maar nog een jong knaapjequote:
nee, twee keer geloof ik..maar ik let niet echt op....zit te msnen, te mailen en ditte...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef hierissieweer het volgende:
Het heel topic word nu volg gespammed met wie wie een pm gaat sturen?
Ik wil geen PM, ik wil mijn verloren doos...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef MisterO het volgende:
HIW straks krijg je een PM van me! eerst ff buiten hardlopen brrr
(open deur)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil geen PM, ik wil mijn verloren doos...
Nou hij staat bij mijn moeder (want daar woon ik nu nog) en die doos zit vol met spullen die ik gekocht heb tussen mijn 17 en 19de ongeveer,,, Maar ik ben hem kwijt en heb de zolder afgezocht maar ik ben hem du echt kwijt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
(open deur)![]()
staat ie niet bij je moeder? of in de auto?
sportief! doe ik rondje Central. maar tis nu kutweer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef MisterO het volgende:
HIW straks krijg je een PM van me! eerst ff buiten hardlopen brrr
Nee, omdat ik je PMde en toen zag ik dat daar bovenstaan. hhahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef Xiance het volgende:
wat is toevallig?
en waarom is het toevallig?
-xx- hunky
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:00 schreef Nuno_G het volgende:
een glas wijn en een masker, wat kan het leven toch soms simpel en heerlijk zijn. Zeker geen hardlopen, sex is genoeg voor mijn conditie
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:02 schreef Xiance het volgende:
mike.. als jij aan mij denkt.. zie waar dat toe leid
Boek welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef MrBrightside het volgende:
Alleen pagina 1 gelezen. Ik vond the boy with the striped pyjamas nou echt niet echt zo goed of zo. Maar goed.
ach, je bent toch reparateur? fluitje van een centquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:31 schreef Xiance het volgende:
mijn pc loopt steeds vast
ik zweer je.. dat ding is gewoon jaloers op alle aandacht die ik de afgelopen dagen aan mijn laptop heb gegeven
*raam open doet*quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach, je bent toch reparateur? fluitje van een cent
Ik heb het over het boek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boek welFilm lijkt me iets te sentimenteel rtl4, maar we zullen zien
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
*raam open doet*
yupyup.. fluitje van een cent.
hee homo, ga eens hardlopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sportief! doe ik rondje Central. maar tis nu kutweer.
quote:
Heb je wekelijks bootcamp? en wat houdt dat in dan? dat snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
was al wezen trainen rond 12en...i.p.v. hardlopen...![]()
morgen weer bootcamp.
Bootcamp is toch dat workout programma dat ze op TellSell verkopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je wekelijks bootcamp? en wat houdt dat in dan? dat snap ik niet helemaal
O, nou dat vond ik dus wel erg mooi.quote:
Zat het al te luisterenquote:
DAt klinkt heel cheap, u bitch!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bootcamp is toch dat workout programma dat ze op TellSell verkopen
hautaine kutquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zat het al te luisteren![]()
, wou het nog hier posten maar volgens mij hebben de mensen hier ene andere smaak
Het is geweldige muziek!quote:
heb je moeder niet gewoon de rest van de spullen verpatst voor crack?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb inmiddels wel mijn ovenschalen gevonden...
ja was just kiddin'quote:
echt waar? die is afgezakt? wat verkoopt ie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kon toch MR-T verkoopt hier ook troep op tellsell dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |