er staat ook mega interessante info bij:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:02 schreef Yacht het volgende:
[ afbeelding ]
wie wilt daar nou niet wonen voor die kleine 10 miljoen?
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=4df3f0d1-df1d-4169-8ec0-52478398d554&objecttype=DetailKoopObject
Dat is wel interessant, aangezien het verkocht wordt als bewoond pand. Dan is het wel handig om in te schatten hoe lang de bewoner nog "meegaat".quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
er staat ook mega interessante info bij:
De woning wordt thans verhuurd voor ¤ 258,= per maand. De huurder is geboren op 18 september 1925, de zoon van de huurder is inwonend en is geboren op 1 mei 1961.
uhu, en ook slim om dat huis dan onder deze prijsklasse te zetten, ben bang dat ze niet veel reacties zullen krijgen dan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is wel interessant, aangezien het verkocht wordt als bewoond pand. Dan is het wel handig om in te schatten hoe lang de bewoner nog "meegaat".
Top makelaartje hoor! Kan geen Nederlands en heeft ook geen realiteitszin wat betreft prijzen.quote:*** Bellegingsobject, welke in verhuurde staat wordt verkocht, middels Vrijwillige Openbare Inschrijving ***
Dank voor de tips hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef Cothen het volgende:
[..]
De buren op nummer 6 hebben hetzelfde probleem. En ja, dat huis staat dus ook te koop. Kan toeval zijn natuurlijk. Ik zou de makelaar vragen naar het laatste onderzoek op de funderingen. Toen ik voor een woning aan de Boelekade ging kijken wist de makelaar te vertellen dat geen van de woningen van begin 1900 een fundering heeft...
wel je fototoestel meenemen hoor, je weet maar nooit of er nog leuke foto's voor hier te maken zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank voor de tips hier![]()
Zit te wachten op een telefoontje om een afspraak te maken voor de bezichtiging
Ik vind die trapleuning-dinges ook nogal opmerkelijk trouwensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:00 schreef Yacht het volgende:
[ afbeelding ]
leuk, zon opbergkastje in de verwarming.
en dat voor 10 miljoen.
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=85dc9564-d083-424d-bd5c-68e085a64d60&objecttype=DetailKoopObject
Goed idee. net een afspraak gemaakt. Kon pas over twee weken, maar dan kijken we ook gelijk bij de buren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wel je fototoestel meenemen hoor, je weet maar nooit of er nog leuke foto's voor hier te maken zijn
2 weken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed idee. net een afspraak gemaakt. Kon pas over twee weken, maar dan kijken we ook gelijk bij de buren.
zijn weinig makelaars die in het weekeinde of in de avonduren werken is mijn ervaring, maar wellicht verschilt dat per regio.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:17 schreef nokwanda het volgende:
Wij kunnen eigenlijk alleen in het weekend, maar misschien kan ik daar in overleg nog wel een mouw aan passen.
Kwestie van een goede makelaar zoeken. Onze makelaar werkt gewoon op zaterdag, alleen is zijn kantoor dan dicht. Maar je kan gewoon afspraken maken enzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:01 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
zijn weinig makelaars die in het weekeinde of in de avonduren werken is mijn ervaring, maar wellicht verschilt dat per regio.
Ging dat maar zo makkelijk, je makelaar "ontslaan".quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:21 schreef Angelof9 het volgende:
Zou toch ook belachelijk zijn als je op een weekend geen huis kan gaan bezichtigen! Zeker in deze moeilijke huizentijd, zou ik mijn makelaar onmiddeleijk ontslaan als hij weigert mensen op het weekend rond te leiden.
Het is geen kwestie van een goede makelaar zoeken. Er is simpelweg geen enkele makelaar die dit doet. Je spreekt maar door de week af en anders heb je pech. Zal wel onderlinge afspraak zijn. Je kan trouwens wel vroeg afspreken, bijv. om 0800 in de ochtend, dus dat is wel een goed alternatief.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Kwestie van een goede makelaar zoeken. Onze makelaar werkt gewoon op zaterdag, alleen is zijn kantoor dan dicht. Maar je kan gewoon afspraken maken enzo.
wat een vreselijk vet hius trouwensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:00 schreef Yacht het volgende:
[ afbeelding ]
leuk, zon opbergkastje in de verwarming.
en dat voor 10 miljoen.
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=85dc9564-d083-424d-bd5c-68e085a64d60&objecttype=DetailKoopObject
jemig, iemand heeft de groothoeklens van z'n camera gevonden volgens mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:39 schreef knappekloon het volgende:
hoort bij de smurfenkleuren:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |