Haha tsja, je hersenen takelen wel af hoor met de jaren. Ik denk dat het niet verkeerd is om af en toe weer iets nieuws te lerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het vergaren van kennis acht ik zeker niet nutteloos, echter tegenwoordig draait het lijkt het wel nergens anders meer om
WOers schijnen ineens ver boven de MBOers en HBOers te staan, bedrijven nemen je alleen nog aan als je minimaal een HBO diploma hebt lijkt wel.
Daarom stromen veel MBOers ook door naar het HBO!
En WOers, als die eenmaal een baan hebben zijn die nog niet uitgeleerd, nee, die moeten nog weer cursus na cursus volgen om up to date te blijven. Waarom? Omdat het moet.
Maar ik weet dat er heel veel mensen slim genoeg zijn om ook zonder die cursus maar met hun logische denkwijze en ervaring problemen op te lossen.
Alleen tegenwoordig kan je nergens ervaring opdoen omdat je niet wordt aangenomen omdat je eerst 10 jaar gestudeerd moet hebben![]()
Maar vroeger kon het allemaal nog zonder die opleidingen, en de vooruitgang was relatief hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha tsja, je hersenen takelen wel af hoor met de jaren. Ik denk dat het niet verkeerd is om af en toe weer iets nieuws te leren!
Denk je dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Hoogstaande het volgende:
en de vooruitgang was relatief hetzelfde.
In je hol ja!quote:
Ik praat niet over een eeuw terug maar over zo'n 20 jaar terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij denkt dat de algehele vooruitgang vroeger groter was dan nu?
Hmm, juist een eeuw geleden was de vooruitgang (ten opzichte van tien jaar daarvoor) erg groot. Industriële revolutie enzo. En ik zou zeggen dat wij nu sneller vooruitgang boeken dan pak 'm beet tien, twintig jaar geleden. Modernisering, digitalisering, globalisering...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik praat niet over een eeuw terug maar over zo'n 20 jaar terug
En heb het dan over relatief hè
Maar dan ja, dan denk ik dat inderdaad, heb dat zelfs al twee keer in dit topic gepost
Ik denk dat de komst van de moderne computer van toen een grotere vooruitgang is dan de upgrades die er nu zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, juist een eeuw geleden was de vooruitgang (ten opzichte van tien jaar daarvoor) erg groot. Industriële revolutie enzo. En ik zou zeggen dat wij nu sneller vooruitgang boeken dan pak 'm beet tien, twintig jaar geleden. Modernisering, digitalisering, globalisering...
Alleen mensen die goed gestudeerd en flink verdiend hebben, kunnen het zich veroorloven om dit dag in, dag uit te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar om mijn klacht als het ware maar even illustratief aan te geven:
[ afbeelding ]
Waar is die tijd?
Die tijd bestaat haast niet meer!
En denk je dat die mensen meer genieten omdat ze tien jaar langer gestudeerd hebben?
Welnee, die mensen genieten omdat ze bij elkaar zijn en naar de zonsondergang kijken, daarom!! genieten ze.
Overigens begonnen al die dingen zo'n 20 jaar geleden, en zijn we daar nu alleen maar "verbetering" in aan het brengenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, juist een eeuw geleden was de vooruitgang (ten opzichte van tien jaar daarvoor) erg groot. Industriële revolutie enzo. En ik zou zeggen dat wij nu sneller vooruitgang boeken dan pak 'm beet tien, twintig jaar geleden. Modernisering, digitalisering, globalisering...
Maar dat is juist het probleem, is dat dan wel genieten? Dag in dag uit, of doe je het dan alleen omdat het kán omdat je het je kan veroorloven?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen mensen die goed gestudeerd en flink verdiend hebben, kunnen het zich veroorloven om dit dag in, dag uit te doen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Jezelf quoten.quote:
Je hebt een ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Deze clip is erg goed bekeken op youtube, ja doh... ik heb em zo ongeveer 6.3 miljoen keer gezien![]()
![]()
* Joooo-pi heeft het nieuws gehaald
Woar dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Deze clip is erg goed bekeken op youtube, ja doh... ik heb em zo ongeveer 6.3 miljoen keer gezien![]()
![]()
And I keep on fallingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef Joooo-pi het volgende:
![]()
Ik dacht al dat die naam me bekend voor kwamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef reetveter het volgende:
Check, een held
http://veskander.hyves.nl/
Ja ik zie dat van armin staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Teletekst en telegraaf (zie link in vorige post)
Dacht dat jij de krant had gehaaldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Teletekst en telegraaf (zie link in vorige post)
Ja jij zegt dat je het nieuws hebt gehaald, weet ik veel dat die link erbij stondquote:
edit: je had em eindelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik zie dat van armin staanMaar waar sta jij dan?
Hayden is al lang uit, vriend.quote:
Wel zielig dat z'n vriendin in coma ligt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef reetveter het volgende:
Check, een held
http://veskander.hyves.nl/
Wat moet jij in PUB?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef reetveter het volgende:
Ligt het aan mij of is dit gewoon extreem kansloos![]()
Busreiz
Met je Pa een busreis boeken
Want? Hoe weet jij nou wat de gezinssituatie is? Misschien is de moeder wel overleden en is hij enig kind.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef reetveter het volgende:
Busreiz
Wat een jostiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef reetveter het volgende:
Busreiz
Autoooooooooooowwwwwwwquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Hoe weet jij nou wat de gezinssituatie is? Misschien is de moeder wel overleden en is hij enig kind.
Nou, vooruit dan.quote:
Ik kan me best voorstellen dat je je liever laat rijden naar Kroatië, dan dat je het zelf moet doen.quote:
Nee, dat snap ik. Maar als je nou eens verder probeert te kijken/denken, wordt het gelijk een stuk minder raar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef reetveter het volgende:
En ik bedoelde het niet om te bashen daar, vond het alleen raar.
Wat een idioten joh, dat er niks gebeurt daar is een wonder.quote:
Wat een lelijke tetten.quote:
Bonjour, ca va?quote:
Bien, Et toi?quote:
ça va bien, tu habite oú? Rue de sept garçons, Cedric et Omar. Une croissant sil vous plaît!quote:
Ik snap je vraag nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bien, Et toi?
Wie weet trouwens een goede site o.i.d over studeren en alles wat daar bij komt kijken.
het forum van scholieren.com?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bien, Et toi?
Wie weet trouwens een goede site o.i.d over studeren en alles wat daar bij komt kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Adelante op 20-01-2009 14:22:10 (doe zoiets ff achter een spoiler) ]I never workout
Je habite à Raalte, Rue de centuurbaan de la Centrum du Raalte. Cedric et Omarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
ça va bien, tu habite oú? Rue de sept garçons, Cedric et Omar. Une croissant sil vous plaît!
Meestal op de sites van de scholen, tenminste op www.hanze.nl staat er wel wat van studeren + leven in Groningen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ik bedoel bijvoorbeeld wanneer je op kamers gaat, qua financien e.d.
Oh vertel, ik moet vanaf september ook op kamersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ik bedoel bijvoorbeeld wanneer je op kamers gaat, qua financien e.d.
Naar een open dag van de uni. gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bien, Et toi?
WAAR BLIJFT MIJN CROSSAINT?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je habite à Raalte, Rue de centuurbaan de la Centrum du Raalte. Cedric et Omar
Franconvillequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
ça va bien, tu habite oú? Rue de sept garçons, Cedric et Omar. Une croissant sil vous plaît!
Je ne crossaint pas, tu vais à c1000!quote:
je bent geen crossaintquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je ne crossaint pas, tu vais à c1000!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |