abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65972556
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef Poezebeest het volgende:
Taartje van vandaag:

[ afbeelding ]
Wauw, wat een mooie! Goed hoor!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65990182
Hij is leuk Poezebeest Mooi, die tappits!

Ik moet voor dinsdag een 50-taart voor mijn moeder maken, de oude bes, voor vrijdag een donaldduck+kornuiten op een voetbalveld taart, een bloemen/viooltaart, en een taart voor een weekendje weg,
de week erop een barbietaart voor de woensdag en een kikkertaart voor het weekend. Wordt nog eventjes druk dus! Wilde gisteren alles kleuren, alleen handschoenen op.. en moest alle kleuren van de regenboog maken EN vandaag werken dus dat werd hem niet. Zo maar aan de slag dan en vanavond boetseren, dus jullie hebben nog een boel tegoed
pi_65992284
@ Nouwk: Waar haal je de tijd vandaan? Ik ben zo vier á vijf uur bezig met één taartje!
Werk fulltime, dus ik moet echt de tijd bij elkaar schrapen om een taart te kunnen maken.
Wel leuk dat je er zoveel kunt maken!
Ben vandaag bezig geweest met een taartje, foto's volgen....
Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.
pi_65995243
Wow Nouwk dat zijn nogal wat opdrachten .Ik wilde dat ik er zoveel mocht maken haha. (Maar ben zo ook wel tevreden hoor )
pi_65995810
Ja ik werk ook 20/30 uur in een week, vraag het me soms ook af. Ben het hele weekend weg dus mamataart wordt eenvoudig. De disney/bloemenviool is voor hetzelfde gezin maar twee verschillende verjaardagen.. Een taartje voor weekend we met schoonouders en vrienden van hun voor de gezelligheid, Barbietaart voor dochtertje van collega en kikkertaart voor een veiling.. Dus ik moet nog wel hard aan de bak, heb nu alles voor de disney en bloementaart gekleurd en getragacanth gelukkig, maar tis wel even stressen!
pi_65995846
Oja, en Vlitsie, jouw taarten zijn prachtig, jij verdient het zeker om meeer taarten te maken! Gewoon briefjes ophangen en mond op mond reclame doen, zodra ze jouw taartjes zien spread the word wel!
pi_65997287
Komt vast helemaal goed met die taarten van jou. Maar kan me wel voorstellen dat het even stressen is. Dat had ik vorige week met die 2 nijntjes en die snoopystapel en daarvoor had ik best tijd genoeg. Werken bij een bso is helemaal zo gek nog niet haha. Maar de kick die het ook geeft als mensen de taarten op komen halen, daar doe ik het voor hihi.

Vandaag wel weer een taartje gemaakt, helaas is het fototoestel met mijn lief mee dus kan nog niets showen. Maar dit taart is ook geen opdracht maar ik had nieuwe uitstekers en ook een nieuwe bakvorm die die vroegen om uitproberen hihi.

En Nowuk you make me blush
pi_65998709
Eten jullie de taarten voor eigen gebruik ook altijd zelf op?
pi_65999346
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:05 schreef Nouwk het volgende:
Oja, en Vlitsie, jouw taarten zijn prachtig, jij verdient het zeker om meeer taarten te maken! Gewoon briefjes ophangen en mond op tot mond reclame doen, zodra ze jouw taartjes zien spread the word wel!
Sanity is (not) statistical
pi_66000027
Hier is ie dan! Mijn tweede taart, gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder (ze is jarig op valentijnsdag).

Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.
pi_66001126
Wow!
pi_66001258
Petje af als dat je tweede taart ooit is!
  donderdag 12 februari 2009 @ 21:31:02 #263
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_66001764
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:05 schreef Nouwk het volgende:
Ja ik werk ook 20/30 uur in een week, vraag het me soms ook af. Ben het hele weekend weg dus mamataart wordt eenvoudig. De disney/bloemenviool is voor hetzelfde gezin maar twee verschillende verjaardagen.. Een taartje voor weekend we met schoonouders en vrienden van hun voor de gezelligheid, Barbietaart voor dochtertje van collega en kikkertaart voor een veiling.. Dus ik moet nog wel hard aan de bak, heb nu alles voor de disney en bloementaart gekleurd en getragacanth gelukkig, maar tis wel even stressen!
wat een mooi woord
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:17 schreef heaven7 het volgende:
Eten jullie de taarten voor eigen gebruik ook altijd zelf op?
nee joh, dan zou ik binnen no-time een ton wegen

enne, leuk gedaan KQ

[ Bericht 0% gewijzigd door Muck op 12-02-2009 21:40:07 (typo) ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_66002077
Oeh, mooi kq!
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:28:09 #265
112545 Muck
pi_66004054
Oh man
Ik haalde net een blikje Dulce de Leche uit de pan, zette het op het aanrecht... ontplofte het toch
Mijn hele hand is verbrand en er verschijnen nu al blaren, terwijl ik een behoorlijke tijd onder de kraan heb gezeten
Nu maar een koud, nat washandje erop en eventueel morgenochtend naar de huisarts.
Dat wordt even geen marsepein kneden
pi_66004261
Oi oi oi, dat is niet zo mooi joh
Blijf er een koud, nat washandjeb op houden en ververs hem regelmatig... In ieder geval het komende uur ofzo
pi_66004362
Jeetje, wat naar, Muck! Een ontploffend blikje gecondenseerde melk Nog nooit van gehoord en was voor jou vast ook volkomen onverwacht. Als de brandwond groter is dan een rijksdaalder (van dat ouderwetse geld) kan je er wel even door je arts naar laten kijken. En er nu niets opsmeren, alleen koelen tegen de pijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:41:29 #268
112545 Muck
pi_66004490
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:34 schreef Mirjam het volgende:
Oi oi oi, dat is niet zo mooi joh
Blijf er een koud, nat washandjeb op houden en ververs hem regelmatig... In ieder geval het komende uur ofzo
heb ik inmiddels
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, wat naar, Muck! Een ontploffend blikje gecondenseerde melk Nog nooit van gehoord en was voor jou vast ook volkomen onverwacht. Als de brandwond groter is dan een rijksdaalder (van dat ouderwetse geld) kan je er wel even door je arts naar laten kijken. En er nu niets opsmeren, alleen koelen tegen de pijn.
ja, ik schrok me de tering, om het maar even zo te zeggen
en het is veel groter dan een knaak, het is mijn hele handpalm + de onderkant van mijn vingers zeg maar.
ik hou het nu koel met het washandje en fiets morgenochtend wel even langs de dokter

thanks jullie 2
pi_66004543
Hm, als het zo groot is, kun je er dan niet beter nu naar katen kijken? Het klinkt wel heftig...
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:44:52 #270
112545 Muck
pi_66004589
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:43 schreef Mirjam het volgende:
Hm, als het zo groot is, kun je er dan niet beter nu naar katen kijken? Het klinkt wel heftig...
zou misschien beter zijn, maar ik woon in een gat. de huisartsenpost is een paar kilometer fietsen, dus ik wacht tot morgenochtend en fiets dan naar de huisarts
pi_66004693
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:44 schreef Muck het volgende:

zou misschien beter zijn, maar ik woon in een gat. de huisartsenpost is een paar kilometer fietsen, dus ik wacht tot morgenochtend en fiets dan naar de huisarts
Pfff, helemaal naar dus, want ik ben het wel met Mirjam eens. Klinkt als een heftige brandwond. Doet het pijn? Doet het overal pijn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:50:14 #272
112545 Muck
pi_66004760
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pfff, helemaal naar dus, want ik ben het wel met Mirjam eens. Klinkt als een heftige brandwond. Doet het pijn? Doet het overal pijn?
ja, mijn hele hand doet pijn.
zal ik ze anders even bellen? dan kan ik vragen wat ze ervan vinden en eventueel alsnog de fiets pakken
pi_66004858
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:50 schreef Muck het volgende:

ja, mijn hele hand doet pijn.
zal ik ze anders even bellen? dan kan ik vragen wat ze ervan vinden en eventueel alsnog de fiets pakken
Nou, pijn is het antwoord dat ik wilde horen Geen pijn = nu direct bellen
Je zou tot morgen kunnen wachten, maar als je het zeker wilt weten zou je eventueel kunnen bellen. Waarschijnlijk zeggen ze: koelen en morgen komen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 23:13:32 #274
112545 Muck
pi_66005607
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, pijn is het antwoord dat ik wilde horen Geen pijn = nu direct bellen
Je zou tot morgen kunnen wachten, maar als je het zeker wilt weten zou je eventueel kunnen bellen. Waarschijnlijk zeggen ze: koelen en morgen komen.
ah, das mooi
geen pijn is niet goed, logisch ook wel eigenlijk...
Ik heb inmiddels contact gehad met de huisarts. Omdat het toch wel ver is om te fietsen en hij dat ook niet verantwoord vindt, is het advies voor nu: blijven koelen, verband erom, paracetamol innemen en morgenvroeg naar mijn eigen huisarts toe
pi_66005703
Sterkte! En om weer on-topic te komen: wat was je met de Dulce de Leche (gòddelijk spul! als het niet ontploft) van plan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')