quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:40 schreef remlof het volgende:
Ik wou dit topic bijna naar MLN schoppen
Inderdaad, dat vond ik ook stom!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:42 schreef LasTeR het volgende:
Stomme Ministek!
de oogjes vallen al bijna dicht remmiequote:Op woensdag 21 januari 2009 01:40 schreef remlof het volgende:
Afgaande op de TT hoort het daarquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de oogjes vallen al bijna dicht remmie?
dat deden ze vroeger ook alquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:40 schreef remlof het volgende:
Technisch legoquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:51 schreef cerror het volgende:
Ik was meer van Construx en Technisch lego.
In de kleuterklas gingen we sterren tekenen voor kerst aan het raam, iemand wist dat het makkelijk was omdat met 2 omgekeerde driehoken te doen. Juf boos omdat heel het lokaal vol zat met die sterrenquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had een keer een hakenkruis geministekt en had geen idee waarom mijn moeder daar zo kwaad om werd.
Bwehehehe!quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Technisch legodaar heb ik echt bakken vol nog van
[..]
In de kleuterklas gingen we sterren tekenen voor kerst aan het raam, iemand wist dat het makkelijk was omdat met 2 omgekeerde driehoken te doen. Juf boos omdat heel het lokaal vol zat met die sterren![]()
Hier ook, op een zolder zelfs nog. 3000 euro van het spul.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Technisch legodaar heb ik echt bakken vol nog van
[..]
In de kleuterklas gingen we sterren tekenen voor kerst aan het raam, iemand wist dat het makkelijk was omdat met 2 omgekeerde driehoken te doen. Juf boos omdat heel het lokaal vol zat met die sterren![]()
Wehhequote:Op woensdag 21 januari 2009 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Hier ook, op een zolder zelfs nog. 3000 euro van het spul.
Heb vroeger eens een transmissiebak en een "pinautomaat" gemaakt van dat spul.
Ooit eens geprobeerd een achtbaan te maken maar ik had er niet de onderdelen voor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wehheik ging zo'n grijpautomaat maken voor knuffels
Ik ging het met sinterklaas dan altijd als een dolle in elkaar zettenquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ooit eens geprobeerd een achtbaan te maken maar ik had er niet de onderdelen voor.
Ik was verdrietig voor 4 uur en 12 minuten.
Ik maakte de eerste keer wat in de aanwijzing stond en daarna ging ik gewoon te werk als Dr.Mengele.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ging het met sinterklaas dan altijd als een dolle in elkaar zettenvolgende dag vroeg opstaan om door te bouwen
, en dan was het klaar en....ja.... maar weer uit elkaar halen en wat anderrs bouwen
Iddquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik maakte de eerste keer wat in de aanwijzing stond en daarna ging ik gewoon te werk als Dr.Mengele.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |