Suarez is ook HOT.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:20 schreef Mr.Mills het volgende:
Zingen ze nou de hele tijd Suarez whohow?
quote:
quote:NAC Breda-doelman Jelle ten Rouwelaar is materiaal voor het Nederlands elftal. Dat vindt Arno van Zwam, de keeperstrainer van de Brabantse club.
Ik herzie mijn mening 3min later.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:24 schreef CylonNL het volgende:
Ja echt, wat een stel zoutzakken, en t is zo jammer omdat dat elftal zoveel beter kan.
Maar wel lekker voor zondag, graag 120 + Pingels bittequote:
Jeroen Verhoeven gaat nog sneller richting de grondquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
De muur sprong op bal ging dwars door de muur.
Ten Rouwelaar ziet de bal te laat
Simpele wet van de zwaartekrachtquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:28 schreef Strooper het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven gaat nog sneller richting de grond
Volgens mij schoot hij hem zelfs onder de muur door.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
De muur sprong op bal ging dwars door de muur.
Ten Rouwelaar ziet de bal te laat
Nu de andere helft nog: in die 94ste minuut een harde volley in de kruising uit een hoekschopquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:31 schreef Frankz0rz het volgende:
Grabbelaar maakt z'n foutje van net toch wel half goed nu
Gewoon, zo dacht ik er even over.quote:
Alsof het bij ons wel vol zou zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef detulp050 het volgende:
Wel knap dat je stadion zo leeg is bij zo'n wedstrijd
Wat is vol zat? Ik vind 75% niet echt vol.quote:
Poeh poeh!quote:En sfeer is er meer dan bij AZ, Roda of Feyenoord
Alleen bij oefenwedstrijden en toen tegen Top Oss zat het niet vol. Anders wel.quote:
Okéquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon, zo dacht ik er even over.
Jezus man 75% voor een bekerwedstrijdje is veel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:44 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Wat is vol zat? Ik vind 75% niet echt vol.
[..]
Poeh poeh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |