Dansende Joden is wel een normale reactie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
wat is dit voor een antwoord
reageer normaal of niet.
Het 'klaren van de klus' heeft tot nu toe anders grotendeels burgerslachtoffers gekost, en als een verder 'klaren van de klus' door blijft gaan tot het 'voor eens en altijd' is opgelost beloofd dat weinig goeds voor die bevolking daar ..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij propageerd het afmaken van de klus/van Hamas
niet zoals hier gesuggereert wordt het afmaken van alle Palestijnen in de gaskamers![]()
mwah, het is op zich wel grappig als een voormalige terrorist weigert met een terrorist te pratenquote:doet toch niet ter zake in deze
Klopt jij kunt dat nuanceren maar Meki niet, vandaar mijn opmerking.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er groepen zionisten/kolonisten zullen zijn die zeker niet zullen rouwen om de dood van Palestijnen. Maar goed, aan de andere kant heb je Hamas die het niet erg vindt als er een Jood overlijd.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:54 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Ga je mond snel spoelen..
1300 doden waarvan de helft vrouwen en kinderen
6000 gewonden waarvan de helft vrouwen en kinderen.![]()
en dat zijn allemaal militanten ?
Waarom moet ik rouwen om slachtoffers welke vallen door de guerilla tactieken van Hamas? Het merendeel van de burgers staat zelf achter Hamas, ik zie het meer als friendly damage.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er groepen zionisten/kolonisten zullen zijn die zeker niet zullen rouwen om de dood van Palestijnen. Maar goed, aan de andere kant heb je Hamas die het niet erg vindt als er een Jood overlijd.
Met andere woorden en de boodschap die jij me geeft juich je doden toe in Gaza ?.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef damsco het volgende:
[..]
grapjas. Door de partij waar jij een harde plasser van krijgt, namelijk Hamas. Ik wordt er niet warm of koud van, werkelijk waar.
Het is gewoon een feit dat dansen om 9/11 en de aanval van Israël een wereld van verschil is. Maar dat zul jij nooit toegeven, want dan gaat je zielige propaganda foto's en filmpjes niet meer werken.
Hamas juicht hun eigen burgerdoden toe, zo hebben ze weer een reden om raketten te schieten op Israel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Met andere woorden en de boodschap die jij me geeft juich je doden toe in Gaza ?.
Bla bla bla ...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hamas juicht hun eigen burgerdoden toe, zo hebben ze weer een reden om raketten te schieten op Israel.
De enige slachtoffers zijn de burgerbevolking, de leiders zitten daar allang niet meer.
De reden hebben ze al hoor, hun grond is ingepikt, en het duurt blijkbaar nog even voor ze zich daarbij neerleggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hamas juicht hun eigen burgerdoden toe, zo hebben ze weer een reden om raketten te schieten op Israel.
Je geeft met deze woorden toe dat de inval van Israël puur bedoeld was om burgerslachtoffers te maken ?quote:De enige slachtoffers zijn de burgerbevolking, de leiders zitten daar allang niet meer.
Israel voert zware bombardementen uit ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Bla bla bla ...
Wie maakt die slachtoffers,.. zeker kabouter plop zeker he.
blijf je maar lekker alls ontkennen.
Nee, in elk leger zijn het niet de generaals die de raketten vuren maar de gewone soldaten (infanterie/cavalerie).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:22 schreef moussie het volgende:
Je geeft met deze woorden toe dat de inval van Israël puur bedoeld was om burgerslachtoffers te maken ?
ik ben me bewust van de hiërarchie in het leger .. maar wat heeft dat te maken met wat ik vroeg ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, in elk leger zijn het niet de generaals die de raketten vuren maar de gewone soldaten (infanterie/cavalerie).
De leiders geven slechts opdracht.
Ja 100%, ze gaan niet voor de burgerslachtoffers maar voor de soldaten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef moussie het volgende:
[..]
ik ben me bewust van de hiërarchie in het leger .. maar wat heeft dat te maken met wat ik vroeg ?
aah, op die fiets .. dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja 100%, ze gaan niet voor de burgerslachtoffers maar voor de soldaten.
Die burgerslachtoffers zijn een noodzakelijk kwaad (vanwege de dichtheid van het gebied) waar
Hamas maar al te graag mee dweept.
Je vergeet één ding, Hamas heeft geen regulier leger, dus geen infanterie of cavalerie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, in elk leger zijn het niet de generaals die de raketten vuren maar de gewone soldaten (infanterie/cavalerie).
De leiders geven slechts opdracht.
Exact.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Je vergeet één ding, Hamas heeft geen regulier leger, dus geen infanterie of cavalerie.
Het is meer een burger militie.
En dat is tevens het probleem, die strijders vechten meestal niet in uniform!
Dus wel vechten met echte wapens, maar de doden worden getelt als burgerdoden.
Er zijn wel zogenaamde brigades met uniform, maar dat zijn er relatief gezien erg weinig.
En ik denk dat ze snel hun uniform hebben uitgetrokken, zodat de nadruk meer op burgerdoden valt.
Al Jazeera heeft vandaag gemeld, dat er "maar" 115 millitante strijders zijn gevallen.
Naar mijn menig kan dat niet, want dan krijg je een enorm gat in het officiele doden aantal![]()
Zo'n oorlog is bijna of niet te winnen, de druk van de wereldopinie, op het aantal "burgerdoden" wordt dan wel heel groot.
en als je het verder doortrekt zou je zelfs nog kunnen zeggen dat de uniformen ordedienst/politie van Hamas is, ze hebben immers geen regulier leger .. en dat je, als je die uitschakelt, het Hamas eigenlijk onmogelijk maakt om de orde te houden en zelf aanslagen tegen te houden, zelfs al ze dat zouden willenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Je vergeet één ding, Hamas heeft geen regulier leger, dus geen infanterie of cavalerie.
Het is meer een burger militie.
En dat is tevens het probleem, die strijders vechten meestal niet in uniform!
Dus wel vechten met echte wapens, maar de doden worden getelt als burgerdoden.
Er zijn wel zogenaamde brigades met uniform, maar dat zijn er relatief gezien erg weinig.
En ik denk dat ze snel hun uniform hebben uitgetrokken, zodat de nadruk meer op burgerdoden valt.
Al Jazeera heeft vandaag gemeld, dat er "maar" 115 millitante strijders zijn gevallen.
Naar mijn menig kan dat niet, want dan krijg je een enorm gat in het officiele doden aantal![]()
Zo'n oorlog is bijna of niet te winnen, de druk van de wereldopinie, op het aantal "burgerdoden" wordt dan wel heel groot.
Tussen een politie of ordedienstquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:12 schreef moussie het volgende:
[..]
en als je het verder doortrekt zou je zelfs nog kunnen zeggen dat de uniformen ordedienst/politie van Hamas is, ze hebben immers geen regulier leger .. en dat je, als je die uitschakelt, het Hamas eigenlijk onmogelijk maakt om de orde te houden en zelf aanslagen tegen te houden, zelfs al ze dat zouden willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |