quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:09 schreef Rots het volgende:
Groningen is uit kut.
Nac is een echt cupfighter, wordt izi voor NAC dit
God de tering, nog een uur. Let's get this over with.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:55 schreef Mark-Hgl het volgende:
20:45
Ik verwacht 2-1 voor NAC, na verlenging.
Daarmee wachten ze mee tot zondagquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
de boefjes van Groningen weer fikkie gestoken?
Vaste prik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Blawh het volgende:
Hoe vaak fluit die Vak-P'er Groningen wel niet?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Blawh het volgende:
Hoe vaak fluit die Vak-P'er Groningen wel niet?
nee.. wat een ongelooflijk slechte wedstrijd zeg..quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Ben ik de enige die het niet zo'n heel geweldige wedstrijd vind?
Terwijl Silva vloeiend Nederlands spreekt, dus gewoon 'hoer' begrijpt hij ook wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:33 schreef HocBarr het volgende:
Altijd bij NAC dat Puuu-ta geroep als een spaanstalige keeper de bal heeft...
En dat terwijl Silva niet uit een Spaanstalig land komt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:33 schreef HocBarr het volgende:
Altijd bij NAC dat Puuu-ta geroep als een spaanstalige keeper de bal heeft...
Altijd met RTL/SBSquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef venomsnake het volgende:
Ga dan niet napraten in de rust.. Die fuckin minuut.
Nee echt nietquote:
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Garcia gaat Feher straks een doodschop geven.
aangebakken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:10 schreef sezten het volgende:
Garcia aangebakken ventje.
Mooie sfeer weer in Breda
"Snel aangebrand"quote:
Suarez is ook HOT.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:20 schreef Mr.Mills het volgende:
Zingen ze nou de hele tijd Suarez whohow?
quote:
quote:NAC Breda-doelman Jelle ten Rouwelaar is materiaal voor het Nederlands elftal. Dat vindt Arno van Zwam, de keeperstrainer van de Brabantse club.
Ik herzie mijn mening 3min later.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:24 schreef CylonNL het volgende:
Ja echt, wat een stel zoutzakken, en t is zo jammer omdat dat elftal zoveel beter kan.
Maar wel lekker voor zondag, graag 120 + Pingels bittequote:
Jeroen Verhoeven gaat nog sneller richting de grondquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
De muur sprong op bal ging dwars door de muur.
Ten Rouwelaar ziet de bal te laat
Simpele wet van de zwaartekrachtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:28 schreef Strooper het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven gaat nog sneller richting de grond
Volgens mij schoot hij hem zelfs onder de muur door.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
De muur sprong op bal ging dwars door de muur.
Ten Rouwelaar ziet de bal te laat
Nu de andere helft nog: in die 94ste minuut een harde volley in de kruising uit een hoekschopquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:31 schreef Frankz0rz het volgende:
Grabbelaar maakt z'n foutje van net toch wel half goed nu
Gewoon, zo dacht ik er even over.quote:
Alsof het bij ons wel vol zou zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef detulp050 het volgende:
Wel knap dat je stadion zo leeg is bij zo'n wedstrijd
Wat is vol zat? Ik vind 75% niet echt vol.quote:
Poeh poeh!quote:En sfeer is er meer dan bij AZ, Roda of Feyenoord
Alleen bij oefenwedstrijden en toen tegen Top Oss zat het niet vol. Anders wel.quote:
Okéquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon, zo dacht ik er even over.
Jezus man 75% voor een bekerwedstrijdje is veel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:44 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Wat is vol zat? Ik vind 75% niet echt vol.
[..]
Poeh poeh!
Bij elke club vind ik 75% laag als je tegen een andere eredivisionist speelt, maar goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:47 schreef sezten het volgende:
Jezus man 75% voor een bekerwedstrijdje is veel.
Het zullen er geen 500 zijn, denk ik.quote:En bedenk ook dat er genoeg mensen zijn die daar u tot half 12 zitten en morgen ook weer gewoon naar hun werk moeten en 5 uur eruit ofzo.
Nee, uitwedstrijden pak ik amper mee.quote:Ik zie jou trouwens ook niet in het stadion.
veel te zachtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef TheArt het volgende:
Schitterende redding trouwens, want echt niet slecht ingeschoten.
Ik dacht nog, kan Berg 'm niet beter nemen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
En Berg mist
Foutje comentator
Wil jij mijn toto invullen?quote:
De keeper zag toch in welke richting die ging schieten? Gewoon kutpenalty klaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:53 schreef TheArt het volgende:
Schitterende redding trouwens, want echt niet slecht ingeschoten.
1-2quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:51 schreef _Mike_ het volgende:
En rood voor NAC, nou Groningen is binnen
Wehehequote:
Tijdens de trainingenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:57 schreef detulp050 het volgende:
"Levchenko had teveel gemist bij strafschoppen, dus daarom Berg".
Wanneer heeft Lev gemist dan
Tuurlijk. Onkruid vergaat niet.quote:
Dat is al jaren kut met die lui. Ik hoop dat ze binnenkort ook een audio stream hebben zonder commentaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:59 schreef DirkZz het volgende:
Wat loopt die comentator nou te brabbelen " Heeft heeft wel 1 man meer, maar is dat nou een voordeel als je aanvallen moet. "
Yup en daarna verliezenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Onkruid vergaat niet.![]()
Laat Groningen zich maar helemaal stuk spelen. Gunstig voor ons, hopelijk.
Zondag piep je wel anders.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Yup en daarna verliezen![]()
Wat is die Berg toch geweldig
Kan snel gaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:03 schreef Karrs het volgende:
Jans, flikker nou toch even helemaal op of zo.
Begin steeds minder vertrouwen in zijn voetbalverstand te krijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:03 schreef Karrs het volgende:
Jans, flikker nou toch even helemaal op of zo.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zondag piep je wel anders.
Hoezo snel? Hij is de langst zittende trainer van Nederland, met afstand.quote:
Ik had het over z'n populariteit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo snel? Hij is de langst zittende trainer van Nederland, met afstand.
Groningen was een tijdje geleden echt vreselijk lastig om te verslaan. Nu is het wat minder sterk zo oogt het.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Begin steeds minder vertrouwen in zijn voetbalverstand te krijgen.
Gaat me meer om zijn rare wissels. Waarom haal je scorend vermogen eruit voor een (trage) verdedigende middenvelder als Matthijs?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Groningen was een tijdje geleden echt vreselijk lastig om te verslaan. Nu is het wat minder sterk zo oogt het.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef Tommeke het volgende:
TEEEERING
Ik heb zijn Albert Heijn sticker!![]()
![]()
_!
ik zei het tochquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Granqvist wat een topper![]()
![]()
![]()
![]()
lekkere wedstrijd is dit toch..![]()
kan een goeie pingel nemenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat me meer om zijn rare wissels. Waarom haal je scorend vermogen eruit voor een (trage) verdedigende middenvelder als Matthijs?
De eerste helft was ruk maar dit maakt een hoop goed.quote:
Yups.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef detulp050 het volgende:
Op de eerste helft na is dit vanavond/deze ronde wel de meest vermakelijke pot voor de neutrale toeschouwer denk ik
Ik was eerst teleurgesteld met Bosschaart, Keller en Kargboquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:10 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Leukste opmerking uit het topic tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |