenminste, dat hoop ik dan voor je. Snap je?
Juist.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk. Het is net als met die Marokkanentopics. Iedereen weet dat er zat toffe Marokkanen zijn die gewoon lekker meedraaien. Maar als je lang genoeg in een stad als Rotterdan woont, heb je echt geen zin meer om overal, in elke discussie, de nuance op te zoeken.
Als ik het dus heb over luie kutnegers die VMBO-meisjes playen, (groeps)batsen en met kind en al op straat dumpen, dan heb ik het dus expliciet niet over jouw vriendjes. Tenminste, dat hoop ik dan voor je. Snap je?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:58 schreef Becel het volgende:
[..]
Dat laatste stukje........
Vanaf tenminste.......
Denk jij wat ik denk?
Ik weet wel dat letterlijk 95% van de drugsdealers die ik heb gezien (nogal wat kan ik je vertellen) Antillianen of Marokkanen zijn... Dat wil niet zeggen dat iedere Antilliaan een nare vent is, maar relatief gezien verkeren er VEEL meer Antillianen dan autochtonen in de cel en dat zijn bewezen cijfers. Dat wil echter niet zeggen dat jouw vriendje geen leuke man kan zijn, je laat je wel heel erg op de kast jagenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef Chickiewickie het volgende:
Jullie zijn de meest extreme losers waar ik ooit van gehoord heb!
Ik ga met een anti en zal je eens wat vertellen. Hij zit waarschijnlijk op een hogere opleidinge als jullie kansloze figuren allemaal (universiteit) en zal meer bereiken in zijn leven als jullie allemaal.
werkt naast zijn studie, woont op kamers, en heeft respect voor vrouwen.
Meer als sommige van jullie blanke boeren ooit zullen hebben.
En nog iets; hun pik is mooier, lekkerder, en geiler als die van jullie witte piempies!
voor de duidelijkheid: deze post is gericht aan alle dombo's die hier gepost hebben dat het fout,gevaarlijk,lui volk is en wat allemaal nog meer. Denk toch eens een keer na joh.
Gewoon nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:59 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik weet niet hoe ik dit topic moet onderhouden.
quote:Naast (toegegeven) persoonlijke vooroordelen en de beetjes racisme die tussendoor schemeren, weet ik niet welke vragen ik moet stellen om het verstand te omzeilen bij vrouwen en echt achter te komen wat vrouwen voelen voor die gasten.
Je bent een Fokker! zodra je een account hebt, dus je bent er zelf ook een.quote:En daar zit het em in bij fokkers. Ze willen graag tenen trappen en dat gaat een stuk moeilijker als je het een en ander aan informatie mist.
Wees dan ook gewoon vanaf maat af aan eerlijk. Het is lastig om antwoord te geven als je niet vraagt wat je wil weten. En dan vraag ik me nog steeds af... waarom het je zo bezig houdt? Wat wil je ermee bereiken om te weten wat sommige vrouwen zo aantrekkelijk vinden aan donkere jongens?quote:Maar dat is zo moeilijk om achter te komen he
Wat doet er nou weer allemaal toe?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef MNR het volgende:
En dan vraag ik me nog steeds af... waarom het je zo bezig houdt? Wat wil je ermee bereiken om te weten wat sommige vrouwen zo aantrekkelijk vinden aan donkere jongens?
Jij wil nu van mij weten waarom ik al die vragen stel. Heb het idee dat het bij jou in het verkeerde keelsgat schiet. Wel.. ik zal de vragen niet meer stellen, maar ik vraag me enkel af wat de beweegreden van TS is, want ik vertrouw het niet.quote:
Dat klopt. En dat is omdat je met zulke vragen de discussie afleidt van het door TS bedoelde gespreksonderwerp en je dus topicverziekend bezig bent.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij wil nu van mij weten waarom ik al die vragen stel. Heb het idee dat het bij jou in het verkeerde keelsgat schiet.
Hoe bedoel je, "ik vertrouw het niet"? Jij denkt dat hij al weet wat het antwoord is?quote:Wel.. ik zal de vragen niet meer stellen, maar ik vraag me enkel af wat de beweegreden van TS is, want ik vertrouw het niet.
En val jij zelf op negers? Even een check alvorens je de positie van de dames die wél inhoudelijk en intelligent posten, ondermijnt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef Dylienne het volgende:
Daar ben ik wel mee eens !!
maar wat mij egt irriteert is waarom ze zich zo laag plaatsen en gewoon niet zichzelf kunnen zijn paar jaar geleden was het IEELL een neger en nu renne ze gierig daar die neger toe om aandacht te krijgen.
slaat nergens op
Merde.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:58 schreef Becel het volgende:
[..]
Dat laatste stukje........
Vanaf tenminste.......
Denk jij wat ik denk?
Ja ej, ik quote een chica die haar quote egt fokkt up had, brada! En we weten nog niet of zij op negers valt. Maar inderdaad:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:24 schreef Lemmeb het volgende:
God, er komen weer vrouwen in dit topic posten die vallen op negers, en het quoten gaat ook meteen helemaal de mist in.
Haha, ja ik zag het.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:30 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Ja ej, ik quote een chica die haar quote egt fokkt up had, brada!
Hier heb je zo'n prototype:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:03 schreef Hexagon het volgende:
Dat in combinatie met het bestaan van relantillianen en mocro's. Daarmee zien ze iedere donkere jongen als een soort karikatuur waar ze doodsbang voor zijn. Een klassieker dit.
Nee, alleen de minder intelligente, wat 'primairder' ingestelde varianten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hebben vrouwen over het algemeen een zwak voor onberekenbare, overstoere, wat schofterige mannen (effe afgezien van huidskleur)?
Om even serieus te reageren weer. Nee, ik ga verder geen inschatting doen over je ervaringen blablabla maar laat ik even vertellen hoe ik in een mindset kwam dat vrouwen op eikels vallen ( We gaan er van uit dat die minderheden gestereotypeerd niet good company zijn right? ) Ik, met mijn Disney land parijs liefde idee dat voor eeuwig duurt werd heeeel hard gedumpt door mijn prinsesje.. Ooohquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Hebben vrouwen over het algemeen een zwak voor onberekenbare, overstoere, wat schofterige mannen (effe afgezien van huidskleur)?
Ik denk dat als het "vmbo-meisjes" aantrekt het vast ook wel wat doet voor de wat "verstandigere" meisjes.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:18 schreef Hexagon het volgende:
Vervang dat algemeen maar door sommige
Andere vrouwen hebben een voorkeur voor saaie, oerdegelijke, slaafse mannen die ze kunnen manipuleren. Een paar oud-collega's van me zijn schoolvoorbeelden.
Mogelijk, net als ook niet alle VMBO-meisjes op deze jongens vallenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik denk dat als het "vmbo-meisjes" aantrekt het vast ook wel wat doet voor de wat "verstandigere" meisjes.
Give me some, cracker!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef MyOnlyStupidDream het volgende:
[..]
Om even serieus te reageren weer. Nee, ik ga verder geen inschatting doen over je ervaringen blablabla maar laat ik even vertellen hoe ik in een mindset kwam dat vrouwen op eikels vallen ( We gaan er van uit dat die minderheden gestereotypeerd niet good company zijn right? ) Ik, met mijn Disney land parijs liefde idee dat voor eeuwig duurt werd heeeel hard gedumpt door mijn prinsesje.. OoohToen begon ik te zien dat mannen die eigenlijk hele slechte dingen zoals vreemdgaan, schelden en ruziemaken gewoon vriendinnetjes hadden die van hun hielden! Hoe kan dat?!
Ik las toen een heel stoer boek waarin stond dat vrouwen meer zouden vallen op types die niet in hun geïnteresseerd zijn, geen shit geven om hun etc. Blabla bullshit. Dit zal wel bij een bepaald percentage vrouwen kloppen maar ik kan niet generaliseren naar alle vrouwen. Na heel wat avonden mijn frustraties weg te drinken met mijn geliefde Murphy's en de Barman om troost te hebben gevraagd raakte het me! Ik was een slappe lul geworden die te veel zeikt!
Sinds dien voel ik me veel beter en ga ik weer op dates en stel ik deze vraag niet meer, al maakt afkomst niets voor me uit, maar het idee is hetzelfde.
In fact, de jongens uit deze minderheden die wel een vriendinnetje hebben zullen waarschijnlijk eigenschappen hebben die single mannen niet hebben.
Want wij zijn veel te bezig met bitchen over het feit dat we geen vriendinnetje hebben!
Oh trouwens 28 weeks later is echt een hele ranzige film.
O. dus dat is dan "de ultieme conclusie" en einde verhaal? nergens pver na hoeven denken is natuurlijk jouw keuze. Ik ga afentoe dieper op dingen inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef MyOnlyStupidDream het volgende:
[..]
Om even serieus te reageren weer. Nee, ik ga verder geen inschatting doen over je ervaringen blablabla maar laat ik even vertellen hoe ik in een mindset kwam dat vrouwen op eikels vallen ( We gaan er van uit dat die minderheden gestereotypeerd niet good company zijn right? ) Ik, met mijn Disney land parijs liefde idee dat voor eeuwig duurt werd heeeel hard gedumpt door mijn prinsesje.. OoohToen begon ik te zien dat mannen die eigenlijk hele slechte dingen zoals vreemdgaan, schelden en ruziemaken gewoon vriendinnetjes hadden die van hun hielden! Hoe kan dat?!
Ik las toen een heel stoer boek waarin stond dat vrouwen meer zouden vallen op types die niet in hun geïnteresseerd zijn, geen shit geven om hun etc. Blabla bullshit. Dit zal wel bij een bepaald percentage vrouwen kloppen maar ik kan niet generaliseren naar alle vrouwen. Na heel wat avonden mijn frustraties weg te drinken met mijn geliefde Murphy's en de Barman om troost te hebben gevraagd raakte het me! Ik was een slappe lul geworden die te veel zeikt!
Sinds dien voel ik me veel beter en ga ik weer op dates en stel ik deze vraag niet meer, al maakt afkomst niets voor me uit, maar het idee is hetzelfde.
In fact, de jongens uit deze minderheden die wel een vriendinnetje hebben zullen waarschijnlijk eigenschappen hebben die single mannen niet hebben.
Want wij zijn veel te bezig met bitchen over het feit dat we geen vriendinnetje hebben!
Oh trouwens 28 weeks later is echt een hele ranzige film.
Nou niet liegen. Alle VMBO-meisjes vallen op deze jongens.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
net als ook niet alle VMBO-meisjes op deze jongens vallen
Oh don't get me wrong, ik heb hier best wat tijd aan besteed. Ik had zelfs even een periode dat ik gewoon super bot ging doen tegen bepaalde meisjes die in eerste instantie geen interesse in me toonden en nadien wel zoeits hadden van; Hmm..rrauwr. Maar je had je vraag denk ik wat anders moeten stellen. Niet alle vrouwen vallen op die types, zijn er echt niet zo veel en met de "liefde" kan je toch niet generalizeren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:27 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
O. dus dat is dan "de ultieme conclusie" en einde verhaal? nergens pver na hoeven denken is natuurlijk jouw keuze. Ik ga afentoe dieper op dingen inHet lijkt mij geen nutteloze kennis om te weten wat vrouwen precies beweegt. 28 weeks later is wel een coole film. Werd je bang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |