ach, je bent toch reparateur? fluitje van een centquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:31 schreef Xiance het volgende:
mijn pc loopt steeds vast
ik zweer je.. dat ding is gewoon jaloers op alle aandacht die ik de afgelopen dagen aan mijn laptop heb gegeven
*raam open doet*quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach, je bent toch reparateur? fluitje van een cent
Ik heb het over het boek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boek welFilm lijkt me iets te sentimenteel rtl4, maar we zullen zien
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
*raam open doet*
yupyup.. fluitje van een cent.
hee homo, ga eens hardlopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sportief! doe ik rondje Central. maar tis nu kutweer.
quote:
Heb je wekelijks bootcamp? en wat houdt dat in dan? dat snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
was al wezen trainen rond 12en...i.p.v. hardlopen...![]()
morgen weer bootcamp.
Bootcamp is toch dat workout programma dat ze op TellSell verkopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je wekelijks bootcamp? en wat houdt dat in dan? dat snap ik niet helemaal
O, nou dat vond ik dus wel erg mooi.quote:
Zat het al te luisterenquote:
DAt klinkt heel cheap, u bitch!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bootcamp is toch dat workout programma dat ze op TellSell verkopen
hautaine kutquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zat het al te luisteren![]()
, wou het nog hier posten maar volgens mij hebben de mensen hier ene andere smaak
Het is geweldige muziek!quote:
heb je moeder niet gewoon de rest van de spullen verpatst voor crack?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb inmiddels wel mijn ovenschalen gevonden...
ja was just kiddin'quote:
echt waar? die is afgezakt? wat verkoopt ie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het kon toch MR-T verkoopt hier ook troep op tellsell dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |