fijne avond!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef MaleDuck het volgende:ik kom ff zeggen dat ik ook lekker naar huis ga...
Ja leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef MaleDuck het volgende:ik kom ff zeggen dat ik ook lekker naar huis ga...
Ik zeg tegen iedereen dudequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dan moet je er maar het juiste geslacht van maken![]()
whehehe geknipt of geschoren?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:38 schreef Runx het volgende:
ik ben geknipt vandaag![]()
nu heb ik weer kort haar
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:41 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe geknipt of geschoren?![]()
net zoals bij schaapjes![]()
Heyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguh peepz!
cracks me up everytime I see it
Ik was om kwart over 5 al klaar wakker... Zeg jij het maarquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:34 schreef MaleDuck het volgende:
iedereen lekker geslapen? ik niet... ik was echt boos op mn wekker
das uitslapen! ik was om 5 uur wakkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:39 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik was om kwart over 5 al klaar wakker... Zeg jij het maar
tja... dat is het risico van zover van je werk wonen en toch op tijd willen beginnen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:39 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik was om kwart over 5 al klaar wakker... Zeg jij het maar
Mogguhquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das uitslapen! ik was om 5 uur wakker
goeiemorgen kipmetbiefstuk en Maleduck
Ach ja soms heb ik dat ook wel, maar dan probeer ik altijd nog gebruik te maken van de tijd die ik heb...quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Maaruh, afstand heeft hier niks mee te maken (okay, ik kom er toch vroeger voor uit bed) maar op een gegeven moment ben ik op de één of andere manier altijd heel vroeg wakker...
aan de andere kant kan je de wekker uitdrukken voordat hij afgaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Maaruh, afstand heeft hier niks mee te maken (okay, ik kom er toch vroeger voor uit bed) maar op een gegeven moment ben ik op de één of andere manier altijd heel vroeg wakker...
Dat doe ik ook altijd... Want dan lig ik meestal toch al een uur wakkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aan de andere kant kan je de wekker uitdrukken voordat hij afgaat![]()
"het glas is halfvol"
ja werelds! tis weer woensdag. geen ruk te doen denk dat ik maar weer wat opneem vandaag.quote:
Naar Oasis morgenquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja werelds! tis weer woensdag. geen ruk te doen denk dat ik maar weer wat opneem vandaag.
moet nog even een deur omdraaien thuis![]()
maar wat voor concert ga je eigelijk naar toe ?
Oh das wel vet ja ! waar is het ? heiniken music hall ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Naar Oasis morgenKipmetbiefstuk gaat vandaag al
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oh das wel vet ja ! waar is het ? heiniken music hall ?
ja maar jij bent eerder vrij..quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zit er al stil jij![]()
mogge iedereen
ik zit tot half 6 op men werkquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar jij bent eerder vrij..
en mijn rooster vind dat ik vandaag tot 6 uur moet werken
ja , gelukkig niet in de Arena. wat dat is één grote ellendequote:
Ja klote geluid etc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , gelukkig niet in de Arena. wat dat is één grote ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |