quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Naar Oasis morgenKipmetbiefstuk gaat vandaag al
Ja hetzelfde probleem zou ik ook heben ik morgen, maar ja..ik ga met de treinquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Vanavond dus!
Het begint overigens wel heel vroeg... 7 uur deuren open en om 8 uur begint het al...
En dan moeten wij dus in de spits over de A2 naar Amsterdam...
Maar het is het natuurlijk allemaal wel waard
het probleem is denk ik juist amsterdam uit te komen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Vanavond dus!
Het begint overigens wel heel vroeg... 7 uur deuren open en om 8 uur begint het al...
En dan moeten wij dus in de spits over de A2 naar Amsterdam...
Maar het is het natuurlijk allemaal wel waard
Ik werk morgen uiteraard ook een kortere dagquote:
Vorige x toen ik bij de HMH was was ik zo weg. Me vriend kwam me toen ophalen net zoals morgen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het probleem is denk ik juist amsterdam uit te komen.
wat is dat altijd verschrikkelijk slecht geregeld zeg
ik heb ooit één keer met een wedstrijd van ajax gewoon tot 4 uur snachts stil gestaan. het was om 22:45 afgelopenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vorige x toen ik bij de HMH was was ik zo weg. Me vriend kwam me toen ophalen net zoals morgen.
Dus die wacht uiteraard een stukkie van de HMH weg
Sterfquote:
hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Sterf
oh neej.. dat zijn niet mijn woorden..
ga een stuk fietsen ofzo
ja das ook wel een idee..quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha
nou ik zou best een stukje willen fietsen hoor. ik heb gewoon echt totaal niets te doen.
maja denk dat de eerste keer dat ik weer ga fietsen vandaag, gewoon eindbestemming thuisfront instel
Ja maar ik denk wel dat er met een Ajax wedstrijd iets meer mensen zijn dan in de HMH Passenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ooit één keer met een wedstrijd van ajax gewoon tot 4 uur snachts stil gestaan. het was om 22:45 afgelopen![]()
![]()
dat was echt een nachtmerrie gewoon
dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk wel dat er met een Ajax wedstrijd iets meer mensen zijn dan in de HMH Passen
nog maar een paar zeer moeizame uurtjes moet je maar denkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja das ook wel een idee..
dan ga ik denk ik ook weer fietsen..
wil nu ook wel.. maar ja.. dat gaat helaas niet door he
lmaoquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog maar een paar zeer moeizame uurtjes moet je maar denken![]()
Gelredome hebben wij ook weleens lang gestaan heurquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ja![]()
ik ga ieder geval niet gauw meer naar de arena, ga liever naar gelredome. of de kuip
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao
hallo.. ik moet hier nog 8.5 uur zitten vandaag
als je nou gewoon ervoor zorgt dat je vriend gewoon voorop de file staat, is alles gewoon geregeldquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelredome hebben wij ook weleens lang gestaan heurmaar goed. Boeiend ook. Weet zeker
dat ik niet vast sta morgenzorgen we gewoon voor
ah dat valt wel mee toch ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao
hallo.. ik moet hier nog 8.5 uur zitten vandaag
Vorige x zaten we binnen 10 minuten op de snelwegquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je nou gewoon ervoor zorgt dat je vriend gewoon voorop de file staat, is alles gewoon geregeld
Godverdomme wat baal ik ervan dat ik niet naar metallica kan dit jaar zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vorige x zaten we binnen 10 minuten op de snelweghij stond gewoon een stukje verderop.
Dus hij kwam niet in dat zooitje te staanmaar goed we will see
Jupquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Godverdomme wat baal ik ervan dat ik niet naar metallica kan dit jaar zeg.
wat is dat vet!
ah the killers, heb pas discography van gedownloadquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jupik ook niet
en ik wilde ook naar the Killers
Sterftquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Damn...kep heul geen zin meer...oh wacht...ben helemaal niet eens aan't werk![]()
Mogguh peepz!
mogguh p00pb0x.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Damn...kep heul geen zin meer...oh wacht...ben helemaal niet eens aan't werk![]()
Mogguh peepz!
Nah vandaag niet! Kep vandaag een afspraak voor een proefrit bij een garage in Apeldoorn...quote:
np anytimequote:Op woensdag 21 januari 2009 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh p00pb0x.
bedankt voor je morele ondersteuning
Mogguh LLquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Excel
Kan de hele tijd alles weer afsluiten omdat het programma vastloopt
Tijd voor een broodje en koffie
Ja damn dit is mijn eerste en enige van dit jaar..tenminste wat ik gepland heb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah the killers, heb pas discography van gedownload![]()
goed te doen idd
mja moet toch maar s kijken voor dit jaar, heb nog niets geplanned, en wil eigelijk wel meer naar concerten ed. gaan
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah vandaag niet! Kep vandaag een afspraak voor een proefrit bij een garage in Apeldoorn...
Is die van hun?quote:He doesn't look a thing like Jeeeeeeee-sussss
Neej, ik kwam niet vermogend genoeg over...dus heb een afspraak staan voor een A5quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ah ja dat klopt
ik heb je naam in het retailboek zien staan
Wat was het? Een audi R8 of een A8??
Dat nummer ken ik van Rock Band...weet je hoe erg dat is als mensen die dan gaan zingen?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, ik kwam niet vermogend genoeg over...dus heb een afspraak staan voor een A5
Ja dan gaan ze zeker die stem nadoen van die gast enzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik van Rock Band...weet je hoe erg dat is als mensen die dan gaan zingen?
Mogguh poopquote:
ik had rockband2 gedownload maar hij doet het nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik van Rock Band...weet je hoe erg dat is als mensen die dan gaan zingen?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Excel
Kan de hele tijd alles weer afsluiten omdat het programma vastloopt
Tijd voor een broodje en koffie
Voor je PS3?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had rockband2 gedownload maar hij doet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |