tjah dan moet je wel weg om te 'werken'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat blijkt
Hij vroeg gisteren de autosleutels... ik vroeg waarom.. hij: Ik ga werkuh![]()
Hij pakte zn koffertje met potloden en ging iedereen een kus en knuffel geven (doet ie altijd als ie weg gaat of naar bed). Toen ie iedereen gedag had gezegd ging hij "met de kindjes samen spelen"
Note: we zaten bij mn schoonouders, hij was het enige kindje in huis
opa en papaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Randall heeft van pa en opa een racebaan gekregen met de kerst...
3 keer raden wie ermee speelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 0 0 | | ____|___|____ 0 |~ ~ ~ ~ ~ ~| 0 | | | | ___|__|___________|___|__ |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/| 0 | H a p p y | 0 | |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/| | _|___|_______________________|___|__ |/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/| | | | B i r t h d a y! ! ! | | ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ | |___________________________________| |
SGELE MOGGUH!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
LL, gefeli met Randall!
Mogguh allemaal
ben er meteen weer vandoordruk enzo
speciaal voor jou zonder boterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
Thanx Sgele en Debbie![]()
En WL voor de mooie taart natuurlijk
Sgelequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef Sgele het volgende:
Tripack!
Debs!![]()
ok..ik ben er nu echt weg van
Thanxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
speciaal voor jou zonder boter
Jij hoeft nog maar 1 nachtje te slapenquote:
I know! Heb er al wel heel veel zin in!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij hoeft nog maar 1 nachtje te slapen![]()
en dan en dan??quote:
Gitaarversterker merkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge iederrs!
wat is een Randall?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |