Nee, PS2quote:
Hey Barra!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge fans
ah k dacht alquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey Barra!
Als je nog tv shows zoekt:
- How I Met Your Mother
- The Big Bang Theory
- Gary Unmarried
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen LL![]()
ja lekker , ik had net trek in een bakkie pleur
format c:quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
* LL geeft koffie![]()
Mogguh Barra
GrrrrrHoe kan ik excel vermoorden?
Ja en gary unmarried gaat op tv komenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hey Barra!
Als je nog tv shows zoekt:
- How I Met Your Mother
- The Big Bang Theory
- Gary Unmarried
Van mij mag je hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:02 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Mensen, ik heb ontieglijk de drang om mijzelf helemaal vol te gaan vreten
1. Open a new workbookquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GrrrrrHoe kan ik excel vermoorden?
U is zenuwachtig voor vanavond?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:02 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
dan ben je zwanger. gefeliciteerd! hebben jullie al een naam voor de kleine bedacht ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:02 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
quote:
npquote:
Zelfs daarbij hapert ie.. bij stap 1 alquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1. Open a new workbook
2. Press F5
3. Enter X97:L97 and press Enter
4. Press Tab
5. Press Ctrl+Shift and click the Chart Wizard button on the toolbar.
thats it!
wheheh scherp WLquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je zwanger. gefeliciteerd! hebben jullie al een naam voor de kleine bedacht ?
komt door de koffiequote:
hey lieverdquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je zwanger. gefeliciteerd! hebben jullie al een naam voor de kleine bedacht ?
dan moet je een mega-super-ultra wopper bestellenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Kan niet... Ik ben vorige week nog ongesteld geweest...
Maar ik heb echt de drang... En vanavond word het ook alweer makkelijk eten (Burger King of Mac)...
Met red-bull bedoel je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Heb je hem een LL-special gegeven?
Gewoon aan toegeven, kan wel een keertje... waar heb je trek in? kip met biefstuk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Kan niet... Ik ben vorige week nog ongesteld geweest...
Maar ik heb echt de drang... En vanavond word het ook alweer makkelijk eten (Burger King of Mac)...
Of peking eend?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon aan toegeven, kan wel een keertje... waar heb je trek in? kip met biefstuk?
Vleesquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je een mega-super-ultra wopper bestellen
[ afbeelding ]
Nee, het is meer lekkere trekquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon aan toegeven, kan wel een keertje... waar heb je trek in? kip met biefstuk?
Gaat 't hier nog over etenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Nee, het is meer lekkere trek
oh ja sorry vergeten. nou dat wordt lekker eten dan in de mac of burger kingquote:
Ga dan aan de chocola... dat werkt bij de meeste vrouwen wel even om die drang uit te schakelen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Nee, het is meer lekkere trek
lang leve de groente burger...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja sorry vergeten. nou dat wordt lekker eten dan in de mac of burger king
Frietjes zijn altijd heel lekker hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja sorry vergeten. nou dat wordt lekker eten dan in de mac of burger king
haha nou!quote:
én toch kom je er bekaaid vanaf dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:20 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Frietjes zijn altijd heel lekker hoorOf twisterfries
wheheh idd WLquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én toch kom je er bekaaid vanaf dan.
meestal gooi ik mn friet zelfs weg hahanou ja het laatste gedeelte dan
Je moest eens weten hoe lekker die vleeschburgers allemaal wel niet zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:29 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lekker die burgers allemaal wel niet zijn
Dat weet ik maar al te goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lekker die vleeschburgers allemaal wel niet zijn
Mogguh!quote:
waarom dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat weet ik maar al te goedIk eet ook pas sinds een paar maanden geen vlees meer
goodmeurning...quote:
Een paar maanden? Mis je 't niet dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat weet ik maar al te goedIk eet ook pas sinds een paar maanden geen vlees meer
nee want dan mis ik toch echt vlees.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:29 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lekker die burgers allemaal wel niet zijn
idd... een burger zonder vlees is echt niet te doen... maar gewoon een gerecht zonder vlees wel...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want dan mis ik toch echt vlees.
dat is net zoiets als alcoholvrij bier drinken. das ook niet te zuipen
wat is het probleem... excel werkt toch altijd...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Ik geef het op.. dat die 2 excel bestanden maar verrekken
thats the spirit!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Ik geef het op.. dat die 2 excel bestanden maar verrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |