Dat hangt er vanaf hoe vaak ik mijn Gillette Fusion gebruik.quote:
heb jij die zonder of juist met batterijen ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe vaak ik mijn Gillette Fusion gebruik.
Vroeg of laat komen ze wel weer bij ons terug in rusthuis de roze rimpelquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Alles boven de 30 is afgeschreven?!
Het lijkt hier wel homo-land!
En homo-land?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Alles boven de 30 is afgeschreven?!
Het lijkt hier wel homo-land!
Het is toch zo...quote:
LOLquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Omdat Angel BIJNA op internet de kaartjes had besteld en dus BIJNA opt ijd was geweest voordta het uitverkocht was
jij bent te oud voor je leeftijd, nu al sigaren en wijn, meneer de filosoofquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:08 schreef MrBrightside het volgende:
Ik net.
Aaah, wat zijn deze avonden toch heerlijk. In je eentje wijn drinken, een sigaar roken en genieten van mooie foto's.
Ik heb ook geen PM'squote:
je zit nu weer op een kleiner eiland ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb ook geen PM's
PFF gearriveerd, bijna vergeten dat ik vandaag het vliegtuig moest nemen, naar de andere locatie. Gelukkig herrinerde ik het me gisternacht. Het was zo'n eng propellerding. Ik ben al geen held met vliegen, maar zo'n propellerding op de vroege ochtend, het was maar goed dat ik geen ontbijt had gehad
je dichstbijzijnde supermarkt is gesloten ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:59 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb honger, ik wil eten, maar er is niets...
Ben pas 31, rusthuis is nog niks voor mijquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zit nu weer op een kleiner eiland ?
en volgens mij is dus die PM van Mike alleen maar naar 30 minners gestuurd
dus welkom in het oudemannen rusthuis de roze rimpel
Ik heb hem al 2x live gezienquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef Weemz het volgende:
Je kan toch nu kaarten winnen op 3FM voor Milow?
Dus ik zou zeggen Ang3l: platbellen die hap!
Volgens mij is het dus tegenwoordig Sofitel Cocagne Eindhovenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef Ang3l het volgende:
O, en om te bewijzen dat Carnaval niet alleen zuipen is, hieronder een beschrijving van mijn traditionele carnavals-activiteit met een collega:
Tijdens de zaterdag van Carnaval is het inmiddels traditie om te gaan "wandelen in het licht met Jezus". Deze alom beruchte traditie is op poten (hahaha) gezet door Harriet van de Goor-Leenaerts geboren met ae. Deze 27-jarige vrouw wonende te Eindhoven leidt deze wandeling ieder jaar in het steeds van naam veranderende Dorint Cocagne Sofitel hotel in de avond van carnavalszaterdag. Startende in de Babylon bar gaat deze enerverende tour door naar de lift in de gang en vervolgens door alle gangen van het hotel, alwaar de tour-leden luid kloppend op de deuren en lallend in de gangen de nachtrust van de niet-carnaval vierende gasten verstoren. Dit lallen is niet zomaar ongestructureerd luidkeels brullen, maar betreft een strijdlied waarvan de tekst als volgt luid:
Ik wandel in het licht met Jezus
Ik wandel in het licht met Hem
En niets kan mij ooit meer gebeuren
Sinds ik wandel in het licht met Hem
En de B-IJ-B-E-L, mijn trouwe metgezel
Alles wat ik vinden kan staat in de B-IJ-B-E-L
Dit strijdlied wordt herhaaldelijk gelald en luidkeels gebruld gedurende de gehele tour. Het hoogtepunt van de tour vindt plaats op een plek die alleen de 27-jarige vrouw wonende te Eindhoven genaamd Harriet van de Goor-Leenaerts geboren met ae blindelings weet te vinden, namelijk een niet te identificeren balkon aan de kerk-zijde van het steeds van naam veranderende Dorint Cocagne Sofitel hotel al vanwaar wij zicht hebben op de geheel verlichte Jezus op de top van de Heilige Hart kerk. Daar wordt het gehele lied nogmaals luidkeels gezongen als ode aan deze mooie man. Een en ander wordt natuurlijk vergezeld door de nodige liters gerstennat.
De terugtocht verloopt ieder jaar anders. Tijdens de ontgroening van Drs. Stephan Franciscus Wilhelmus Martinus Wilhelmus leidde deze terugtocht hem door de voor onbevoegden verboden keukens van het Dorint om zo via personeelsingangen en aan de kant geschoven barricades te eindigen in de feestzalen van de Bolhoedjes.
Daarnaast worden er sport-evenementen gehouden tijdens deze tochtt. Het wereldrecord "gooi bier door de holle leuning van de trap en ren naar beneden om het in je glas weer op te vangen" werd dat jaar met vlag en wimpel behaald door de 27-jarige vrouw wonende te Eindhoven genaamd Harriet van de Goor-Leenaerts geboren met ae.
Wat is dat nou voor een typisch homo antwoord. Had ik niet van jou verwachtquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe vaak ik mijn Gillette Fusion gebruik.
En wat voor een tijd doen jullie dit, als iemand mij vroeg in de ochtend hier mee zou wekken dan weet ik niet wat ik zou doen. Ik ben niet zo leuk als ik gewekt wordt met dit soort onzinquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef Ang3l het volgende:
O, en om te bewijzen dat Carnaval niet alleen zuipen is, hieronder een beschrijving van mijn traditionele carnavals-activiteit met een collega:
Verhaal
hoe vaak heb je deze traditionele tocht uitgevoerd dan en met hoeveel leden?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Tijdens de zaterdag van Carnaval is het inmiddels traditie om te gaan "wandelen in het licht met Jezus". Deze alom beruchte traditie is op poten (hahaha) gezet door Harriet van de Goor-Leenaerts geboren met ae. Deze 27-jarige vrouw wonende te Eindhoven leidt deze wandeling ieder jaar in het steeds van naam veranderende Dorint Cocagne Sofitel hotel in de avond van carnavalszaterdag. Startende in de Babylon bar gaat deze enerverende tour door naar de lift in de gang en vervolgens door alle gangen van het hotel, alwaar de tour-leden luid kloppend op de deuren en lallend in de gangen de nachtrust van de niet-carnaval vierende gasten verstoren. Dit lallen is niet zomaar ongestructureerd luidkeels brullen, maar betreft een strijdlied waarvan de tekst als volgt luid:
Dit strijdlied wordt herhaaldelijk gelald en luidkeels gebruld gedurende de gehele tour. Het hoogtepunt van de tour vindt plaats op een plek die alleen de 27-jarige vrouw wonende te Eindhoven genaamd Harriet van de Goor-Leenaerts geboren met ae blindelings weet te vinden, namelijk een niet te identificeren balkon aan de kerk-zijde van het steeds van naam veranderende Dorint Cocagne Sofitel hotel al vanwaar wij zicht hebben op de geheel verlichte Jezus op de top van de Heilige Hart kerk. Daar wordt het gehele lied nogmaals luidkeels gezongen als ode aan deze mooie man. Een en ander wordt natuurlijk vergezeld door de nodige liters gerstennat.
De terugtocht verloopt ieder jaar anders. Tijdens de ontgroening van Drs. Stephan Franciscus Wilhelmus Martinus Wilhelmus leidde deze terugtocht hem door de voor onbevoegden verboden keukens van het Dorint om zo via personeelsingangen en aan de kant geschoven barricades te eindigen in de feestzalen van de Bolhoedjes.
Daarnaast worden er sport-evenementen gehouden tijdens deze tochtt. Het wereldrecord "gooi bier door de holle leuning van de trap en ren naar beneden om het in je glas weer op te vangen" werd dat jaar met vlag en wimpel behaald door de 27-jarige vrouw wonende te Eindhoven genaamd Harriet van de Goor-Leenaerts geboren met ae.
ben je niet in den heren dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En wat voor een tijd doen jullie dit, als iemand mij vroeg in de ochtend hier mee zou wekken dan weet ik niet wat ik zou doen. Ik ben niet zo leuk als ik gewekt wordt met dit soort onzin
Nou zeg, ik ben geen 13 meer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent te oud voor je leeftijd, nu al sigaren en wijn, meneer de filosoof
in sommige gevallen is dat een compliment.
Jij hoort nog aan de breezertjes en stiekem een teug van een sigharet in het fietsenhok
ja maar ook niet 65+quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ben geen 13 meer.
Dit verhaal heeft stroek mij echt een paar x achter elkaar verteld toen wij in het dorint waren. plus hij heeft mij ook die trapleuningen enzo laten zien...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef Ang3l het volgende:
nooit van delen gehoordquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:17 schreef mike_hunt het volgende:
huh? ik zie mijn naam weer iets vaak voorbij komen. Ik heb niet gePMed, ik ben gePMed.
Why should i? everbody loathes me
jij bent de uitzondering die de regel bevestigd met het ontvangen van die PM ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik ben voordelig bevooroordeeld he
ik heb je zelfs gewezen waar die kerk staatquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft stroek mij echt een paar x achter elkaar verteld toen wij in het dorint waren. plus hij heeft mij ook die trapleuningen enzo laten zien...
heb je die nog steeds? is het geen ingroeiende haar? Moet je het ook bijhouden, nu is het zeker een ontplofte egelquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:36 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga zometeen maar eens douchen... Kijken hoe het met mijn puist in mijn schaamstreek is.
Ik heb er zelfs een kaarsje gebrandquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb je zelfs gewezen waar die kerk staat
Ik weet het niet, maar scheren moet ik ook nog eens een keer doen. Ik ben nu 100% hetero van onderen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je die nog steeds? is het geen ingroeiende haar? Moet je het ook bijhouden, nu is het zeker een ontplofte egel
18de load van de 50???quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
18e plaats, u skanks
u besta recognize
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |