Haha tsja, je hersenen takelen wel af hoor met de jaren. Ik denk dat het niet verkeerd is om af en toe weer iets nieuws te lerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het vergaren van kennis acht ik zeker niet nutteloos, echter tegenwoordig draait het lijkt het wel nergens anders meer om
WOers schijnen ineens ver boven de MBOers en HBOers te staan, bedrijven nemen je alleen nog aan als je minimaal een HBO diploma hebt lijkt wel.
Daarom stromen veel MBOers ook door naar het HBO!
En WOers, als die eenmaal een baan hebben zijn die nog niet uitgeleerd, nee, die moeten nog weer cursus na cursus volgen om up to date te blijven. Waarom? Omdat het moet.
Maar ik weet dat er heel veel mensen slim genoeg zijn om ook zonder die cursus maar met hun logische denkwijze en ervaring problemen op te lossen.
Alleen tegenwoordig kan je nergens ervaring opdoen omdat je niet wordt aangenomen omdat je eerst 10 jaar gestudeerd moet hebben![]()
Maar vroeger kon het allemaal nog zonder die opleidingen, en de vooruitgang was relatief hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha tsja, je hersenen takelen wel af hoor met de jaren. Ik denk dat het niet verkeerd is om af en toe weer iets nieuws te leren!
Denk je dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Hoogstaande het volgende:
en de vooruitgang was relatief hetzelfde.
In je hol ja!quote:
Ik praat niet over een eeuw terug maar over zo'n 20 jaar terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij denkt dat de algehele vooruitgang vroeger groter was dan nu?
Hmm, juist een eeuw geleden was de vooruitgang (ten opzichte van tien jaar daarvoor) erg groot. Industriële revolutie enzo. En ik zou zeggen dat wij nu sneller vooruitgang boeken dan pak 'm beet tien, twintig jaar geleden. Modernisering, digitalisering, globalisering...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik praat niet over een eeuw terug maar over zo'n 20 jaar terug
En heb het dan over relatief hè
Maar dan ja, dan denk ik dat inderdaad, heb dat zelfs al twee keer in dit topic gepost
Ik denk dat de komst van de moderne computer van toen een grotere vooruitgang is dan de upgrades die er nu zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, juist een eeuw geleden was de vooruitgang (ten opzichte van tien jaar daarvoor) erg groot. Industriële revolutie enzo. En ik zou zeggen dat wij nu sneller vooruitgang boeken dan pak 'm beet tien, twintig jaar geleden. Modernisering, digitalisering, globalisering...
Alleen mensen die goed gestudeerd en flink verdiend hebben, kunnen het zich veroorloven om dit dag in, dag uit te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar om mijn klacht als het ware maar even illustratief aan te geven:
[ afbeelding ]
Waar is die tijd?
Die tijd bestaat haast niet meer!
En denk je dat die mensen meer genieten omdat ze tien jaar langer gestudeerd hebben?
Welnee, die mensen genieten omdat ze bij elkaar zijn en naar de zonsondergang kijken, daarom!! genieten ze.
Overigens begonnen al die dingen zo'n 20 jaar geleden, en zijn we daar nu alleen maar "verbetering" in aan het brengenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, juist een eeuw geleden was de vooruitgang (ten opzichte van tien jaar daarvoor) erg groot. Industriële revolutie enzo. En ik zou zeggen dat wij nu sneller vooruitgang boeken dan pak 'm beet tien, twintig jaar geleden. Modernisering, digitalisering, globalisering...
Maar dat is juist het probleem, is dat dan wel genieten? Dag in dag uit, of doe je het dan alleen omdat het kán omdat je het je kan veroorloven?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen mensen die goed gestudeerd en flink verdiend hebben, kunnen het zich veroorloven om dit dag in, dag uit te doen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Jezelf quoten.quote:
Je hebt een ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Deze clip is erg goed bekeken op youtube, ja doh... ik heb em zo ongeveer 6.3 miljoen keer gezien![]()
![]()
* Joooo-pi heeft het nieuws gehaald
Woar dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Deze clip is erg goed bekeken op youtube, ja doh... ik heb em zo ongeveer 6.3 miljoen keer gezien![]()
![]()
And I keep on fallingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef Joooo-pi het volgende:
![]()
Ik dacht al dat die naam me bekend voor kwamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef reetveter het volgende:
Check, een held
http://veskander.hyves.nl/
Ja ik zie dat van armin staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Teletekst en telegraaf (zie link in vorige post)
Dacht dat jij de krant had gehaaldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Teletekst en telegraaf (zie link in vorige post)
Ja jij zegt dat je het nieuws hebt gehaald, weet ik veel dat die link erbij stondquote:
edit: je had em eindelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik zie dat van armin staanMaar waar sta jij dan?
Hayden is al lang uit, vriend.quote:
Wel zielig dat z'n vriendin in coma ligt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef reetveter het volgende:
Check, een held
http://veskander.hyves.nl/
Wat moet jij in PUB?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef reetveter het volgende:
Ligt het aan mij of is dit gewoon extreem kansloos![]()
Busreiz
Met je Pa een busreis boeken
Want? Hoe weet jij nou wat de gezinssituatie is? Misschien is de moeder wel overleden en is hij enig kind.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef reetveter het volgende:
Busreiz
Wat een jostiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef reetveter het volgende:
Busreiz
Autoooooooooooowwwwwwwquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Hoe weet jij nou wat de gezinssituatie is? Misschien is de moeder wel overleden en is hij enig kind.
Nou, vooruit dan.quote:
Ik kan me best voorstellen dat je je liever laat rijden naar Kroatië, dan dat je het zelf moet doen.quote:
Nee, dat snap ik. Maar als je nou eens verder probeert te kijken/denken, wordt het gelijk een stuk minder raar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef reetveter het volgende:
En ik bedoelde het niet om te bashen daar, vond het alleen raar.
Wat een idioten joh, dat er niks gebeurt daar is een wonder.quote:
Wat een lelijke tetten.quote:
Bonjour, ca va?quote:
Bien, Et toi?quote:
ça va bien, tu habite oú? Rue de sept garçons, Cedric et Omar. Une croissant sil vous plaît!quote:
Ik snap je vraag nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bien, Et toi?
Wie weet trouwens een goede site o.i.d over studeren en alles wat daar bij komt kijken.
het forum van scholieren.com?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bien, Et toi?
Wie weet trouwens een goede site o.i.d over studeren en alles wat daar bij komt kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Adelante op 20-01-2009 14:22:10 (doe zoiets ff achter een spoiler) ]I never workout
Je habite à Raalte, Rue de centuurbaan de la Centrum du Raalte. Cedric et Omarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
ça va bien, tu habite oú? Rue de sept garçons, Cedric et Omar. Une croissant sil vous plaît!
Meestal op de sites van de scholen, tenminste op www.hanze.nl staat er wel wat van studeren + leven in Groningen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ik bedoel bijvoorbeeld wanneer je op kamers gaat, qua financien e.d.
Oh vertel, ik moet vanaf september ook op kamersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ik bedoel bijvoorbeeld wanneer je op kamers gaat, qua financien e.d.
Naar een open dag van de uni. gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bien, Et toi?
WAAR BLIJFT MIJN CROSSAINT?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je habite à Raalte, Rue de centuurbaan de la Centrum du Raalte. Cedric et Omar
Franconvillequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
ça va bien, tu habite oú? Rue de sept garçons, Cedric et Omar. Une croissant sil vous plaît!
Je ne crossaint pas, tu vais à c1000!quote:
je bent geen crossaintquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je ne crossaint pas, tu vais à c1000!
Me 2. Maar we moeten uiteraard wel een beetje goed voorbereid gaan! Wat zijn in hemelsnaam de kosten die je hebt, wat is een normale prijs voor je kamer, hou je nog wel iets over aan het eind van de maand, heb je recht op huursubsidie, en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh vertel, ik moet vanaf september ook op kamers
Nouja ik heb al een flink aantal maten die op kamers wonen, dus de meeste vragen kan ik (tegen die tijd) wel aan hen vragen. Tevens kijk ik regelmating in het subforum SES, worden ook vaak dit soort kwesties besproken (bijv. in Hoeveel geld ben je kwijt als 'gemiddelde' student? ). Welke studie ga je doen en in welke stad?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Me 2. Maar we moeten uiteraard wel een beetje goed voorbereid gaan! Wat zijn in hemelsnaam de kosten die je hebt, wat is een normale prijs voor je kamer, hou je nog wel iets over aan het eind van de maand, heb je recht op huursubsidie, en ga zo maar door.
Kosten van een kamer verschilt per stad. Je hebt recht op huursubsidie wanneer je een eigen voordeur hebt, dus dat kan je in 99 van de 100 gevallen vergetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Me 2. Maar we moeten uiteraard wel een beetje goed voorbereid gaan! Wat zijn in hemelsnaam de kosten die je hebt, wat is een normale prijs voor je kamer, hou je nog wel iets over aan het eind van de maand, heb je recht op huursubsidie, en ga zo maar door.
Ja, ik ben ook al wel rond aan het vragen. Maar de meeste hebben sowieso een lening, en dat wil ik het liefste wel vermijdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja ik heb al een flink aantal maten die op kamers wonen, dus de meeste vragen kan ik (tegen die tijd) wel aan hen vragen. Tevens kijk ik regelmating in het subforum SES, worden ook vaak dit soort kwesties besproken (bijv. in Hoeveel geld ben je kwijt als 'gemiddelde' student? ). Welke studie ga je doen en in welke stad?
Moeilijk he. Bij ons op school hebben ze er een hele avond aan besteed en ik heb nog geen flauw ideequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was je dan wel geweest?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moeilijk he. Bij ons op school hebben ze er een hele avond aan besteed en ik heb nog geen flauw idee![]()
Tsja een lening is natuurlijk niet ideaal, maar een studentenlening is wel de beste lening die je ooit aangeboden zult krijgen. Je zit natuurlijk na je studie wel met een schuld, maar als je later een normale baan hebt zul je die prima binnen een bepaalde periode af kunnen sluiten. Ik ga naar Leiden, Rechtenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook al wel rond aan het vragen. Maar de meeste hebben sowieso een lening, en dat wil ik het liefste wel vermijden.
Ik wil naar het NHTV in Breda, jij dan?
Ik ga het topic ondertussen eens doorlezen, thanks.
Inderdaad, je hebt 10 jaar om het af te lossen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tsja een lening is natuurlijk niet ideaal, maar een studentenlening is wel de beste lening die je ooit aangeboden zult krijgen. Je zit natuurlijk na je studie wel met een schuld, maar als je later een normale baan hebt zul je die prima binnen een bepaalde periode af kunnen sluiten. Ik ga naar Leiden, Rechten
Ja, dat is ook zeker wel zo. En het bedrag wat je uiteindelijk maandelijks moet aflossen valt ook nog wel mee.. Maar als ik in dat topic lees hebben sommige mensen echt gigantisch veel geluk. 1tje die heeft een eigen appartementje voor 230 euro. Dat zou wel echt ideaal zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tsja een lening is natuurlijk niet ideaal, maar een studentenlening is wel de beste lening die je ooit aangeboden zult krijgen. Je zit natuurlijk na je studie wel met een schuld, maar als je later een normale baan hebt zul je die prima binnen een bepaalde periode af kunnen sluiten. Ik ga naar Leiden, Rechten
Ga jij ook ooit op kamers danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moeilijk he. Bij ons op school hebben ze er een hele avond aan besteed en ik heb nog geen flauw idee![]()
Volgens de planning komend schooljaar ja, als ik ga studerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zeker wel zo. En het bedrag wat je uiteindelijk maandelijks moet aflossen valt ook nog wel mee.. Maar als ik in dat topic lees hebben sommige mensen echt gigantisch veel geluk. 1tje die heeft een eigen appartementje voor 230 euro. Dat zou wel echt ideaal zijn. Ik heb helemaal geen zin om m'n badkamer/keuken met ander tuig te moeten delen
.
Plus dat veel studenten door de ouders worden gefinancierd, maar dat voorrecht heb ik helaas niet.
[..]
Ga jij ook ooit op kamers dan?
Maar het is ook gewoon erg duur allemaal. Huur, eten etc. En als je dan ook nog bij een vereniging gaat, dan wordt het al snel een flink bedrag per maand wat je kwijt bent.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:31 schreef reetveter het volgende:
Een vriend van mij wou he took zonder lening doen hier maar hij heeft na een maand al een lening genomen
Ik zit niet bij een vereniging, volgend jaar mischienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon erg duur allemaal. Huur, eten etc. En als je dan ook nog bij een vereniging gaat, dan wordt het al snel een flink bedrag per maand wat je kwijt bent.
Studentenleven zie ik wel zitten hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens de planning komend schooljaar ja, als ik ga studerennog maar een half jaartje
Verkijk je niet op het alleen wonen hoor. Een vriend van mij heeft eerst alleen gewoond omdat het hem heel erg chill leek, maar hij voelde zich gigantisch eenzaam. Vooral als je in een grote stad woont en nog bijna niemand kent, kan dit best deprimerend zijn. Nu woont hij met 3 andere gasten in een huis, die hij kent van z'n vereniging en studie. Bevalt hem veel beter. Trouwens, later kun je altijd nog op jezelf wonen, prima om een paar jaar met anderen te leven toch? En kamers zijn gewoon gigantisch duur. 230 euro is eerder een bedrag voor een kamer in een studentenhuis, niet voor een appartementje. Dan ben je (in de binnenstad van bijv. A'dam) al snel 500-700 euro kwijt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zeker wel zo. En het bedrag wat je uiteindelijk maandelijks moet aflossen valt ook nog wel mee.. Maar als ik in dat topic lees hebben sommige mensen echt gigantisch veel geluk. 1tje die heeft een eigen appartementje voor 230 euro. Dat zou wel echt ideaal zijn. Ik heb helemaal geen zin om m'n badkamer/keuken met ander tuig te moeten delen
.
Laat maar.quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om m'n badkamer/keuken met ander tuig te moeten delen.
Ik ga ook bij een vereniging, lijkt me wel lachenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een vereniging, volgend jaar mischien.
Ik mag over een halfjaar aan het grote-mensenbestaan beginnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens de planning komend schooljaar ja, als ik ga studerennog maar een half jaartje
True, ik woon aan de grote markt in Groningen en best een aardig bedrag kwijtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Verkijk je niet op het alleen wonen hoor. Een vriend van mij heeft eerst alleen gewoond omdat het hem heel erg chill leek, maar hij voelde zich gigantisch eenzaam. Vooral als je in een grote stad woont en nog bijna niemand kent, kan dit best deprimerend zijn. Nu woont hij met 3 andere gasten in een huis, die hij kent van z'n vereniging en studie. Bevalt hem veel beter. Trouwens, later kun je altijd nog op jezelf wonen, prima om een paar jaar met anderen te leven toch? En kamers zijn gewoon gigantisch duur. 230 euro is eerder een bedrag voor een kamer in een studentenhuis, niet voor een appartementje. Dan ben je (in de binnenstad van bijv. A'dam) al snel 500-700 euro kwijt.
Ik heb ook gelezen dat je dan pas recht heb op huursubsidie. Dus wanneer je een eigen voordeur/keuken/badkamer hebt. Lijkt me echt super. Ik ga dus echt niet op z'n gammel kamertje zittenquote:
Ja, daar heb je ook gelijk in, maar het lijkt me erger als je met mensen woont waarmee je absoluut niet door 1 deur kunt. Al kan ik mezelf wel makkelijk aanpassen, maar toch.. het idee is gewoon eng I guessquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Verkijk je niet op het alleen wonen hoor. Een vriend van mij heeft eerst alleen gewoond omdat het hem heel erg chill leek, maar hij voelde zich gigantisch eenzaam. Vooral als je in een grote stad woont en nog bijna niemand kent, kan dit best deprimerend zijn. Nu woont hij met 3 andere gasten in een huis, die hij kent van z'n vereniging en studie. Bevalt hem veel beter. Trouwens, later kun je altijd nog op jezelf wonen, prima om een paar jaar met anderen te leven toch? En kamers zijn gewoon gigantisch duur. 230 euro is eerder een bedrag voor een kamer in een studentenhuis, niet voor een appartementje. Dan ben je (in de binnenstad van bijv. A'dam) al snel 500-700 euro kwijt.
Volgens mij gaat het vooral om de 'eigen voordeur'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook gelezen dat je dan pas recht heb op huursubsidie. Dus wanneer je een eigen voordeur/keuken/badkamer hebt. Lijkt me echt super. Ik ga dus echt niet op z'n gammel kamertje zitten.
Ga jij dan op kamers wonen, of gewoon echt op jezelf?
Dat zei ik toch iets naar bovenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook gelezen dat je dan pas recht heb op huursubsidie. Dus wanneer je een eigen voordeur/keuken/badkamer hebt. Lijkt me echt super. Ik ga dus echt niet op z'n gammel kamertje zitten.
Ga jij dan op kamers wonen, of gewoon echt op jezelf?
2008 belde. Ze willen hun ernstig gehypede nummer terug.quote:
Net was het 2007, ninja-edit0r!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
[..]
2008 belde. Ze willen hun ernstig gehypede nummer terug.
That's me.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:47 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Net was het 2007, ninja-edit0r!
Nee, ze lappen niks bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:45 schreef Allure_ het volgende:
Aw, schattig reetvetertje, woon je al op kamers? Hoeveel ben jij dan per maand kwijt? Ik wed dat jouw ouders een heeeeleboel bij lappen
.
Oud.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
Hoe oud ben je IQM? Bijna klaar met HBO Journalistiek toch?
Ik ben eind mei klaar als alles goed gaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Oud.(Als je Krentenbol. mag geloven.
)
En ja, door slim nadenken van mijn kantkan ik eind februari al klaar zijn met m'n opleiding (terwijl merendeel van m'n jaargenoten nog door moet tot de zomer!
).
En je studeert? Hoeveel ben je dan kwijt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ze lappen niks bij. Alleen mijn kleedgeld krijg ik nog.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben eind mei klaar als alles goed gaat.
Je bent dan iets van 20 neem ik aan? Ga je nog doorstuderen of werken
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
En ik zou nog verder kunnen studeren, maar ik bij zou bij god niet weten wat.
Verschilt, maar ik heb ook een lening van 200. Soms best veel door uit uitgaan maar exacte getallen weet ik niet omdat ik me totaal niet bezig houd met geldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En je studeert? Hoeveel ben je dan kwijt?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik kan gelijk na school al aan de slag bij mijn voormalige, uiterst toffe stagebedrijf.Maar ik weet niet of ik dat wil. Niks tegen hen, maar ik moet nog decennia lang werken.
Ik wil gewoon even niks doen.
Dingen afmaken waar ik ooit aan begonnen ben, maar nooit echt de tijd voor heb gehad. Misschien wel reizen. Dat soort shit.
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze zeggen dat bloemen een boel kunnen opfleuren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:58 schreef gers het volgende:
ik moet er ook aan wennen dat ik in me eentje hier zit
Heel logisch. Het is ook een hele omschakeling.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:58 schreef gers het volgende:
ik moet er ook aan wennen dat ik in me eentje hier zit
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze zeggen dat bloemen een boel kunnen opfleuren.
ja maar soms is het hier echt saaiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel logisch. Het is ook een hele omschakeling.
Lijkt mij ook wel okayquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef Florian_ het volgende:
Het lijkt mij best chill om alleen te zitten eigenlijk
Maar dan weet ik ook dat ik geen flikker uitvoer.
Tja, waarom heb je dan niet naar een studentenhuis gezocht?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:01 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar soms is het hier echt saai![]()
huisgenoten lijken me wel tof enzo
Ach, een goed boek wil de tijd ook wel doden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze zeggen dat bloemen een boel kunnen opfleuren.
studentenhuis leek me kut met hospiteren enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, waarom heb je dan niet naar een studentenhuis gezocht?
Maar er woonden toch mensen bij je in of heb ik dat verkeerd?
Ik kan ook goed alleen zijn. Toen mijn vriendin voor het eerst weg ging vond ik de vrijheid en doen waar je zin in hebt ook lekker en zo, maar na een tijdje was ik het ook wel zat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef IQM het volgende:
Ik kan best goed 'alleen' zijn. Ik verveel me ook niet zo snel. Heb genoeg te doen, te bekijken of om over na te denken.
Tuurlijk, begrijpelijk. Het gaat volgens mij dan ook om een gezonde middenweg. Je hoeft ook weer niet als een eenzame kluizenaar te leven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan ook goed alleen zijn. Toen mijn vriendin voor het eerst weg ging vond ik de vrijheid en doen waar je zin in hebt ook lekker en zo, maar na een tijdje was ik het ook wel zat.
Dan heb je toch fok nog.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan ook goed alleen zijn. Toen mijn vriendin voor het eerst weg ging vond ik de vrijheid en doen waar je zin in hebt ook lekker en zo, maar na een tijdje was ik het ook wel zat.
Ik zit momenteel in de fase waar ik probeer vrienden over te halen met me mee op kamers te gaan (lees: appartement zoeken). Als dit niet lukt ga ik gewoon bij een studentenvereniging en krijg ik via die manier wel een kamerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel okay. Net of je de hele dag voor je uit gaat staren op je kamertje. Je zult het druk genoeg hebben met je studie/bijbaantje/vrienden e.d.
Heb jij al naar kamers gezocht? En wanneer moet je daar op gaan reageren?
Mja, inderdaad, maar dat is gewoon kansloos, die mensen dan he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk, begrijpelijk. Het gaat volgens mij dan ook om een gezonde middenweg. Je hoeft ook weer niet als een eenzame kluizenaar te leven.Maar je hebt ook weer van die mensen die raar opkijken als je eens een dag 'niks' doet.
Mja, dat geeft wel afleiding natuurlijk, maar is niet hetzelfdequote:
Is het ook, je wordt helemaal gekeurd enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
studentenhuis leek me kut met hospiteren enzo![]()
en nu wonen hier wel mensen maar die gaan weer weg
Heb ik ook al geprobeerd, maar zij willen niet mee, de paupersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in de fase waar ik probeer vrienden over te halen met me mee op kamers te gaan (lees: appartement zoeken). Als dit niet lukt ga ik gewoon bij een studentenvereniging en krijg ik via die manier wel een kamer
Heb jij ook op kamers gezeten Fasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is het ook, je wordt helemaal gekeurd enzo.
Oh maar er komen dan toch wel nieuwe mensen voor terug?
Ik wil wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik ook al geprobeerd, maar zij willen niet mee, de paupers.
Kamernet is ernstig, je reageert samen met 500 anderenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En een studentenvereniging hoeft voor mij niet zo, dan reageer ik wel gewoon via kamernet e.d. denk ik.
Nouja..Als je een toffe peer bent krijg je toch wel relatief snel een kamer?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
studentenhuis leek me kut met hospiteren enzo![]()
en nu wonen hier wel mensen maar die gaan weer weg
Ik zou wel lid worden van een studenten vereniging als ik jou was. Meestal is zoiets een paar euro per jaar en je kan er echt voordeel uithalen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En een studentenvereniging hoeft voor mij niet zo, dan reageer ik wel gewoon via kamernet e.d. denk ik.
Mwa, hij kan maar 100km/uquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Stoer ding, kosten vallen nog wel mee vind ik
Ik wil er ook wel eentje
Daar gok ik het volgend jaar ook opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja..Als je een toffe peer bent krijg je toch wel relatief snel een kamer?
Ik heb een kamer, in Nijmegen. Waar wil jij op kamers dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij ook op kamers gezeten Fas?
denk het welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is het ook, je wordt helemaal gekeurd enzo.
Oh maar er komen dan toch wel nieuwe mensen voor terug?
nouquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja..Als je een toffe peer bent krijg je toch wel relatief snel een kamer?
Je moet er ook wel het type voor zijn hoor. Mij lijkt een studentenvereniging bijvoorbeeld niets.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik zou wel lid worden van een studenten vereniging als ik jou was. Meestal is zoiets een paar euro per jaar en je kan er echt voordeel uithalen.
Tis omdat er geen geld op mijn bankje staat, maar anders had ik je het geld wel even afgetroggeld!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef reetveter het volgende:
En door de verveling heb ik weer geld overgemaakt naar pokerstars![]()
![]()
Haal je het niet in de war met een studievereniging? Die kosten idd niet zoveel, en als je daarbij zit krijg je korting voor studieboeken etc. Een studentenvereniging kost een aardige zak duiten. Alhoewel je natuurlijk wel veel er voor terug krijgt in de vorm van pils en kennissenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik zou wel lid worden van een studenten vereniging als ik jou was. Meestal is zoiets een paar euro per jaar en je kan er echt voordeel uithalen.
Ik ga wel op mezelf wonen in een grote stad alleen in die grote stad ben ik nu 6 dagen per week en mijn vriendin en best veel vrienden wonen er ook.quote:
Mij welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet er ook wel het type voor zijn hoor. Mij lijkt een studentenvereniging bijvoorbeeld niets.
Zeker zuup'n tot dat je erbij neervalt!?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mij welVooral bij Albertus hier in Groningen
![]()
.
Hij haalt het inderdaad door elkaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haal je het niet in de war met een studievereniging? Die kosten idd niet zoveel, en als je daarbij zit krijg je korting voor studieboeken etc. Een studentenvereniging kost een aardige zak duiten. Alhoewel je natuurlijk wel veel er voor terug krijgt in de vorm van pils en kennissen
Als je ergens hulp mee nodig hebt loopje gewoon zo'n honk in en zeg je dat je hulp nodig hebt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet er ook wel het type voor zijn hoor. Mij lijkt een studentenvereniging bijvoorbeeld niets.
Nee ik ben lid van beiden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij haalt het inderdaad door elkaar.
Maar een studievereniging kost maar 5 euro in het jaar ofzo, een studentenvereniging toch nietquote:
Ja oke, maar daar heb ik 't niet over. Je wordt toch niet alleen lid omdat je er bepaalde voordelen inzake kamers kunt uitslaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Als je ergens hulp mee nodig hebt loopje gewoon zo'n honk in en zeg je dat je hulp nodig hebt.
En je word geholpen, want je bent een lid.
Ben nog steeds lid van een studievereniging en studenten vereniging.
Ow huh, ik dacht dat je bij je ouders woondequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een kamer, in Nijmegen. Waar wil jij op kamers dan?
Ja precies. Ik heb een paar studentenverenigingen gezien daar, en die vond ik echt te kansloosquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoals? Ik zie echt alleen maar verplichte dingen voor mequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik heb het even gekeken ik betaal 25 euro per jaar voor de studentenvereniging.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haal je het niet in de war met een studievereniging? Die kosten idd niet zoveel, en als je daarbij zit krijg je korting voor studieboeken etc. Een studentenvereniging kost een aardige zak duiten. Alhoewel je natuurlijk wel veel er voor terug krijgt in de vorm van pils en kennissen
Dat poppetje is van een bedrijfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Poll: Welke avatar?TIETEN! Dat poppetje.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niks mis meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die hier in Groningen bij een studentenvereniging gaan worden automatisch omgetoverd tot viese balletjes en kaklui.
Ja ik ben ook nog wel regelmatig bij m'n ouders omdat m'n kamer zo pauper isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow huh, ik dacht dat je bij je ouders woonde.
In breda wil ik op kamers.
[..]
Ja precies. Ik heb een paar studentenverenigingen gezien daar, en die vond ik echt te kansloos. Van die veel te blije/lelijke chicks die zichzelf op en top slim voelen omdat ze HBO doen
. *zucht*
.
[..]
Zoals? Ik zie echt alleen maar verplichte dingen voor me.
Koggenland is geen grote stad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ga wel op mezelf wonen in een grote stad alleen in die grote stad ben ik nu 6 dagen per week en mijn vriendin en best veel vrienden wonen er ook.
Joh.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat poppetje is van een bedrijf
http://www.linki.nl/
Huh verplichtingen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow huh, ik dacht dat je bij je ouders woonde.
In breda wil ik op kamers.
[..]
Ja precies. Ik heb een paar studentenverenigingen gezien daar, en die vond ik echt te kansloos. Van die veel te blije/lelijke chicks die zichzelf op en top slim voelen omdat ze HBO doen
. *zucht*
.
[..]
Zoals? Ik zie echt alleen maar verplichte dingen voor me.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Studentenleven zie ik wel zitten hoor.
Ah okequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog wel regelmatig bij m'n ouders omdat m'n kamer zo pauper is![]()
.
Breda, okee. Ik zal me als ik jou was snel ergens inschrijven, des te meer kans dat je 't snel voor elkaar hebt.
Het is ook vaak echt zo'n kliekje bij zo'n studentenvereniging, als je een beetje anders bent pas je er volgens mij niet bij.
Dat valt ook wel weer meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die hier in Groningen bij een studentenvereniging gaan worden automatisch omgetoverd tot viese balletjes en kaklui.
Ik weet er zo geenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef gers het volgende:
zit er eigenlijk een leuke vereniging in nijmegen
Kijk op de site van je teokomstige school, daar staan altijd handige links naar kamersites voor in Breda.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke. Nouja, wel handig als je ouders het niet erg vinden
.
Ja, maar dan de hamvraag: Waar moet je je in hemelsnaam inschrijven. God, ik moet echt eens wat dingen gaan uitzoeken.
Ja, een studentenvereniging krijgt een dikke vette nee van mij. Maar wat houdt zo'n studie vereniging dan in? Voor kortingen e.d. ben ik altijd in als gierige Nederlander.
een geen met willige hockeymeisjes die openstaan voor nieuwe ervaringenquote:
Whehe, openstaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:26 schreef gers het volgende:
[..]
een geen met willige hockeymeisjes die openstaan voor nieuwe ervaringen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ja, maar dan de hamvraag: Waar moet je je in hemelsnaam inschrijven. God, ik moet echt eens wat dingen gaan uitzoeken.
Ja, een studentenvereniging krijgt een dikke vette nee van mij. Maar wat houdt zo'n studie vereniging dan in? Voor kortingen e.d. ben ik altijd in als gierige Nederlander.
Ik ga er volgend jaar ook gewoon bij hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef iszinloos het volgende:
Volgens mij zijn de meesten verenigingen dus zeer kansloos als ik jullie moet geloven.
Nja die van mij was superdus informeer gewoon en kijk zelf.
Whehe ja, ik dus ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar gok ik het volgend jaar ook op![]()
Ja, zo heb ik international party's! Fucking lijp is datquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..].
Krijg je korting voor boeken en als er dingen georganiseerd worden kun je er vaak gratis naar toe![]()
.
Vooral als de reistijd groot is schijnt het makkelijk te gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja, ik dus ookzo moeilijk kan het toch niet zijn
Oh, naja ik kende dat bedrijf toevalligquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh.
Waar denk je dat ik dit vandaan heb dan:
[ afbeelding ]Ook van een bedrijf.
Yes, alles voor de korting hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:30 schreef gers het volgende:
fas ben jij dan wel lid van een studievereniging ?
ik ga dan ook meer eens der van lid wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes, alles voor de korting he.
Ze je eigenlijk op je CV dat je lid bent van een studie/ studentenvereniging?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes, alles voor de korting he.
Dat maakt je toch niet minder tof als het aankomt op hospiteren?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral als de reistijd groot is schijnt het makkelijk te gaan.
Waarom was die dan super?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef iszinloos het volgende:
Volgens mij zijn de meesten verenigingen dus zeer kansloos als ik jullie moet geloven.
Nja die van mij was superdus informeer gewoon en kijk zelf.
Minimaal 1,5 uur, waar ik ook heen gaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral als de reistijd groot is schijnt het makkelijk te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister nog liever naar Jordy van Loon, geloof ik.quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Minimaal 1,5 uur, waar ik ook heen ga
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
En welke steden zijnd atquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook(nouja, de steden waar ik naartoe wil iig)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]Er staat Quality!
Dat is niet wat mijn IQM betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quelle sitequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:34 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb het al gevonden waar ik me kan inschrijven. Maar ik begrijp het weer niet. Nouja, dan maar wachten tot paps thuis is
.
Ja op dat laatste punt doelde ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat maakt je toch niet minder tof als het aankomt op hospiteren?
Al krijg je daar op sommige kamerzoeksites wel meer punten enzo voor, ja.
Leiden eigenlijk alleen (heb ik me al ingeschreven) - Maar Rotterdam, Delft, Utrecht, Tilburg etc. ookquote:
Kon ik me ook niet voorstellen.quote:
www.woonloketbreda.nlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kon ik me ook niet voorstellen.Wat loop jij te bitchen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks, ik had 'm al gevonden. Alleen geen idee wat m'n bruto jaarinkomen is, aangezien ik nu stervensveel geld verdien, en andere jaren nietquote:
En je moeder wast ook je piemeltje niet meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:38 schreef reetveter het volgende:
Wat wel kut aan kamers is is zelf koken
Kan je tenminste zelf bepalen wat je eetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:38 schreef reetveter het volgende:
Ach, aan de andere kant is zo'n bierkoelkast ook wel weer tofquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:38 schreef reetveter het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:38 schreef reetveter het volgende:
Truequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant is zo'n bierkoelkast ook wel weer tof
Dat is bij mij precies hetzelfde, gewoon wat invoeren ofzo. Is niet echt van belang bij het zoeken naar studentenhuisvesting. Volgens mij had ik daar iets van ¤2500 ingevuld.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks, ik had 'm al gevonden. Alleen geen idee wat m'n bruto jaarinkomen is, aangezien ik nu stervensveel geld verdien, en andere jaren niet.
Ja af en toe is leuk , maar iedere dag.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
En je moeder wast ook je piemeltje niet meer
QFT.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:41 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja af en toe is leuk , maar iedere dag.
Traciquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:41 schreef Fascination het volgende:
Oh m'n download is klaar. Even kijken
.
Welke stad/studie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef gers het volgende:
ik faal![]()
ik ken de studievereniging niet vinden
Ah oke, dan vul ik ook gewoon een random bedrag inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is bij mij precies hetzelfde, gewoon wat invoeren ofzo. Is niet echt van belang bij het zoeken naar studentenhuisvesting. Volgens mij had ik daar iets van ¤2500 ingevuld.
Nijmegen . MERquote:
Those Young Girls? Vertel even of ie tof is, zo niet, dan kan ik m'n download cancellenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:41 schreef Fascination het volgende:
Oh m'n download is klaar. Even kijken
.
Bammetjes meenemen van thuis en je bent veel goedkoper uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Florian_ het volgende:
Eten is wel duur trouwens. Ik let er nu af en toe op als ik lunch ga halen oid. Ben je zo 4/5 euro kwijt. Als dan bedenkt wat je allemaal nodig hebt als je normaal boodschappen moet doen.. Kopen m'n ouders nu allemaal
Ja inderdaad, ik had me daar ook aardig op verkeken. Denk dat ik wel rond de 200 euro kwijt ben eraan in de maand.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Florian_ het volgende:
Eten is wel duur trouwens. Ik let er nu af en toe op als ik lunch ga halen oid. Ben je zo 4/5 euro kwijt. Als dan bedenkt wat je allemaal nodig hebt als je normaal boodschappen moet doen.. Kopen m'n ouders nu allemaal
Gewoon voor meerdere dagen koken (je hebt toch altijd te veel als je alleen bent) en dat invriezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:41 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Als je dingen gewoon invriest kan je er 2 keer van etenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:41 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Those Young Girls? Vertel even of ie tof is, zo niet, dan kan ik m'n download cancellen
GMTAquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon voor meerdere dagen koken (je hebt toch altijd te veel als je alleen bent) en dat invriezen.
Dat is waar, ik eet bijna ook nooit alleen omdat saai 14.gifquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je dingen gewoon invriest kan je er 2 keer van eten![]()
En gewoon met/bij vrienden eten is ook makkelijk.
Ah nee daar ben ik geen fan van. En trouwens aardappels, rijs, groente en pasta kan je toch precies genoeg van koken. Alleen vlees is lastig door de standaard verpakking en beperkte houdbaarheid na het openen/ontdooien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon voor meerdere dagen koken (je hebt toch altijd te veel als je alleen bent) en dat invriezen.
Ja het kost allemaal vrij veel, maarja als je samen eet dan is het al veel minder, bij de meeste gerechten maar 3-4 euro p.p.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik had me daar ook aardig op verkeken. Denk dat ik wel rond de 200 euro kwijt ben eraan in de maand.
Waar studeerde je journalistiek?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef IQM het volgende:
En ik zou nog verder kunnen studeren, maar ik bij zou bij god niet weten wat.
Rijstquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef Florian_ het volgende:
Balen dat ik rijst niet zo chill vind. Dat is supergoedkoop
Als je het goed doet kan dat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef iszinloos het volgende:
Nee als ik dan kook wil ik het ook lekker, vers en met variatie!!!
Eigenlijk ben ik daar dus veelte lui voor.
Zwollywood.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar studeerde je journalistiek?
Ik heb vorig jaar een half jaar op fontys in tilburg gezeten
Je zal toch ooit op jezelf moeten wonen dus beter dat je er in je studententijd al aan went anders ben je zon gast die op zijn 35ste nog thuis woont enzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef iszinloos het volgende:
Nee als ik dan kook wil ik het ook lekker, vers en met variatie!!!
Eigenlijk ben ik daar dus veelte lui voor.
Brood is geen avondmaal gers.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef gers het volgende:
ik kook trouwens gemiddeld voor 2 euro de maaltijd
Dan heb je wel weinig variantie.quote:
Ahquote:
Soep eten toetje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef gers het volgende:
ik kook trouwens gemiddeld voor 2 euro de maaltijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |