Een of ander inductie zelf kook dingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar? die is afgezakt? wat verkoopt ie?
heeft ie zeker geld nodigquote:
maar je clienten zijn toch zoiets als one flew over the kookoos nest?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:14 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, ik heb iets geweldigs bedacht: ik wil op een wand een groot kunstwerk van boven naar beneden op de wand. Nu kan ik dus wel iets gaan zoeken, maar dat kost mij duiten met geld.
Dus ik vertelde dat net tegen mijn collega en die zei: Tof, dat moet je clienten laten maken! Ja tof plan! Ik ga het dus even uitdenken enzo en dan gaan ze mooi verven voor mij!
Wist je dat ik die nog nooit gezien hebt, hij staat al wel in mijn kast. Maar durf hem niet te kijken, bang dat hij zo erg tegen valt. Dat terzijdequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je clienten zijn toch zoiets als one flew over the kookoos nest?
Als Mike dit had gezegt, had ik er iets totaal anders bij bedacht...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:24 schreef Weemz het volgende:
Zo, we zijn weer een stapje verder met de interne verhuizing
Nu naar bed![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als Mike dit had gezegt, had ik er iets totaal anders bij bedacht...
Hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
Jullie denken slecht over mijhahahah
i know lach3quote:
Ja, dat meot er nog eens af en fatsoenlijk opgeplakt worden en een boel bij. Het moet een soort van inspiratiemuur worden.quote:
Ja, maar ik wil weg hier. Heel, heel misschien kan ik in de Pijp bij een vriendin. Als een boel dingen meezitten.quote:
ook daarvan valt iets te maken, moet je die gebakjes van HIW uitnodigenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:38 schreef MrBrightside het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit ik toch ook in een kuthok!
kijk dat klinkt al erg leuk, je hoeft er in principe alleen toch te slapenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:05 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja, dat meot er nog eens af en fatsoenlijk opgeplakt worden en een boel bij. Het moet een soort van inspiratiemuur worden.Niet zomaar fotootjes omdat ik een keer de Elle Girl heb gelezen meneer.
vertel eens wat je er in doet, want mike weigert te vertellen wat hij in zijn tortilla's doetquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:46 schreef wonderer het volgende:
mmm burrito's
kijk tortilla's en burito's kunnen best met kip, taco's dan weer nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel eens wat je er in doet, want mike weigert te vertellen wat hij in zijn tortilla's doet
Nouja, ik zit hier ook nog wel eens 's avonds, ik ben niet alleen maar in de stad en bij anderen. Er is wel een woonkamer maar ik vind mijn huisgenoten kut en niet sociaal, dus ik ga daar nooit zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk dat klinkt al erg leuk, je hoeft er in principe alleen toch te slapen
Het is gewoon een kant en klaar pakket waar ik vlees en soms groenten (nu niet, had niks in huis) aan toevoeg. Maar het was wel lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel eens wat je er in doet, want mike weigert te vertellen wat hij in zijn tortilla's doet
geen kip dus, maar vleeschquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is gewoon een kant en klaar pakket waar ik vlees en soms groenten (nu niet, had niks in huis) aan toevoeg. Maar het was wel lekker
[ afbeelding ]
je hebt dus wel pogingen gedaan om contact te maken met je huisgenoten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:02 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nouja, ik zit hier ook nog wel eens 's avonds, ik ben niet alleen maar in de stad en bij anderen. Er is wel een woonkamer maar ik vind mijn huisgenoten kut en niet sociaal, dus ik ga daar nooit zitten.
Is kip geen vlees dan?quote:
In het begin genoeg, maar het was altijd passief van hun kant, nooit iets terugvragen oid, dus dan houdt het al snel op bij mij.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt dus wel pogingen gedaan om contact te maken met je huisgenoten?
Kipgehakt.quote:
Lang geleden dat ik die gehad heb...quote:
Op laten sturen? Of met wat hout zelf maken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:18 schreef wonderer het volgende:
Droge lucht en metalen droger.
Ik heb ook een droogrek, maar daar hang ik alleen het spul op dat niet in de droger kan. Ik wil eigenlijk zo'n droogtoren, maar die zijn hier dus niet te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |