wat een mooi woordquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:05 schreef Nouwk het volgende:
Ja ik werk ook 20/30 uur in een week, vraag het me soms ook af. Ben het hele weekend weg dus mamataart wordt eenvoudig. De disney/bloemenviool is voor hetzelfde gezin maar twee verschillende verjaardagen.. Een taartje voor weekend we met schoonouders en vrienden van hun voor de gezelligheid, Barbietaart voor dochtertje van collega en kikkertaart voor een veiling.. Dus ik moet nog wel hard aan de bak, heb nu alles voor de disney en bloementaart gekleurd en getragacanth gelukkig, maar tis wel even stressen!
nee joh, dan zou ik binnen no-time een ton wegenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:17 schreef heaven7 het volgende:
Eten jullie de taarten voor eigen gebruik ook altijd zelf op?
heb ik inmiddelsquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:34 schreef Mirjam het volgende:
Oi oi oi, dat is niet zo mooi joh
Blijf er een koud, nat washandjeb op houden en ververs hem regelmatig... In ieder geval het komende uur ofzo
ja, ik schrok me de tering, om het maar even zo te zeggenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, wat naar, Muck! Een ontploffend blikje gecondenseerde melkNog nooit van gehoord en was voor jou vast ook volkomen onverwacht. Als de brandwond groter is dan een rijksdaalder (van dat ouderwetse geld) kan je er wel even door je arts naar laten kijken. En er nu niets opsmeren, alleen koelen tegen de pijn.
zou misschien beter zijn, maar ik woon in een gat. de huisartsenpost is een paar kilometer fietsen, dus ik wacht tot morgenochtend en fiets dan naar de huisartsquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:43 schreef Mirjam het volgende:
Hm, als het zo groot is, kun je er dan niet beter nu naar katen kijken? Het klinkt wel heftig...
Pfff, helemaal naar dus, want ik ben het wel met Mirjam eens. Klinkt als een heftige brandwond. Doet het pijn? Doet het overal pijn?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:44 schreef Muck het volgende:
zou misschien beter zijn, maar ik woon in een gat. de huisartsenpost is een paar kilometer fietsen, dus ik wacht tot morgenochtend en fiets dan naar de huisarts
ja, mijn hele hand doet pijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pfff, helemaal naar dus, want ik ben het wel met Mirjam eens. Klinkt als een heftige brandwond. Doet het pijn? Doet het overal pijn?
Nou, pijn is het antwoord dat ik wilde horenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:50 schreef Muck het volgende:
ja, mijn hele hand doet pijn.
zal ik ze anders even bellen? dan kan ik vragen wat ze ervan vinden en eventueel alsnog de fiets pakken
ah, das mooiquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, pijn is het antwoord dat ik wilde horenGeen pijn = nu direct bellen
Je zou tot morgen kunnen wachten, maar als je het zeker wilt weten zou je eventueel kunnen bellen. Waarschijnlijk zeggen ze: koelen en morgen komen.
thanks!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte! En om weer on-topic te komen: wat was je met de Dulce de Leche (gòddelijk spul! als het niet ontploft) van plan?
ik las opetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef Mirjam het volgende:
goedzo
is het niet open ofzo?
gwoon nette dichte blaren?
knorrigquote:
die is echt superleukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hoe is het met je hanf Muck? heb je er erg veel last van?
Hier een foto van de taart die ik vanmorgen heb gemaakt voor iemand hier uit de buurt. Ze wou een over de top meisjes taart voor een meisje die 3 werd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |