Begin steeds minder vertrouwen in zijn voetbalverstand te krijgen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:03 schreef Karrs het volgende:
Jans, flikker nou toch even helemaal op of zo.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zondag piep je wel anders.
Hoezo snel? Hij is de langst zittende trainer van Nederland, met afstand.quote:
Ik had het over z'n populariteit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo snel? Hij is de langst zittende trainer van Nederland, met afstand.
Groningen was een tijdje geleden echt vreselijk lastig om te verslaan. Nu is het wat minder sterk zo oogt het.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Begin steeds minder vertrouwen in zijn voetbalverstand te krijgen.
Gaat me meer om zijn rare wissels. Waarom haal je scorend vermogen eruit voor een (trage) verdedigende middenvelder als Matthijs?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Groningen was een tijdje geleden echt vreselijk lastig om te verslaan. Nu is het wat minder sterk zo oogt het.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef Tommeke het volgende:
TEEEERING
Ik heb zijn Albert Heijn sticker!![]()
![]()
_!
ik zei het tochquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Granqvist wat een topper![]()
![]()
![]()
![]()
lekkere wedstrijd is dit toch..![]()
kan een goeie pingel nemenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat me meer om zijn rare wissels. Waarom haal je scorend vermogen eruit voor een (trage) verdedigende middenvelder als Matthijs?
De eerste helft was ruk maar dit maakt een hoop goed.quote:
Yups.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef detulp050 het volgende:
Op de eerste helft na is dit vanavond/deze ronde wel de meest vermakelijke pot voor de neutrale toeschouwer denk ik
Ik was eerst teleurgesteld met Bosschaart, Keller en Kargboquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:10 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Leukste opmerking uit het topic tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |