dat kan ook nog natuurlijk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Nouwk het volgende:
Maeghan, gewoon oefenen! Wel een boel kilo aankomen vrees ik, maar gewoon doen![]()
@ Muck, omdat het modelletjes zijn, is het dan niet leuk om een landschap te maken met boompjes (net zoals die kerstboompjes bijv. met een schaartje) en dan een spoor en treintjes ertussendoor? De decoraties kun je toch al van te voren maken, dus tijdtechnisch.. Of je moet willen invriezen maar ik durf het niet!
Ik zal het maar gewoon weg moeten geven, denk ik. Lijkt me beter in mijn gevalquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef Nouwk het volgende:
Maeghan, gewoon oefenen! Wel een boel kilo aankomen vrees ik, maar gewoon doen![]()
@ Muck, omdat het modelletjes zijn, is het dan niet leuk om een landschap te maken met boompjes (net zoals die kerstboompjes bijv. met een schaartje) en dan een spoor en treintjes ertussendoor? De decoraties kun je toch al van te voren maken, dus tijdtechnisch.. Of je moet willen invriezen maar ik durf het niet!
mooi, en klinkt erg lekker!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef soares het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb hem bekleed, me nichtje heeft een versierd...
gevult met passievrucht mango jam en banketbakkersroom
Tja niemand heeft geantwoord..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nogal wat biscuitdeeg over (in een springvormpje van 16 cm gaat natuurlijk heel wat minder deeg dan in eentje van 24 cm, zou het heel erg misgaan als ik dat in muffinvormpjes gooide en er muffins van ging maken?
.
Ja het gaat echt hard hequote:Op zondag 25 januari 2009 11:43 schreef het-is-mij het volgende:
Wat een mooie taarten komen er weer voorbij.
Heb paar mnd zonder internet gezeten en moet ff een aantal topics teruglezen volgens mij hehe.
Heb me vooral op de cupcakes gestort.
Misschien nog een keer een workshop volgen met een stel vriendinnen, dat bekleden lukt me nog niet zo.
Ik heb 't gewoon gedaan, maar ik hou het maar weer bij gewoon muffindeeg voortaan,quote:Op zondag 25 januari 2009 11:31 schreef Niara het volgende:
[..]
Tja niemand heeft geantwoord..
Wat heb je er uiteindelijk mee gedaan? En hoe is het geworden?
Wordt een beetje droog he? Ik vond het weel verrassend, het lijkt dan bijna lange-vingerachtig. Doormidden zagen en volproppen met jam is het mottoquote:Op zondag 25 januari 2009 15:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 't gewoon gedaan, maar ik hou het maar weer bij gewoon muffindeeg voortaan,.
Ik voer ze wel aan m'n vriend.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wordt een beetje droog he? Ik vond het weel verrassend, het lijkt dan bijna lange-vingerachtig. Doormidden zagen en volproppen met jam is het motto
zo leuk die bolletjestaartenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef soares het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb hem bekleed, me nichtje heeft een versierd...
gevult met passievrucht mango jam en banketbakkersroom
jaquote:Op maandag 26 januari 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van deleukstetaartenshop? Vorige keer had ik het binnen een dag in huis, ik ben benieuwd wanneer het pakje komt dat ik vanochtend besteld heb.
strikken maken wil ik ook nog wel eens leren ja, ziet er zo mooi en feestelijk uit vind ik!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welnee! Ik ben ook benieuwd wat jij besteld hebt..
Ik heb 2 kilo marsepein, tylose en modeleergereedschap besteld, om van de week eens te gaan oefenen met het maken van strikken en roosjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |