Ehh de onze werkt ook op zaterdag (althans die van de verkopende partij) anders was het gewoonweg geen bezichtiging geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:04 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van een goede makelaar zoeken. Er is simpelweg geen enkele makelaar die dit doet. Je spreekt maar door de week af en anders heb je pech. Zal wel onderlinge afspraak zijn. Je kan trouwens wel vroeg afspreken, bijv. om 0800 in de ochtend, dus dat is wel een goed alternatief.
Maar dit is verder wel erg offtopic allemaal
Ja, zie je die vloerdelen aan de linkerkant? Zulke dikke bomen bestaan niet eensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:37 schreef Conekiller het volgende:
[..]
jemig, iemand heeft de groothoeklens van z'n camera gevonden volgens mij
Hoe krijg je zo iets boven via de lift?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:33 schreef Metatron het volgende:
Maarreh... Krijg ik de pooltafel er bij?
[ afbeelding ]
Wat een schitterend huis is dat! De inrichting is niet in alles mijn smaak maar het huis zelf is erg mooi!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:57 schreef k_man het volgende:
Boeiend detail... dit is het behang op de plee...
[ link | afbeelding ]
ff btje off topic...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef Gwywen het volgende:
En wat een geweldig interieur
[ afbeelding ]
Ik heb zoiets ooit ergens zien staan onder de naam 'theekastje'.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ff btje off topic...
achterin de kamer zie je een soort dranktafeltje staan. weet iemand hoe die heten. Ik ben nl op zoek naar zo'n drankrekje, drankkastje ... en vlgs mij moeten die er wel te vinden zijn, maar ik kom niet echt op de goede benaming....
Het dat niet een butlertray of zoiets?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:53 schreef Volpez het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ooit ergens zien staan onder de naam 'theekastje'.
Probeer anders eens drankkast op marktplaats ofzo... ooit kom je dan zo bij merken of officiële namen uit.
Serveerwagen/tafel kan ook nogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:53 schreef Volpez het volgende:
[..]
Ik heb zoiets ooit ergens zien staan onder de naam 'theekastje'.
Probeer anders eens drankkast op marktplaats ofzo... ooit kom je dan zo bij merken of officiële namen uit.
Woehoequote:Op woensdag 28 januari 2009 08:16 schreef Babbelzz het volgende:
jaaa gevonden onder de naam theetafel!
De makelaar waar ik nu zaken mee doe (regio Eindhoven & Helmond) kwam gewoon op zaterdagochtend langs voor een taxatie hoor, geen enkel probleem. Er zijn er best wel die het doen, alleen moet je dan even verder zoeken dan de standaard grote makelaarskantoren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:04 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van een goede makelaar zoeken. Er is simpelweg geen enkele makelaar die dit doet. Je spreekt maar door de week af en anders heb je pech. Zal wel onderlinge afspraak zijn. Je kan trouwens wel vroeg afspreken, bijv. om 0800 in de ochtend, dus dat is wel een goed alternatief.
Vast wel, maar je bent wel erg pertinent in je onjuiste overtuiging.quote:Maar dit is verder wel erg offtopic allemaal
ik heb op 3 een bod gedaan...waarvan 1 met btje bruin glas, die heeft niet de voorkeur, maar eens kijken hoe de verkopers reagerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:20 schreef Volpez het volgende:
[..]
Woehoe
Ook voor de prijs die je wilde betalen?
Kei goed!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:48 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ik heb op 3 een bod gedaan...waarvan 1 met btje bruin glas, die heeft niet de voorkeur, maar eens kijken hoe de verkopers reageren
Ik denk dat het de badkamer van tubgirl is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:51 schreef knappekloon het volgende:
wat is er gebeurd onder de kraan (verder ontzettend lelijke badkamer trouwens)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat het de badkamer van tubgirl is.
De eigenaren van dit huis hebben volgens mij meegedaan aan dat tv programma van een tijdje terug dat alle vrouwen uit heusden een week ofzo weg gingen en de mannen het dus alleen moesten rooien, haha Herkende het huis!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, zie je die vloerdelen aan de linkerkant? Zulke dikke bomen bestaan niet eens![]()
Om nog even voort te borduren op het thema Smurf,
Wat een aardig huisje.
[ afbeelding ]
En wat een geweldig interieur
[ afbeelding ]
En wat een schrik als we boven komen![]()
[ afbeelding ]
En een link natuurlijk.
(En wat een onprettige straatnaam)
Ze zijn nu gescheiden omdat hij erachter kwam dat hij het alleen ook wel redde en dan wél de hele dag boerend en ruftend op de bank voor de TV mocht zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
De eigenaren van dit huis hebben volgens mij meegedaan aan dat tv programma van een tijdje terug dat alle vrouwen uit heusden een week ofzo weg gingen en de mannen het dus alleen moesten rooien, haha Herkende het huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |