maar nog een jong knaapjequote:
nee, twee keer geloof ik..maar ik let niet echt op....zit te msnen, te mailen en ditte...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef hierissieweer het volgende:
Het heel topic word nu volg gespammed met wie wie een pm gaat sturen?
Ik wil geen PM, ik wil mijn verloren doos...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef MisterO het volgende:
HIW straks krijg je een PM van me! eerst ff buiten hardlopen brrr
(open deur)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil geen PM, ik wil mijn verloren doos...
Nou hij staat bij mijn moeder (want daar woon ik nu nog) en die doos zit vol met spullen die ik gekocht heb tussen mijn 17 en 19de ongeveer,,, Maar ik ben hem kwijt en heb de zolder afgezocht maar ik ben hem du echt kwijt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
(open deur)![]()
staat ie niet bij je moeder? of in de auto?
sportief! doe ik rondje Central. maar tis nu kutweer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef MisterO het volgende:
HIW straks krijg je een PM van me! eerst ff buiten hardlopen brrr
Nee, omdat ik je PMde en toen zag ik dat daar bovenstaan. hhahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef Xiance het volgende:
wat is toevallig?
en waarom is het toevallig?
-xx- hunky
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:00 schreef Nuno_G het volgende:
een glas wijn en een masker, wat kan het leven toch soms simpel en heerlijk zijn. Zeker geen hardlopen, sex is genoeg voor mijn conditie
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:02 schreef Xiance het volgende:
mike.. als jij aan mij denkt.. zie waar dat toe leid
Boek welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef MrBrightside het volgende:
Alleen pagina 1 gelezen. Ik vond the boy with the striped pyjamas nou echt niet echt zo goed of zo. Maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |