Nee, PS2quote:
Hey Barra!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge fans
ah k dacht alquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey Barra!
Als je nog tv shows zoekt:
- How I Met Your Mother
- The Big Bang Theory
- Gary Unmarried
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen LL![]()
ja lekker , ik had net trek in een bakkie pleur
format c:quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
* LL geeft koffie![]()
Mogguh Barra
GrrrrrHoe kan ik excel vermoorden?
Ja en gary unmarried gaat op tv komenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey Barra!
Als je nog tv shows zoekt:
- How I Met Your Mother
- The Big Bang Theory
- Gary Unmarried
Van mij mag je hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:02 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Mensen, ik heb ontieglijk de drang om mijzelf helemaal vol te gaan vreten
1. Open a new workbookquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GrrrrrHoe kan ik excel vermoorden?
U is zenuwachtig voor vanavond?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:02 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
dan ben je zwanger. gefeliciteerd! hebben jullie al een naam voor de kleine bedacht ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:02 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
quote:
npquote:
Zelfs daarbij hapert ie.. bij stap 1 alquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1. Open a new workbook
2. Press F5
3. Enter X97:L97 and press Enter
4. Press Tab
5. Press Ctrl+Shift and click the Chart Wizard button on the toolbar.
thats it!
wheheh scherp WLquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je zwanger. gefeliciteerd! hebben jullie al een naam voor de kleine bedacht ?
komt door de koffiequote:
hey lieverdquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je zwanger. gefeliciteerd! hebben jullie al een naam voor de kleine bedacht ?
dan moet je een mega-super-ultra wopper bestellenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Kan niet... Ik ben vorige week nog ongesteld geweest...
Maar ik heb echt de drang... En vanavond word het ook alweer makkelijk eten (Burger King of Mac)...
Met red-bull bedoel je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Heb je hem een LL-special gegeven?
Gewoon aan toegeven, kan wel een keertje... waar heb je trek in? kip met biefstuk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Kan niet... Ik ben vorige week nog ongesteld geweest...
Maar ik heb echt de drang... En vanavond word het ook alweer makkelijk eten (Burger King of Mac)...
Of peking eend?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon aan toegeven, kan wel een keertje... waar heb je trek in? kip met biefstuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |