Vrouwen?quote:
Waarom? Heb je een voorkeur voor corpulente vrouwen?quote:
Nee, helemaal niet, maar al zijn ze smal dan kan het toch geen smalle hoge muurkast zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Heb je een voorkeur voor corpulente vrouwen?
Open er een K&W topic over!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, helemaal niet, maar al zijn ze smal dan kan het toch geen smalle hoge muurkast zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
Relaties is onduidelijk, ik geloof niet dat de overheid daar al directe bemoeieneis mee heeft.
Maak er maar grappen over dat jij op kosten van eerzame burgers daar geld zit te verspillen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
En nu ga ik weer hard aan de slag met één van de door AirwiN zo geliefde beleidsnotities.
Externe inhuur is veel rendabeler wil je zeggen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak er maar grappen over dat jij op kosten van eerzame burgers daar geld zit te verspillen...
Dat hangt er vanaf hoe goed de opdrachtgever heeft nagedacht over de opdracht. En daar schort het in het geval van overheid nog wel eens aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
Externe inhuur is veel rendabeler wil je zeggen?
Jij hebt nog wat vrouwelijke afdankertjes voor in zijn kast?quote:
Meerderequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat vrouwelijke afdankertjes voor in zijn kast?
Die prefereer ik denk ik toch boven jouw afdankertjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof dat je die wil overdragen!quote:
Je bent bang dat je ze verbaal niet aan kunt zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
Die prefereer ik denk ik toch boven jouw afdankertjes.
Nee, maar het zou andere onverdraaglijke gedachten bij me oproepen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent bang dat je ze verbaal niet aan kunt zeker?
En terecht... Wat ik met die vrouwen heb gedaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, maar het zou andere onverdraaglijke gedachten bij me oproepen.
Dat snap ik. Dan is het toch tof dat je er nog enige moeite voor wil doen om er iemand anders blij mee te maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Godtje het volgende:
Het zijn afdankertjes. Dat zijn ze niet voor niets.
Eerst goed uitspoelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, de nieuwe, verbeterde Kras-o-matic.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:38 schreef Burdie het volgende:
ik heb zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
Een eendebek?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:38 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Tof. Lijkt een beetje op de Carmenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef Burdie het volgende:
Stelletje niet-vrouwgerichte mannen hier ook.
Het is de nieuwste CHI limited edition!
!
Vertaling: een stijltang voor je haar.
Mijn Carmen tang is stom, die wordt maar 100 graden. Hij werkt wel met stoom, maar eigenlijk werkt 'ie dus nauwelijks. Ik heb ook nog een Babyliss tang, die is echt geweldigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof. Lijkt een beetje op de Carmentang
die ik heb.
Ik heb er een die tot 180 gaat, maar het is wel funest voor je haar, zo'n stijltang. Ik gebruik het alleen om mijn plukken iets naar binnen te stijlen, want ik heb al superstijl haar van mezelf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn Carmen tang is stom, die wordt maar 100 graden. Hij werkt wel met stoom, maar eigenlijk werkt 'ie dus nauwelijks. Ik heb ook nog een Babyliss tang, die is echt geweldigmaar daarmee ben ik dus een uur bezig om mijn haar een beetje recht te krijgen
. Heb me nu toch maar laten omlullen om de CHI te kopen, hoewel mijn portemonnaie er niet blij mee is
.
Coolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:38 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
De CHI gaat geloof ik tot 220 graden! Ik krijg er speciaal heath-protecting serum bij, het schijnt echt goed te zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er een die tot 180 gaat, maar het is wel funest voor je haar, zo'n stijltang. Ik gebruik het alleen om mijn plukken iets naar binnen te stijlen, want ik heb al superstijl haar van mezelf.
Toch schijnen veel meiden met steil haar 'm ook te gebruiken, zodat het niet gaat pluizen. En je kunt er krullen mee makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
CoolIk zou hem niet nodig hebben omdat mijn haar al stijl is en de pony enzo doe ik altijd met een fohn
Die heat-protecting serums zijn alleen goed als ze echt heel erg duur zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
De CHI gaat geloof ik tot 220 graden! Ik krijg er speciaal heath-protecting serum bij, het schijnt echt goed te zijndus ben erg benieuwd! Ik heb van mezelf een gigantische krul/kroeskop en heb het nu voor het eerst ooit kaarsrecht gekregen met mijn babyliss
.
Als het zo is, zitten we in hetzelfde schuitje.quote:
Precies. Ik gebruik m als style-tang, ipv stijltang.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toch schijnen veel meiden met steil haar 'm ook te gebruiken, zodat het niet gaat pluizen. En je kunt er krullen mee maken.
Ik kan me jou helemaal niet voorstellen zonder krullekop.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
De CHI gaat geloof ik tot 220 graden! Ik krijg er speciaal heath-protecting serum bij, het schijnt echt goed te zijndus ben erg benieuwd! Ik heb van mezelf een gigantische krul/kroeskop en heb het nu voor het eerst ooit kaarsrecht gekregen met mijn babyliss
.
Misschien ook eens naar kijken danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toch schijnen veel meiden met steil haar 'm ook te gebruiken, zodat het niet gaat pluizen. En je kunt er krullen mee maken.
Ik krijg de bio-silk serums van Farouk erbij, dus ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heat-protecting serums zijn alleen goed als ze echt heel erg duur zijn.
Dat moet goedkomen. Duur spul is dat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik krijg de bio-silk serums van Farouk erbij, dus ben erg benieuwd
Ik had laatst m'n haar toch ook al gestraight, gekkiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik kan me jou helemaal niet voorstellen zonder krullekop.
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat moet goedkomen. Duur spul is dat.
Was het toen kaarsrecht? Nee toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had laatst m'n haar toch ook al gestraight, gekkie.
Ze had natuurlijk die carmen-tang gebruikt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Was het toen kaarsrecht? Nee toch?
Kijk mij eens onoplettend zijn.
Ik vond het al knap dat ik de verandering in haarkleur had opgemerkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk die carmen-tang gebruikt.
Jij had ook wel wat anders aan je hoofd hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ik de verandering in haarkleur had opgemerkt.
Ik ben gewoon te ijdel om dat soort dingen te laten. Ook al ben ik laatst gewoon zonder make-up (!) op air max (!) en in een trui de deur uitgegaan om de hond uit te laten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben echt te lam om al dat soort dingen te doen
Ik ben sowieso niet iemand die altijd heel opmerkzaam is, maar soms idd nog minder dan normaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij had ook wel wat anders aan je hoofd he.
Heb je trouwens die emotibomb van lush al gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Och, ik heb ooit wel eens aan iemand gevraagd wat "sok" ook alweer in het engels was.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het beste een lastige is.
Die is inderdaad ook erg lastig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik heb ooit wel eens aan iemand gevraagd wat "sok" ook alweer in het engels was.
Soms kom je gewoon niet op een woord.quote:
Dat was een aerobed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vond airbed zo dom klinken
Beetje tellsellig
Yours or mine?quote:
Zoals God het bedoeld heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Burdie het volgende:
Nee, ik ben de keukenvloer aan het soppen.
Die wil vast niet dat ze onderhand gaat lanterfanten op FOK!quote:
Ik ben blij dat jouw lijntje met Hem dusdanig kort is, dat je dit soort boodschappen kan doorgeven aan anderen. Halleluja!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil vast niet dat ze onderhand gaat lanterfanten op FOK!
Het is beter voor iedereen als dat lijntje zo kort mogelijk gehouden wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw lijntje met Hem dusdanig kort is
Ik geloof niet in God in de vorm van een mannelijke hoedanigheid en dus ook niet in een bijbehorend lijntje naar uitverkorenen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef Burdie het volgende:
Ik ben blij dat jouw lijntje met Hem dusdanig kort is, dat je dit soort boodschappen kan doorgeven aan anderen. Halleluja!
Dan geloven wij in een andere Godquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God in de vorm van een mannelijke hoedanigheid en dus ook niet in een bijbehorend lijntje naar uitverkorenen.
Ja en nee. En die dialoog wil ik best met je voeren, maar niet hier.quote:
Spaar je de moeite, ik heb er zelf weinig zin inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en nee. En die dialoog wil ik best met je voeren, maar niet hier.
lolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Spaar je de moeite, ik heb er zelf weinig zin in![]()
.
Zeg zal ik je even recht op je neus swaffelen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God in de vorm van een mannelijke hoedanigheid en dus ook niet in een bijbehorend lijntje naar uitverkorenen.
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:56 schreef bigbird het volgende:
[..]
Alleen vanwege Utrecht (was het geloof ik?) of?
Vertel, je mag je toch buiten de stadsgenzen gaan begeven voor je werk?quote:
Rigoreus? meet wie niet wil horen.........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rigoreus, als je een Q'tje gaat doen zeg maar...
quote:
Haarlem een stad? Ik moest giechelenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel, je mag je toch buiten de stadsgenzen gaan begeven voor je werk?
Sinds 1245 al!quote:
Ik neem het graag op voor het wonderschone Haarlem.quote:
Volgens mij ben ik nog nooit in Haarlem geweest. Het trekt me ook niet. Het klinkt zo... Noord-Hollands. Zo Almere meets Bloemendaal. Zo bloemenveiling-achtig, Amsterdam zonder de sjeu. Bovenkarspelen, maar dan uit de hand gelopen qua formaat. Ik weet niet waarom, maar ik heb er hele negatieve associaties meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem het graag op voor het wonderschone Haarlem.
Al 5 jaar beste winkelstad van nederlandquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog nooit in Haarlem geweest. Het trekt me ook niet. Het klinkt zo... Noord-Hollands. Zo Almere meets Bloemendaal. Zo bloemenveiling-achtig, Amsterdam zonder de sjeu. Bovenkarspelen, maar dan uit de hand gelopen qua formaat. Ik weet niet waarom, maar ik heb er hele negatieve associaties mee.
Vol met Lush zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik ook in Plaatjes inbouwkast? Maar dan wil ik wel een inbouwkast in de inbouwkast.
Het lijkt net een huisquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En kleren. En chocola. En dvd's en boeken.
Dankquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef Anthraxx het volgende:
Godt, ik las net je verwijderde posts nog en ik wil je gewoon succes wensen. Hopelijk komt er snel een fijne oplossing.
Skippen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:55 schreef nectarientje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan verplichte borrels met speeches die nergens over gaan
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef Godtje het volgende:
Al 5 jaar beste winkelstad van nederland
Dat er voor de rest al bijna niks klopt in je hoofd is dit alleen maar een extra bevestiging van.
jij bent ook op de inauguratie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:55 schreef nectarientje het volgende:
Wat heb ik een hekel aan verplichte borrels met speeches die nergens over gaan
Dat ging nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
Skippen!
gheghe, is daar ook een borrel bij?quote:
Omg, dat is wel erg ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat ging nietWe zijn serieus gecontroleerd op aanwezigheid.
Gezien de vaderlandslievendheid van de meesten zou het mij niks verbazen als ze er vrij voor hebben genomen. Als het donkere mensen zijn, zijn het natuurlijk gewoon werklozen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
hebben al die amerikanen nou vrij genomen of gekregen voor die dinges
Een gala zelfs!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe, is daar ook een borrel bij?
ik gok dat er straks goed geborrelt gaat wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe, is daar ook een borrel bij?
Ik zit nog in de treinquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Omg, dat is wel erg ja.
Iedereen nu ook Obama aan het kijken?
uiteraardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Omg, dat is wel erg ja.
Biblebelties in de US zullen echt geen vrij hebben voor een Democraat die president wordt. Het helpt ook niet dat het een neger isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de vaderlandslievendheid van de meesten zou het mij niks verbazen als ze er vrij voor hebben genomen. Als het donkere mensen zijn, zijn het natuurlijk gewoon werklozen...
Ik weet niet of iedereen kijkt, maar ik pik het even mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Omg, dat is wel erg ja.
oe gala! Ik ben gek op gala's!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef Pheno het volgende:
Een gala zelfs!
Misschien dat de redneck die 'm neerknalt met terugwerkende kracht alsnog een dag vrij krijgt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
Biblebelties in de US zullen echt geen vrij hebben voor een Democraat die president wordt. Het helpt ook niet dat het een neger is.
Die wordt verheven tot held vermoed ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien dat de redneck die 'm neerknalt met terugwerkende kracht alsnog een dag vrij krijgt.
Ah, vooroordelen hebben over een stad, is dus een criterium om krankjorum te worden verklaard. Nice one, ik zal 'm onthouden. Wat vond jij ook alweer van Almere en Lelystad?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al 5 jaar beste winkelstad van nederland
Dat er voor de rest al bijna niks klopt in je hoofd is dit alleen maar een extra bevestiging van.
Goed dat je het zegt, ik was de tijd bijkans vergeten! Nu ben ik gelukkig nog net op tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:05 schreef Pheno het volgende:
Ik zie alleen nog geen witte puntmutsen in het publiek. Evil Bert ook nog niet.
Daar heb ik geen vooroordelen over aangezien ik er daadwerkelijk ben geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, vooroordelen hebben over een stad, is dus een criterium om krankjorum te worden verklaard. Nice one, ik zal 'm onthouden. Wat vond jij ook alweer van Almere en Lelystad?.
Kloptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Anthraxx het volgende:
Haarlem heeft wel het mooiste treinstation van Nederland.
In het echt of in de film?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me het hele station van Haarlem niet herinneren...
Jij keek dan ook meer naar de acteurs.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik er wel een keertje overgestapt. Is Haarlem een overstapplaats als je met de trein van Den Haag HS naar Amsterdam Sloterdijk gaat? Ja toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef CherryLips het volgende:
In het echt, ben er weleens geweest en het schiet me nu weer te binnenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
In het echt of in de film?
In de film doen ze ook net of het Amsterdam is.
Ongeduld.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
echt te erg van me maar ik ben al wel klaar met die speech
Dat was ik gisteren al.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
Eh geen idee, klinkt een beetje vaag. Ik ben er weleens overgestapt van A'dam CS naar Zandvoort, al is er nu een rechtstreekse trein geloof ik. En ik ben weleens in Haarlem geweest, vroegah, in m'n OV-periodequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er wel een keertje overgestapt. Is Haarlem een overstapplaats als je met de trein van Den Haag HS naar Amsterdam Sloterdijk gaat? Ja toch?
Ik luisterde na vijf zinnen al niet meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ow, maar dat is Haarlem wel gewend toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
In het echt of in de film?
In de film doen ze ook net of het Amsterdam is.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er wel een keertje overgestapt. Is Haarlem een overstapplaats als je met de trein van Den Haag HS naar Amsterdam Sloterdijk gaat? Ja toch?
Volgens mij gaat er vanaf Haarlem ook zo'n lelijk boemeltreintje richting de duinen. Dat treintje boemelt wel érg lekker trouwensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh geen idee, klinkt een beetje vaag. Ik ben er weleens overgestapt van A'dam CS naar Zandvoort, al is er nu een rechtstreekse trein geloof ik. En ik ben weleens in Haarlem geweest, vroegah, in m'n OV-periode.
Ja die reed er alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er vanaf Haarlem ook zo'n lelijk boemeltreintje richting de duinen. Dat treintje boemelt wel érg lekker trouwens.
Is volgens mij ook een oud kaartje, maar het ging om het ideequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze weten niet eens zeker of het station Haarlem heet of Spaarnwoude.
Ik vond de samenvatting al te langquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik luisterde na vijf zinnen al niet meer.
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vond de samenvatting al te lang.
Ja, al een tijdje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Burdie het volgende:
Sorry dat ik tijdens het bidden op fok post, maar is de daadwerkelijke inauguratie 'so help me God' al geweest?
Ah, vlak voor die speech zeker? Ik schakelde in toen hij aan z'n speech begon.quote:
Misschien staat het al op youtubequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, vlak voor die speech zeker? Ik schakelde in toen hij aan z'n speech begon.
Nouja, het zal nog wel honderdduizendkeer worden uitgezonden, overal en nergens.
Heb ik ook gedaan vandaag, het ruikt nu weer heerlijk schoon in huisquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:41 schreef nectarientje het volgende:
Het zal ook nog wel bij elke nieuwsuitzending herhaald worden.
Van een pizza en een glas wijn knap ik toch wel aardig op! Nu nog bedenken of ik vandaag de woonkamer zal gaan dweilen
De discipline is ver te zoekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nieuwe slechte verslaving. De chocolate chip cookies van de AH To Go. En ze waren vandaag ¤1.
Ik heb er 3.
Omdat ik me anders zou schamen als ik er meer meenam.
mja, dat klinkt wel aanlokkelijk! Punt is dat als ik het nu niet doe, ik het donderdag op mijn vrije dag moet doen. En dat wil ik natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef Burdie het volgende:
Heb ik ook gedaan vandaag, het ruikt nu weer heerlijk schoon in huis!
Maar je weet het gelukkig wel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Die heb ik dan ook niet.
Ow, ik gebruik juist mijn vrije dagen voor het huishouden, dan hoef ik 's avonds niets te doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, dat klinkt wel aanlokkelijk! Punt is dat als ik het nu niet doe, ik het donderdag op mijn vrije dag moet doen. En dat wil ik natuurlijk ook niet
Alleen in de zomer als het druk is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh geen idee, klinkt een beetje vaag. Ik ben er weleens overgestapt van A'dam CS naar Zandvoort, al is er nu een rechtstreekse trein geloof ik. En ik ben weleens in Haarlem geweest, vroegah, in m'n OV-periode.
Zaandam of Spaarnwoudequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze weten niet eens zeker of het station Haarlem heet of Spaarnwoude.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow, maar dat is Haarlem wel gewend toch?.
Ik wil niet het gevoel hebben dat ik iets 'moet' doen op mijn vrije dag. Bovendien heb ik vanavond toch ook niet echt iets te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:52 schreef Burdie het volgende:
Ow, ik gebruik juist mijn vrije dagen voor het huishouden, dan hoef ik 's avonds niets te doen.
Heb jij überhaupt wel eens schoongemaakt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:56 schreef dawg het volgende:
's Avonds schoonmaken. Dat heb ik nou nog nooit gedaan.
Wat is dat ding in de woonkamer dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:00 schreef MissMSX het volgende:
Jeeeeee, ik ben zo blij dat ik geen TV heb
Nah ja, TV-aansluiting dan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat ding in de woonkamer dan?
In?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:02 schreef MissMSX het volgende:
WTF?!? Er zit gewoon een beestje in m'n monitor
Deze?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:02 schreef MissMSX het volgende:
WTF?!? Er zit gewoon een beestje in m'n monitor
Ik dacht eerst ook dat het een Fok!-grap was ofzo, maar helaasquote:
Een virus?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het een Fok!-grap was ofzo, maar helaas
Lijkt er wel op, maar dan 1/3 van dat formaat
Je hebt dus gewoon een echt beestje! Nog meer huisdieren!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik dacht eerst ook dat het een Fok!-grap was ofzo, maar helaas
Lijkt er wel op, maar dan 1/3 van dat formaat
Viel het mee om te doen, ondanks het gespartel en gemiauw?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:18 schreef nectarientje het volgende:
ik heb Joeps nagels geknipt en hij was net LokiHeb Pien nog maar niet geprobeerd
![]()
ja! Was eigenlijk wel appeltje-eitje! Maar nadat ik Pien geprobeerd heb, piep ik wel anders denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:21 schreef AirwiN het volgende:
Viel het mee om te doen, ondanks het gespartel en gemiauw?
Als je het voor kwart voor acht heb gepiept hoef je niet meer te dweilen vanaaf!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:23 schreef nectarientje het volgende:
ja! Was eigenlijk wel appeltje-eitje! Maar nadat ik Pien geprobeerd heb, piep ik wel anders denk ik
Hehe, katten zijn leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
Zem liet haar nagels echt zo knippen
Volgens mij vond ze de aandacht wel tof
Hoezo? Omdat ik dan met die kat de hele vloer wel over ben geweest?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef AirwiN het volgende:
Als je het voor kwart voor acht heb gepiept hoef je niet meer te dweilen vanaaf!
Gewoon, dat mag je jezelf dan cadeau doen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef nectarientje het volgende:
Hoezo? Omdat ik dan met die kat de hele vloer wel over ben geweest?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik dan met die kat de hele vloer wel over ben geweest?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon, dat mag je jezelf dan cadeau doen...
ah! Goede deal maar ik geloof dat ik dan liever ga dweilenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef AirwiN het volgende:
Gewoon, dat mag je jezelf dan cadeau doen...
Mn vriendje ook maar die vind ze super van Zem heeft ie helemaal geen lastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Oh leuk katten.Daar ben ik allergies voor.
![]()
Heeft het ene feit met het andere te maken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb pijn.
Aan mijn voet
Stootte hem op precies dezelfde plek en manier als zondag
en aan mijn vinger.
De hond was wat enthousiast met spelen
Ik vind katten ook niet echt leuk ofzo. Maar als ik bij iemand met katten kom krijg ik een loopneus en rode ogen. Volgens mij is dat heel goed op te lossen met wat pilletjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mn vriendje ook maar die vind ze super van Zem heeft ie helemaal geen last
Haarlem is toch echt de leuke van de tweequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef Burdie het volgende:
Amsterdam zonder de sjeu.
Ja. Nee. Nee. Ja. Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Dat bloed doneren is dat wat?
Doet het zeer?
Is het eng
Is het nuttig?
Wil ik het ook?
quote:Twee beveiligers gaan de orde bewaken tijdens tentamens van de HES Amsterdam. Er moet een einde komen aan de ‘grimmige sfeer’ die is ontstaan doordat studenten surveillanten intimideren.
Dat meldt Havana, het weekblad van de Hogeschool van Amsterdam (HvA), in de editie die morgen verschijnt. Van de zevenhonderd economiestudenten die een tentamen moeten maken, zijn er ‘hooguit twintig’ die zich misdragen, zegt afdelingsmanager Josephine Rutten. ‘Die schelden controleurs uit, intimideren ze fysiek of maken even duidelijk dat ze weten wie ze tegenover zich hebben.’ Dat gedrag leidde er toe dat vorige week twee studenten uit de tentamenzaal zijn verwijderd. Vice-voorzitter van het HvA-bestuur Paul Doop noemt de gebeurtenissen aan de HES ‘afschuwelijk’. Hij pleit voor zware disciplinaire maatregelen.
Propedeusemanager Jos Petit hoopt dat de aanwezigheid van beveiligers eenmalig is. ‘Het gaat nu vooral om het psychologische effect: surveillanceteams zijn er rustiger door. We hebben te maken met een paar studenten met een kort lontje, en daarom trekken we nu even de teugels aan.’
ja, hangt van de prikker af meestal niet, nee, ja, geen idee.. Your call. Weet je wat voor bloedgroep je hebt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Doet het zeer?
Is het eng
Is het nuttig?
Wil ik het ook?
Straks heb ik aids, ga ik iets aardigs doen kom ik terug met aids
Dat is kut
Moet ik er iets voor kunnen of iets dergelijks?quote:
Welke is de beste?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, hangt van de prikker af meestal niet, nee, ja, geen idee.. Your call. Weet je wat voor bloedgroep je hebt?
Zit dat arme kind niet bang te maken, nectarientje en ik weten wel wat goed voor haar isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Doet wel pijn en is wel eng, niet dat arme kind zo voorliegen.
Alhoewel, ik denk dat het pijn doet.
Bloedenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Moet ik er iets voor kunnen of iets dergelijks?
Helaas niet te zien van de buitenkantquote:
Ja, het is het doneren van bloedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Doet het zeer?
Is het eng
Is het nuttig?
Wil ik het ook?
Straks heb ik aids, ga ik iets aardigs doen kom ik terug met aids
Dat is kut
Zolang duurt het niet hoor. Ik ben uiterlijk een minuut of acht bezig met het bloed geven zelf. Als je plasmadonor bent is het een ander verhaal. Dat duurt wat langer. En als jij dan wil lezen, dan kan dat.quote:
En jij bent ontzettend gewild!! O- kan namelijk blind aan iedereen gegeven worden. Dus erg populair bij trauma's waarbij snelle donatie wenselijk is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb O-
En ik zit al een tijdje te denken om bloed te geven, maar ik doe er niks naar, slecht
In Rotterdam is het een uurtje incl wachttijd. Het daadwerkelijke doneren duurt inderdaad maar een minuutje of 10. Alleen het wachten op de keuringsmadam, het wachten daaarna etc duurt wat langer in Rotterdam op tijden dat ik gaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef AirwiN het volgende:
Zolang duurt het niet hoor. Ik ben uiterlijk een minuut of acht bezig met het bloed geven zelf. Als je plasmadonor bent is het een ander verhaal. Dat duurt wat langer. En als jij dan wil lezen, dan kan dat.
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En jij bent ontzettend gewild!!
Klopt, ik ga normaal altijd aan het eind van de middag en dan sta ik binnen drie kwartier weer buiten. Ging ik laatst een keer 's ochtends, duurde het gewoon langer dan een uur...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:31 schreef nectarientje het volgende:
In Rotterdam is het een uurtje incl wachttijd. Het daadwerkelijke doneren duurt inderdaad maar een minuutje of 10. Alleen het wachten op de keuringsmadam, het wachten daaarna etc duurt wat langer in Rotterdam op tijden dat ik ga
of choco prinsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vorig jaar mee met een vriendin in Utrecht en die hoefde 's middags helemaal niet te wachten. We stonden uiteindelijk met een half uurtje weer buiten denk ik. Inclusief roze koek
.
Dat vind jij. Bij mij is het een ramp.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
of choco prinsHelemaal geen straf dat bloedgeven
M'n Hb-gehalte is erg laag (toen ik wilde gaan doneren hebben ze gemeten en was-ie 6,8quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
mag je tijdens dat uurtje lezen?
En waarom wil jij niet MissMSX
Dit verklaart waarom ik me altijd zo rete-moe voel denk ikquote:De zogenoemde hemoglobinewaarde (hb, uitgedrukt in mmol/liter) geeft aan hoeveel rode bloedlichaampjes er in uw bloed zitten. Bij volwassen mannen ligt een hb-waarde (afhankelijk van leeftijd en lichaamsgewicht) normaal gesproken boven de 8,6. Bij volwassen vrouwen is dat boven de 7,5. Daalt de hb-waarde tot onder de 5 à 6, dan kunt u duizelig worden, u hebt het gevoel dat u niet genoeg adem kunt krijgen, u ziet er bleekjes uit, uw hart kan plotseling hevig tekeer gaan of u raakt ineens sterk vermoeid. Ook als de bloedarmoede minder diep is, kan een gebrek aan rode bloedlichaampjes een probleem zijn. Daalt uw hb-waarde onder pakweg 7,5 dan kunt u zich al moe en futloos gaan voelen. Bij een nog verdere daling stroomt de energie als het ware uit u weg. U wordt niet alleen erg snel moe, u kunt ook moeite krijgen met concentreren of dingen onthouden.
Ik ben makkelijk te prikken dus zelfs de grootste kluns kan bij mij iets vinden en raak prikkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
Dat vind jij. Bij mij is het een ramp.
Helaas geen pure. Ter compensatie neem ik altijd een choco prins èn een roze koek!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:40 schreef nectarientje het volgende:
of choco prinsHelemaal geen straf dat bloedgeven
Dat weet ik, dus eigenlijk moet ik maar eens serieus gaan informeren...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En jij bent ontzettend gewild!! O- kan namelijk blind aan iedereen gegeven worden. Dus erg populair bij trauma's waarbij snelle donatie wenselijk is.
But ofcoursequote:
Deze even invullen en dan bellen ze je voor een afspraak!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat weet ik, dus eigenlijk moet ik maar eens serieus gaan informeren...
Jij hebberd! Ik biets er altijd nog even een soepje bij om te voorkomen dat ik in de trein onderuit kukel als het ineens heel druk en warm blijkt te zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef AirwiN het volgende:
Helaas geen pure. Ter compensatie neem ik altijd een choco prins èn een roze koek!
Thisbe. Meesteres in de rechtenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef nectarientje het volgende:
Zit er hier toevallig nog iemand met verstand van erfrecht?
Ik krijg gewoon al last als ik daar ben, dan laten ze je gewoon niet gaan voor je van alles op hebt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef nectarientje het volgende:
Jij hebberd! Ik biets er altijd nog even een soepje bij om te voorkomen dat ik in de trein onderuit kukel als het ineens heel druk en warm blijkt te zijn
In tegenstelling tot een hypochonder heb jij wel een aanwijsbare oorzaak voor je vermoeidheid.quote:
Ik zou het vaker moeten (laten) meten...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een hypochonder heb jij wel een aanwijsbare oorzaak voor je vermoeidheid.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou het vaker moeten (laten) meten...
Kan van alles zijn. Chronische hyperventilatie lijkt er ook op. Tenminste, het komt mij bekend voorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Even wat symptomen:
# vermoeidheid - check
# duizeligheid - check
# bleek zien
# wazig zien - check
# kortademigheid - check
# hartkloppingen - check
# Oorsuizingen - check
Dan moet je wel hyperventileren neem ik aan? En dat doe ik dan weer nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Chronische hyperventilatie lijkt er ook op. Tenminste, het komt mij bekend voorDaar zijn wat testjes bij de longarts voor. Gewoon een keer naar de huisarts gaan en je door laten verwijzen als je er mee zou zitten.
Dat is ook een symptoom...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik word echt depri van al die symptomen
* Bleke huid (met name onder de vingernagels)
* Bleke lippen
* Hartkloppingen
* Duizeligheid
* Oorsuizingen
* Koude handen en voeten
* Tintelingen in de voeten gevolgd door het gevoel te hebben op bobbels/bobbelingen te lopen
* Bij mensen met vernauwde kransslagaders kan het eerste symptoom van bloedarmoede wel eens zijn dat ze sneller pijn op de borst krijgen
* Gebarsten mondhoeken, of scheurtjes in de lippen
* Lusteloosheid
* Initiatiefverlies
* Vlekjes voor de ogen
* Vergeetachtigheid
* Hoofdpijn
* Brokkelige nagels
* Haaruitval
* Slikproblemen
* Down voelen/depressiviteit
Nee, juist niet. Daarom dacht de huisarts eerst dat ik astma had of zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet je wel hyperventileren neem ik aan? En dat doe ik dan weer niet
Ik ben al tig keer bij de huisarts geweest, maar er is nooit een diagnose gesteld kunnen worden
I knowquote:
Huisarts lijkt me een vreselijk beroep. Zo moeilijk om een goede diagnose te stellenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Daarom dacht de huisarts eerst dat ik astma had of zo.
CHronisch heeft te maken met jehersenen, je ademhalingscentrum regelt je ademhaling, normaal adem je als hij een bepaalde percentage 5% is. Bij chronische hypo doet ie dat bv bij 4%, waardoor je teveel zuurstof in je bloed hebt. En dat veroorzaakt klachten. Nogmaals, het kan van alles zijn, maar dit is niet al te ernstig. Ik werd er iig gek van, door en die puffers en die crap die het juist allemaal verslechterde. De longarts heeft er prima testen voor, maar ja, mijn huisarts had me een half jaar puffers voorgeschreven
Met wie je neukt en of je 't veilig doetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat moeten ze precies weten van je levensstijl als je donor wilt worden?
Tattoeages is ook een populaire vraag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met wie je neukt en of je 't veilig doet
piercings, tandartsen, zwangerschappen, drugs, of je je laat betalen voor seksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:07 schreef Litpho het volgende:
Tattoeages is ook een populaire vraag.
En piercings en vakanties en homoseksuele contacten (bij mannen) en en FOK meetings en doktersbezoeken etc. etc.quote:
Dat is het ook, maar erg tevreden met mijn huidige huisarts ben ik niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huisarts lijkt me een vreselijk beroep. Zo moeilijk om een goede diagnose te stellen
maar ja, waar gaan ze in hemelsnaam beginnen te zoeken?
Of je als man met andere mannen neuktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
piercings, tandartsen, zwangerschappen, drugs, of je je laat betalen voor seks
of je recent behandelingen gehad hebt, wortelkanaal, dat soort acties.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
Tandarts?
Hahaha, even op m'n knopjes drukkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar erg tevreden met mijn huidige huisarts ben ik niet.
Maar dit was in een ander dorp. Eerst liep ik er een jaar zelf mee rond, onder het mom: het gaat wel over.
Maar chronische hyper is niet te genezen met medicijnen, ik heb opnieuw moeten leren ademen, hoe stom dat ook klinkt. Je hersenen resetten
Vooral Fok!-meetings jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En piercings en vakanties en homoseksuele contacten (bij mannen) en en FOK meetings en doktersbezoeken etc. etc.
Nee, het risico zit 'm vooral in de homosfeer, niet in de anale sex sfeer. (dat vinden zij in ieder geval)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Of je als man met andere mannen neukt
Toch wel typisch, want is man-vrouw anale seks niet even risicovol als man-man anale seks?En daar vragen ze niet naar
He, dat heb ik, jammer hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef nectarientje het volgende:
en of je in het buitenland geweest en of je een bloedtransfusie gehad hebt ooit. (in dat laatste geval mag je niet)
Nah ja, ik vond het duisterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het risico zit 'm vooral in de homosfeer, niet in de anale sex sfeer. (dat vinden zij in ieder geval)
Ik heb zelfs nog nooit een gaatje gehad!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
of je recent behandelingen gehad hebt, wortelkanaal, dat soort acties.
Sommige buitenlandenquote:
Da's kanp lastig voor een vrouwquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit een gaatje gehad!
Hoe tof is dat
Wie niet? Even afgezien van mensen die niet naar het buitenland gaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sommige buitenlanden
Ik mocht niet, omdat ik injecties voor een buitenlandreis had gehad
+1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit een gaatje gehad!
Hoe tof is dat
Tegenwoordig Italië ook al...quote:
Hoe kom je aan aids dan? Je doet 't toch wel veilig?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben zo bang dat ik stiekum aids heb
En dan kom je daar dan achter
Dat is kut
Huh?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie niet? Even afgezien van mensen die niet naar het buitenland gaan?
Ja, omdat dat allemaal homo's zijnquote:
Over het algemeen wel jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kom je aan aids dan? Je doet 't toch wel veilig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |