met die stemmetjes van die chinese klinkt het leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die is te grappig
Hoe verzinnen ze het
ja zo hoor ik het hier dus ook..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
met die stemmetjes van die chinese klinkt het leuk
Moeder van klonk: Dus tjah ik lag daar zo met mijn benen wijd, hard persend, en toen vloog ie er zo uit. De dokter greep mis en de baby viel met een klap tegen de grond *KLONK!!*. Tjah dat was zo grappig dat we um maar zo hebben genoemdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:52 schreef Klonk het volgende:
laat die chinezen maar nederlands leren
Dum Fukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moeder van klonk: Dus tjah ik lag daar zo met mijn benen wijd, hard persend, en toen vloog ie er zo uit. De dokter greep mis en de baby viel met een klap tegen de grond *KLONK!!*. Tjah dat was zo grappig dat we um maar zo hebben genoemd
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moeder van klonk: Dus tjah ik lag daar zo met mijn benen wijd, hard persend, en toen vloog ie er zo uit. De dokter greep mis en de baby viel met een klap tegen de grond *KLONK!!*. Tjah dat was zo grappig dat we um maar zo hebben genoemd
Klein paard, tiny ponyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ok.. die anderen snap ik allemaal.. maar deze
Tiny Ponyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dan had ik hem toch goedquote:
Ja kun je ook zelf verzinnenquote:
Te moeilijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja kun je ook zelf verzinnen
Maar ik ga naar huis
fine avondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja kun je ook zelf verzinnen
Maar ik ga naar huis
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dan had ik hem toch goed
dat maakt het er echt niet beter op![]()
![]()
tiny ponyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Pwndquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:12 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
omdat ik daar al de hele middag zit
Alstuquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je..
ik heb echt gewoon kippevel :S
Raampje open gelatenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach.. ik weet wel hoe het komt..
das mn eigen schuld
ik eet nooit te weinigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Raampje open gelaten
Of te weinig gegeten?
Ohwkeejquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik eet nooit te weinig
denk dat het van het koude drinken komt.. en het weinige slapen ofzo
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ik vreet echt serieus veel te veel..
hey Dracuquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef draculettetje het volgende:
klop klop
durf bijna niet meer binnen te komen!
en de meeste zullen al wel naar huis zijn
even een kleine update van mij
het gaat op zich weer een stuk beter, maar mn kop vind de computer nog niet zo aardig, zal nog niet veel / niet echt eigenlijk gaan posten!
ben in ieder geval weer uit het ziekenhuis en ben tijdelijk bij mn schoonouders
groetjes en werkze allemaal
Hey draculettetjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef draculettetje het volgende:
klop klop
het gaat op zich weer een stuk beter, maar mn kop vind de computer nog niet zo aardig, zal nog niet veel / niet echt eigenlijk gaan posten!
Hij zal je misssenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:41 schreef Crazy-p het volgende:
gaat ff de laptop verlatenfijne avond mensen!
Tot snelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef draculettetje het volgende:
dank jullie wel en tot gauw!
tot snel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef draculettetje het volgende:
dank jullie wel en tot gauw!
Draakjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef draculettetje het volgende:
klop klop
fijne avond!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef MaleDuck het volgende:ik kom ff zeggen dat ik ook lekker naar huis ga...
Ja leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef MaleDuck het volgende:ik kom ff zeggen dat ik ook lekker naar huis ga...
Ik zeg tegen iedereen dudequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dan moet je er maar het juiste geslacht van maken![]()
whehehe geknipt of geschoren?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:38 schreef Runx het volgende:
ik ben geknipt vandaag![]()
nu heb ik weer kort haar
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:41 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe geknipt of geschoren?![]()
net zoals bij schaapjes![]()
Heyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
mogguh peepz!
cracks me up everytime I see it
Ik was om kwart over 5 al klaar wakker... Zeg jij het maarquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:34 schreef MaleDuck het volgende:
iedereen lekker geslapen? ik niet... ik was echt boos op mn wekker
das uitslapen! ik was om 5 uur wakkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:39 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik was om kwart over 5 al klaar wakker... Zeg jij het maar
tja... dat is het risico van zover van je werk wonen en toch op tijd willen beginnen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:39 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik was om kwart over 5 al klaar wakker... Zeg jij het maar
Mogguhquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das uitslapen! ik was om 5 uur wakker
goeiemorgen kipmetbiefstuk en Maleduck
Ach ja soms heb ik dat ook wel, maar dan probeer ik altijd nog gebruik te maken van de tijd die ik heb...quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Maaruh, afstand heeft hier niks mee te maken (okay, ik kom er toch vroeger voor uit bed) maar op een gegeven moment ben ik op de één of andere manier altijd heel vroeg wakker...
aan de andere kant kan je de wekker uitdrukken voordat hij afgaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Maaruh, afstand heeft hier niks mee te maken (okay, ik kom er toch vroeger voor uit bed) maar op een gegeven moment ben ik op de één of andere manier altijd heel vroeg wakker...
Dat doe ik ook altijd... Want dan lig ik meestal toch al een uur wakkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aan de andere kant kan je de wekker uitdrukken voordat hij afgaat![]()
"het glas is halfvol"
ja werelds! tis weer woensdag. geen ruk te doen denk dat ik maar weer wat opneem vandaag.quote:
Naar Oasis morgenquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja werelds! tis weer woensdag. geen ruk te doen denk dat ik maar weer wat opneem vandaag.
moet nog even een deur omdraaien thuis![]()
maar wat voor concert ga je eigelijk naar toe ?
Oh das wel vet ja ! waar is het ? heiniken music hall ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Naar Oasis morgenKipmetbiefstuk gaat vandaag al
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oh das wel vet ja ! waar is het ? heiniken music hall ?
ja maar jij bent eerder vrij..quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zit er al stil jij![]()
mogge iedereen
ik zit tot half 6 op men werkquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar jij bent eerder vrij..
en mijn rooster vind dat ik vandaag tot 6 uur moet werken
ja , gelukkig niet in de Arena. wat dat is één grote ellendequote:
Ja klote geluid etc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , gelukkig niet in de Arena. wat dat is één grote ellende
quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Naar Oasis morgenKipmetbiefstuk gaat vandaag al
Ja hetzelfde probleem zou ik ook heben ik morgen, maar ja..ik ga met de treinquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Vanavond dus!
Het begint overigens wel heel vroeg... 7 uur deuren open en om 8 uur begint het al...
En dan moeten wij dus in de spits over de A2 naar Amsterdam...
Maar het is het natuurlijk allemaal wel waard
het probleem is denk ik juist amsterdam uit te komen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Vanavond dus!
Het begint overigens wel heel vroeg... 7 uur deuren open en om 8 uur begint het al...
En dan moeten wij dus in de spits over de A2 naar Amsterdam...
Maar het is het natuurlijk allemaal wel waard
Ik werk morgen uiteraard ook een kortere dagquote:
Vorige x toen ik bij de HMH was was ik zo weg. Me vriend kwam me toen ophalen net zoals morgen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het probleem is denk ik juist amsterdam uit te komen.
wat is dat altijd verschrikkelijk slecht geregeld zeg
ik heb ooit één keer met een wedstrijd van ajax gewoon tot 4 uur snachts stil gestaan. het was om 22:45 afgelopenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vorige x toen ik bij de HMH was was ik zo weg. Me vriend kwam me toen ophalen net zoals morgen.
Dus die wacht uiteraard een stukkie van de HMH weg
Sterfquote:
hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Sterf
oh neej.. dat zijn niet mijn woorden..
ga een stuk fietsen ofzo
ja das ook wel een idee..quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha
nou ik zou best een stukje willen fietsen hoor. ik heb gewoon echt totaal niets te doen.
maja denk dat de eerste keer dat ik weer ga fietsen vandaag, gewoon eindbestemming thuisfront instel
Ja maar ik denk wel dat er met een Ajax wedstrijd iets meer mensen zijn dan in de HMH Passenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ooit één keer met een wedstrijd van ajax gewoon tot 4 uur snachts stil gestaan. het was om 22:45 afgelopen![]()
![]()
dat was echt een nachtmerrie gewoon
dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk wel dat er met een Ajax wedstrijd iets meer mensen zijn dan in de HMH Passen
nog maar een paar zeer moeizame uurtjes moet je maar denkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja das ook wel een idee..
dan ga ik denk ik ook weer fietsen..
wil nu ook wel.. maar ja.. dat gaat helaas niet door he
lmaoquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog maar een paar zeer moeizame uurtjes moet je maar denken![]()
Gelredome hebben wij ook weleens lang gestaan heurquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ja![]()
ik ga ieder geval niet gauw meer naar de arena, ga liever naar gelredome. of de kuip
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao
hallo.. ik moet hier nog 8.5 uur zitten vandaag
als je nou gewoon ervoor zorgt dat je vriend gewoon voorop de file staat, is alles gewoon geregeldquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelredome hebben wij ook weleens lang gestaan heurmaar goed. Boeiend ook. Weet zeker
dat ik niet vast sta morgenzorgen we gewoon voor
ah dat valt wel mee toch ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lmao
hallo.. ik moet hier nog 8.5 uur zitten vandaag
Vorige x zaten we binnen 10 minuten op de snelwegquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je nou gewoon ervoor zorgt dat je vriend gewoon voorop de file staat, is alles gewoon geregeld
Godverdomme wat baal ik ervan dat ik niet naar metallica kan dit jaar zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vorige x zaten we binnen 10 minuten op de snelweghij stond gewoon een stukje verderop.
Dus hij kwam niet in dat zooitje te staanmaar goed we will see
Jupquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Godverdomme wat baal ik ervan dat ik niet naar metallica kan dit jaar zeg.
wat is dat vet!
ah the killers, heb pas discography van gedownloadquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jupik ook niet
en ik wilde ook naar the Killers
Sterftquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Damn...kep heul geen zin meer...oh wacht...ben helemaal niet eens aan't werk![]()
Mogguh peepz!
mogguh p00pb0x.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Damn...kep heul geen zin meer...oh wacht...ben helemaal niet eens aan't werk![]()
Mogguh peepz!
Nah vandaag niet! Kep vandaag een afspraak voor een proefrit bij een garage in Apeldoorn...quote:
np anytimequote:Op woensdag 21 januari 2009 09:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh p00pb0x.
bedankt voor je morele ondersteuning
Mogguh LLquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Excel
Kan de hele tijd alles weer afsluiten omdat het programma vastloopt
Tijd voor een broodje en koffie
Ja damn dit is mijn eerste en enige van dit jaar..tenminste wat ik gepland heb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah the killers, heb pas discography van gedownload![]()
goed te doen idd
mja moet toch maar s kijken voor dit jaar, heb nog niets geplanned, en wil eigelijk wel meer naar concerten ed. gaan
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nah vandaag niet! Kep vandaag een afspraak voor een proefrit bij een garage in Apeldoorn...
Is die van hun?quote:He doesn't look a thing like Jeeeeeeee-sussss
Neej, ik kwam niet vermogend genoeg over...dus heb een afspraak staan voor een A5quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ah ja dat klopt
ik heb je naam in het retailboek zien staan
Wat was het? Een audi R8 of een A8??
Dat nummer ken ik van Rock Band...weet je hoe erg dat is als mensen die dan gaan zingen?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej, ik kwam niet vermogend genoeg over...dus heb een afspraak staan voor een A5
Ja dan gaan ze zeker die stem nadoen van die gast enzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik van Rock Band...weet je hoe erg dat is als mensen die dan gaan zingen?
Mogguh poopquote:
ik had rockband2 gedownload maar hij doet het nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik van Rock Band...weet je hoe erg dat is als mensen die dan gaan zingen?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
Excel
Kan de hele tijd alles weer afsluiten omdat het programma vastloopt
Tijd voor een broodje en koffie
Voor je PS3?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had rockband2 gedownload maar hij doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |