Ik heb deze geopend, dus met dat niveau zit het wel snor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is een beetje naief, in 51 delen zijn er misschien 3 topics geweest met een redelijk niveau...
Ik denk dat ze hun eigen grootste vijand zijn. Het is de onderliggende ideologie die hun eigen ziel opvreet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste tegenstander van Israël de publieke opinie is
Ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun eigen grootste vijand zijn. Het is de onderliggende ideologie die hun eigen ziel opvreet.
Daar heb je vast gelijk in. Als ze moslim zouden zijn, zou het probleem denk ik een stuk minder groot zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun eigen grootste vijand zijn. Het is de onderliggende ideologie die hun eigen ziel opvreet.
Oh ze doden wel vaker VN medewerkers?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef B4CO het volgende:
[..]
Even de broeders doden, pak aan en gaan (doen ze vaker)
Aan de hand van welk gedrag van Israel jegens haar buren, zou ik voorstander van Israel moeten worden, dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat zijn aannames. Het is gewoon een feit dat Hamas zich niet aan de internationale regels houdt waardoor Israël met een lastige tegenstander te maken heeft. Ik denk dat de grootste tegenstander van Israël de publieke opinie is, door de vele propaganda. Zoals je ziet trappen er hier op FOK! ook velen in.
zo werkt het nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ze hebben niet gewonnen... het staat 1200 tegen 13.
Dat mag. Ik denk dat een ideologie als Zionisme niet kan overleven zonder externe vijanden. In Haartz stond er laatst een goed stuk over wat ik zo snel niet kan vinden helaas. Het kwam erop neer dat Israel inmiddels als los zand aan elkaar hangt en voortdurend het gevaar van desintegratie dreigt. Wat het zaakje nog bij elkaar houdt is het idee van externe vijanden. De noodzaak van dat idee is zo sterk geworden dat al het andere moet wijken.quote:
Haar grote zonde? Afvragen hoe de wereld de acties van Israel in Gaza zou beoordelen.quote:Channel 2 Anchorwoman Blamed for 'Empathizing with Enemy'
On the third day of the war, a citizen started a petition on a free petition-hosting website, in which she accused Channel 2's main anchorwoman, Yonit Levy, of being “anti-Zionist”...
omdat het niet realistisch is na alles wat er gebeurt isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef Ghazi het volgende:
Oplossing is simpel, alle zionisten/bezetters uit Palestina. Teruggave van Jeruzalem aan de internationale gemeenschap. Het recht op terugkeer van Palestijnen realiseren. De Israelische muur op eigen grondgebied, en de ontmanteling van militaire Hamas. Een levensvatbare Palestijnse staat in de Gaza en de Westelijke Jordaanoever.
Waarom snappen Israeli's dit simpele pakket niet?
Precies datzelfde denk ik over de Palestijnen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dit gaat niet gebeuren...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef Ghazi het volgende:
Oplossing is simpel, alle zionisten/bezetters uit Palestina. Teruggave van Jeruzalem aan de internationale gemeenschap. Het recht op terugkeer van Palestijnen realiseren. De Israelische muur op eigen grondgebied, en de ontmanteling van militaire Hamas. Een levensvatbare Palestijnse staat in de Gaza en de Westelijke Jordaanoever.
Dus er mogen alleen maar Palestijnen in Palestina wonen, en alleen maar Joden in Israël?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef Ghazi het volgende:
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:49 schreef Salvad0R het volgende:
Trouwens, een jood die klaagt over de propagandamachine van de vijand. Wehehehehe.
en waarom zou ik dat niet mogen .. er zit hier een Nederlander het 'af maken van de klus' te propageren, 'voor eens en altijd' .. nou, die woorden werden dus ook gebruikt door een ander persoon, nadat die de betreffende bevolkingsgroep eerst middels propaganda als zwarte schapen neer had gezet ..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zou jij die term niet willen gebruiken, alsjeblieft?
Ik snap niet wat er raar aan is om zulke uitspraken te roepen tegen een partij welke als terroristisch staat aangeschreven door de gehele westerse wereld?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef moussie het volgende:
[..]
en waarom zou ik dat niet mogen .. er zit hier een Nederlander het 'af maken van de klus' te propageren, 'voor eens en altijd' .. nou, die woorden werden dus ook gebruikt door een ander persoon, nadat die de betreffende bevolkingsgroep eerst middels propaganda als zwarte schapen neer had gezet ..
Ik zei het al eerder .. haal die extremistische kolonisten weg uit de nederzettingen, zet daar mensen in die wel in vrede met hun buren willen leven .. dat lijkt mij een goed begin als je wil dat de verhoudingen tussen de verschillende groepen normaliserenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus er mogen alleen maar Palestijnen in Palestina wonen, en alleen maar Joden in Israël?
Ik sta heel erg achter het terug trekken achter de grenzen besloten in 1948, de muur op eigen grondgebied, en de Hamas ontmantelen (alhoewel dat weet ik ook niet zeker) Ze moeten hun wapens gewoon niet gebruiken voor buurlanden, maar die andere vind ik vreemd. Kan de jood niet gewoon onder Palestijns gezag leven in Palestina en de Palestijn onder Israëlisch gezag in Israël? Dus de Palestijn en de Jood zelf laten kiezen?
ik zie het probleem ook niet zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef moussie het volgende:
[..]
en waarom zou ik dat niet mogen .. er zit hier een Nederlander het 'af maken van de klus' te propageren, 'voor eens en altijd' .. nou, die woorden werden dus ook gebruikt door een ander persoon, nadat die de betreffende bevolkingsgroep eerst middels propaganda als zwarte schapen neer had gezet ..
ach, het is wel vaker gebeurd dat wie vandaag lid is van een terroristische organisatie en opdracht geeft tot aanslagen morgen de regeringsleider wordt ..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er raar aan is om zulke uitspraken te roepen tegen een partij welke als terroristisch staat aangeschreven door de gehele westerse wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |